Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä haluaako mies kanssani naimisiin

Vierailija
09.06.2020 |

Oon miettinyt jo pari vuotta tätä asiaa, enkä tiedä miten voisin udella tätä poikaystävältä ilman että vaikutan painostavalta.

Eli, ollaan seurusteltu jo kuusi vuotta, ja meillä menee parisuhteessa hyvin. Mies sanoo joka päivä rakastavansa, ja on joskus jopa sanonut ettei oo aikasemmin tuntenu ketään kohtaan näin (pari aikaisempaa suhdetta takana) Mä oon jo pari vuotta sitten alkanu jo miettiä, että oisin pikkuhiljaa halukas menee kihloihin, ja oon pariin kertaan jo melkein luullu että nyt se varmaan aikoo pikkuhiljaa kosia. Näin ei oo kuitenkaan käynyt, ja oon ollu aika pettynyt kun oon tajunnut, että ei vieläkään. Oon myös aatellut, että jos hän oikeasti tätä, hän olis jo menny sormuskaupoille aikoja sitten.

Joskus mies on kuitenkin heittänyt, että parin vuoden päästä mentäis naimisiin, mut sit toisena kertaa kun joku kyselee että millon meidän vuoro on, niin hän heittää sen vitsiks ja sanoo vaan nauraen, että eipä oo tyttöystävä edelleen kosinu (hän kuitenkin on joskus sanonu että kosinta ei oo tyttöystävän tehtävä, vaan miehen). Myös hänen suustaan on kuulunut kaveriporukassa, että ei välitä häistä, että ei pidä koskaan mennä naimisiin - kaikki vähän vitsillä, mutta en tiedä piileekö noissa vitseissä totuus. Oon ottanut asian puheeksi parikin kertaa, että oon epävarma hänen aikomuksistaan meidän suhteen, ja että en halua tuhlata aikaani suhteessa, jossa toinen ei ole tarpeeksi tosissaan mun kanssa halutaakseen naimisiin. Vastaus näihin oli, että noi mun luulot on järjettömiä, että kyllä haluaa mun kanssa tulevaisuudessa naimisiin mutta haluaa että valmistun ensin (oon siis muuttanu tänne opiskelujen takia, ja hän ei halua että mulla jäis täällä opiskelut kesken kun lähtisin takaisin kotiseudulle hänen luotaan, jos en haluais hänen kanssaan naimisiin🤷🏼‍♀️ ja hän ei haluais että syyttäisin häntä myöhemmin siitä, et oon vaihtanut hänen takiaan paikkakuntaa ja muuttanut kauas ja lopulta en kävis täällä kouluani loppuun)

Tarvitsen siis teidän apua siinä, että pitäiskö mun taas ottaa asia puheeksi, vaikka en haluais painostaa miestä (en todellakaan halua itse kosia, enkä halua miehen kosivan koska painostan häntä tekemään niin) vai pitäisikö mun odottaa kärsivällisesti ainakin siihen valmistumiseen asti kun hän on siitä maininnut monet kerrat? Haaveilen yllätyskosinnasta jota mies oikeasti haluaa ihan omasta tahdosta, ja musta tuntuu että jos puhun aiheesta, pilaan itse ainekset mahdolliseen yllätykseen tulevaisuudessa. Jos mies siis haluaa oikeasti joskus mua kosia🤷🏼‍♀️ saan niin epäselviä signaaleja. Mitä teen?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kukaan mies ei halua kihloihin ja naimisiin vaikka me naisille toista sanotaan (ihan syystä) ja nuo tehdään vain naisen mieliksi ja jos sinun parisuhde on sellaisesta triviaalista asiasta kiinni niin väitän ettet alun alkujaankaan rakasta.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän