Housut hikoaa haaroista. Mikä avuksi?
Mustia housuja olen yrittänyt nyt käyttää mutta saan silti kadulla haaroväliini meneviä katseita. Miksi ihmeessä! Eikö mustat housut pitäisi olla kaikista näkymättömimmät jos kärsii esimerkiksi virtsankarkailusta?
Kiva kun nyt kadulla ihmiset varmaan aina luulee että oon pissannut housuun... Eli tummempi läikkä tulee haarojen väliin kun housut hikoaa
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että itse tiedän etten ole pissannut housuuni ja yritän itsevarmasti kantaa itseni mutta silti ahdistaa kun ihmiset tuijottaa haaroväliin kun läikkä siellä. Miksi pitää olla niin moukka että tuijottaa haaroväliin???
Ja tullut tässä nyt ainakin semmonen tunne että vaikka kärsisi virtsankarkailusta niin ei ne mustat housut suojaa silti vaan katseet suuntaa sinne...
Virtsankarkailusta kärsivät käyttää kyllä yleensä ihan siihen tarkoitettuja suojia, eikä vaan yritä peittää asiaa mustilla housuilla, johan se hajukin olisi kamala.
Joo mutta jos kärsii vaikka yliaktiivisesta rakosta ja yhtäkkiä rakko tyhjenee kokonaan niin ei siinä paljoo tena sillon pidättele niin luulisi että mustat housut on silloin parhaat peittämään vahinko...
Vierailija kirjoitti:
Mua ei oikeestaan muuten ees haittaisi liikkua näin vaikka housujen haarovälissä olisi läntti, ne ihmisten katseet häiritsee...
Väitätkö, ettet itse kiinnittäisi asiaan mitään huomiota, jos jollakulla olisi haaroissa lätti, joka näyttäisi siltä kuin olisi päästänyt alleen?
Vierailija kirjoitti:
ylipianoisena aina hikoaa joka paikka
Kyllä se on geeneissä ja ominaisuus. Olen ylipainoinen ja en hikoa mistään. Kovassa treenissä kainalot vähän kastuu muttei haise. En tarvitse deodoranttia tai muutakaan. En edes tiennyt että nivusista ja haaroista hikoaa.
Aplle sanoisin että laita talkkia, talkki inee kosteutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ylipianoisena aina hikoaa joka paikka
No mä ainakin ihan tutkitusti kärsin liikahikoilusta ja tätä on ollut aina, jopa silloin kun kaikki kyseli onko mulla anoreksia. Että se siitä ylipainoisille vittuilusta taas. Toivottavasti saat oikein tosi rypälemäiset, krooniset peräpukamat, sinä jos kuka olet ne ansainnut. Hyvää kesän jatkoa. :)
”Rypäleitä perseessä”! XD
Vierailija kirjoitti:
Peiliin katsottuna en ainakaan ole ylipainoinen mutta varmaan tuo haaroista hikoaminen johtuu siitä että reidet vähän hinkkaa yhteen kävellessä. Mutta eikö näin tapahdu jokaisella ihmisellä ellei haarat levällään kävele?
Reidet jos hankas yhteen niin se on anatominen ominaisuus. Esim itse ylipainoinen ja ei hankaa koska jalkani alkavat lantion ”sivuilta”. Laihalla ystävällä taas hankaa kun jalat alkaa lantion ”alta”. Lantion rakenne vaihtelee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei oikeestaan muuten ees haittaisi liikkua näin vaikka housujen haarovälissä olisi läntti, ne ihmisten katseet häiritsee...
Väitätkö, ettet itse kiinnittäisi asiaan mitään huomiota, jos jollakulla olisi haaroissa lätti, joka näyttäisi siltä kuin olisi päästänyt alleen?
En toljottaisi tai naureskelisi. Koska ei kuulu hyviin tapoihin!
En tajua että miten se läntti voi ees näkyä niin selkeästi mustista housuista että ihmiset kiinnittää siihen huomiota......!?
Kokeile eri materiaaleja, kiinnitä huomioita myös alushousuihin - tekokuitu yleensä hiostaa eniten, toisaalta osa tekokuiduista myös kuivuu nopeasti. Kokeile puuvillaa tai muita luonnon materiaaleja alus- ja päällyshousuissa sekä muita eri vaihtoehtoja.
Ei kannata myöskään pitää liian tiukkoja housuja, väljemmät tuulettuvat paremmin ainakin kesällä.
Kokeile myös talkkia nivusiin.
Niin miksei siis ole pikkuhousunsuojaa? Parhaita ovat inkontinenssisuojat, sellaiset tosi ohuet.
Vierailija kirjoitti:
Niin miksei siis ole pikkuhousunsuojaa? Parhaita ovat inkontinenssisuojat, sellaiset tosi ohuet.
Ei kai hikoamisen takia kannata alkaa inkontinenssisuojaa pitämään!!! Enkä usko että on edes terveellistä alapäälle jos siellä jatkuvasti on hautomassa jokin side.
Väljä hame tai housut ja sen alle lyhyet mikrosortsit/ lyhyet pyöräilysortsit. Toimii!
Kokeile pallivahaa? Miehillä ainakin oikeasti auttaa nivusten hikoamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis se hikihän tulee sieltä nivustaipeesta. Ei mikään suoja sinne saakka yllä. Lisäksi aika hölmö idea iskeä muovikerrosta hikoavaan paikkaan.
Tohon liikahikoiluun on joku syötävä lääkekin. Ite en aikoinaan uskaltanut sitä testata, kun oli muitakin lääkkeitä, joista oli aika ikäviä sivuoireita valmiiksi. Ehkä pitäis kysyä lekurilta uudelleen että mikäs se nyt olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se hikihän tulee sieltä nivustaipeesta. Ei mikään suoja sinne saakka yllä. Lisäksi aika hölmö idea iskeä muovikerrosta hikoavaan paikkaan.
Tohon liikahikoiluun on joku syötävä lääkekin. Ite en aikoinaan uskaltanut sitä testata, kun oli muitakin lääkkeitä, joista oli aika ikäviä sivuoireita valmiiksi. Ehkä pitäis kysyä lekurilta uudelleen että mikäs se nyt olikaan.
Kestopikkuhousunsuoja vois kyllä auttaa, siinähän on ne siivekkeet. Eikä ole muovia.
Johan tässä se sanottiin: antiperspiranttia nivusiin. Job done.
Vierailija kirjoitti:
Legginsit pitäisi olla kevyet näin kesällä joten en ymmärrä miksi hikoan haarojen välistä!
Käytätkö tekokuituisia alushousuja tai housuja? Ne hiostavat.
No mä ainakin ihan tutkitusti kärsin liikahikoilusta ja tätä on ollut aina, jopa silloin kun kaikki kyseli onko mulla anoreksia. Että se siitä ylipainoisille vittuilusta taas. Toivottavasti saat oikein tosi rypälemäiset, krooniset peräpukamat, sinä jos kuka olet ne ansainnut. Hyvää kesän jatkoa. :)