Enni, Onni, Eetu ja .....
Aikaisemmat lapsemme Enni Lyydia, Onni Patrik ja Eetu Daniel ovat saaneet siskon.
Olemme miehen kanssa kovasti pähkäileet vauvalle nimeä , mutta mikään ei tunnu sopivan molemmille täydellisesti.
Minä haluaisin vauvan nimeksi Anni, mutta mies ei halua " koska silloin Eetu säisi ulos porukasta" . Mies ehdottaa Unnaa ja Iinaa.. minulle kumpikaan niistä ei käy, koska ovat jotenkin " oikukkaita" en tiedä mistä se johtuu.. minulla on vain sellainen " tunne" .
Toinen nimi on luultavasti joku ruotsalais vivahteinen (sukulaisia ruotsissa paljon) esim. Kajsa, Olivia tms. :)
Tässä jo etukäteen kiittelen avusta.. ristiäiset sunnuntaina.. aika käy vähiin :(
Hyvää kesää toivotellen Shillan
Kommentit (22)
sorkke toi mies päästää suustaan kaikkee :P siis kaikille Iida nimisten lasten omaaville että Iida on hyvä nimi :) ((psst.. miehet on miehiä..))
;o)
Shillis
Lausutaan siis kahdella eellä. Ihmisillä on erilaisia mielikuvia nimistä, minusta Iida on " hieno" nimi, mutta sallin myös miehesi mielipiteen nimestä. :D
Mirju
Silloin olisi Enni ja Onni parina ja vastaavasti Eetu ja Iitu. Tosin Iitu on ehkä lempinimimäinen, joten tässä muitakin ehdotuksia:
Aada, Aini, Aina, Aino
Hilta
Iisa, Inna
Kaisu
Lotta, Liinu
Maiju
Oosa, Ooda
Tiltu, Tilta
Ulla
Heti, tuli nimi Oona mieleen. Sopisi niin hyvin kauniin sisarussarjan jatkoksi.
mites olis:
Annu
Eevi
Eeva
Auli
Asta
Assi
Essi
Ella
Elle
Elli
Emmi
Emma
Iita
Inka
Ainu
Eine
Elsa
Elsi
Aava
Alva
Aida
Oili
Olga
Ulpu
Ottiilia pariksi Onnille ja niin kuin muutkin nimet lapsillanne, se on vanha suomalainen nimi. Mielestäni oikein kaunis.
Oona tuli minullakin heti mieleen. Oona Annika, niin saat Annisi myös nimeen? ;o)
Enni Lyydia, Onni Patrik, Eetu Daniel ja Oona Annika- jes?
2 E:llä alkavaa ja 2 O:lla alkavaa. Muita sopivia Iisa, Iina, Unna, Aada, Aina, Eevi. Mä ehkä valitsisin sen Unnan erikoisuutensa vuoksi, tosin taitaa olla kovasti yleistymässä Unna ja Nook elokuvan myötä...? Myös Aada on kiva nimi. Tuttavailla on Enni ja mä tykkään siitä nimestä todella! Pojalle kävisi Eeli, mutta teille tuli nyt tyttö :-)
mirju76:
Lausutaan siis kahdella eellä. Ihmisillä on erilaisia mielikuvia nimistä, minusta Iida on " hieno" nimi, mutta sallin myös miehesi mielipiteen nimestä. :DMirju
Edit on liian ulkomaalaisen kuuloinen ja lapsi joutuisi myös aina kertomaan kahdella vai yhdellä e:llä.. : /
Suvi-Tuulikki:
Silloin olisi Enni ja Onni parina ja vastaavasti Eetu ja Iitu. Tosin Iitu on ehkä lempinimimäinen, joten tässä muitakin ehdotuksia:Aada, Aini, Aina, Aino: Aada on hyvä.. muut ei käy
Hilta: ei
Iisa, Inna: ei
Kaisu: meidän naapuri ;)
Lotta, Liinu: mm.. täytyy makustella molemmat aika kivoja.. :)
Maiju: serkun nimi
Oosa, Ooda: ihania molemmat.. mieskin tykkää...
Tiltu, Tilta: minä tykkään.. mies ei.
Ulla: liian vanhan aikainen
Iitu.. ei se ole liian lempinimimäinen, ihana!
pikkumyy1984:
Heti, tuli nimi Oona mieleen. Sopisi niin hyvin kauniin sisarussarjan jatkoksi.
oikeastaan ihan kiva.. mietitään.. vaikkei mies vielä ainakaan sille lämmennyt
ada74:
Sanni Olivia: kaverin vauva nimi on Sanni, Sannia Olivia Senni on liian lähellä Sannia, Liina Kajsa: harkitaan.. :)
körömölli:
mites olis:Annu: iihana! ((mies ei tykkää))
Eevi: ihana!!
Eeva: ei
Auli: ei
Asta: ei
Assi: tosi kiva.. ehdotan miehelle
Essi: hmm.. aika kiva oikeestaan
Ella: ihana
Elle: tämäkin
Elli: ja tämä!
Emmi: ja tämä myös!!! :))
Emma: ei
Iita: tosi ihana
Inka: tämä myös
Ainu: ei
Eine: ei
Elsa: ihana
Elsi: ihana
Aava: oih!
Alva: ei
Aida: ei
Oili: ei
Olga: ei
Ulpu: ei
kiitos! tästä löysin todella paljon uusia kivoja ehdotuksia!!
SaanaMaria:
Heti tuli mieleen Oosa :) : ihana nimi. ei edes yleinen! mahtavaa
a_n_u:
Ottiilia pariksi Onnille ja niin kuin muutkin nimet lapsillanne, se on vanha suomalainen nimi. Mielestäni oikein kaunis.
jotenkin liian pitkä " sarjaamme.." . toisena nimenä TODELLA KAUNIS!
abaco:
Oona tuli minullakin heti mieleen. Oona Annika, niin saat Annisi myös nimeen? ;o)
Enni Lyydia, Onni Patrik, Eetu Daniel ja Oona Annika- jes?
Rock-mamma:
2 E:llä alkavaa ja 2 O:lla alkavaa. Muita sopivia Iisa, Iina, Unna, Aada, Aina, Eevi. Mä ehkä valitsisin sen Unnan erikoisuutensa vuoksi, tosin taitaa olla kovasti yleistymässä Unna ja Nook elokuvan myötä...? Myös Aada on kiva nimi. Tuttavailla on Enni ja mä tykkään siitä nimestä todella! Pojalle kävisi Eeli, mutta teille tuli nyt tyttö :-)
Iisa: ei
Iina: ei
Unna: en oikee lämpene tälle...
Aada: ihana
Aina: öö...
Eevi: ihana!
Tiinu
Tiiu
Satu
Aamu
Eevi
Aava
Anu
Aino
Ella
Kaiju
Liinu
Ruusu
Nuppu
Mitäs mieltä olette näistä?
Kajsa, Olivia tms. :)
Oona ja viela Anneli peraan; OONA ANNELI
Miten olisi Iida Olivia? Mielestäni sopisi hyvin noiden etunimien jatkoksi ja rimmaisi tuon Olivian kanssakin tosi hyvin yhteen.
Mirju