VR laittoi kesän yöjunat myyntiin ja mokasi taas VR:n eeppiseen tyyliin
Tänään klo 09 tuli yöjunat myyntiin ja verkkokauppa ollut tunnin alhaalla. Ekat 45 minuuttia aamusta kaikki VR:n asiakaspalvelunumerot sanoi että numero ei ole käytössä, tai että ei saada yhteyttä. Mitään tiedotusta ei ole missään ja edelleen verkkokauppa alhaalla. Miettikää, miten nykyaikana voi olla tällaista?
Kommentit (37)
Monopoli. Ei tarvitse välittää asiakkaista. Eivät karkaa ostamaan lippuja kilpailijalta.
Sepä. Ilman monopolia olisivat jo konkassa.
Jep. Yritetty jo tunti saada lippuja!
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli sanoa että tämän siitä saa kun verkkokaupan tekee Accenture, mutta en sano :p
Onneksi paikanvalinta edelleen FlashPlayerilla, ihana tuulahdus 90-luvulta!
Eikös joku äijä tehny ihan ilmaiseksi ei-flash version tuohon jonka ne otti alustavasti käyttöön?
Mulla kesti 1h15min, että pääsin edes kirjautumalla verkkosivuille sisään.
Katotaan kauanko kestää päästä läpi ilmaisnumeroon lippua siirtämään 6.6. junasta 17.7. junaan...
Alan just soittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kesti 1h15min, että pääsin edes kirjautumalla verkkosivuille sisään.
Katotaan kauanko kestää päästä läpi ilmaisnumeroon lippua siirtämään 6.6. junasta 17.7. junaan...
Alan just soittamaan.
No nyt heitti taas verkkokaupasta ulos ja "valitettavasti kaikki linjamme ovat varattuja. Yrittäkää myöhemmin uudelleen." Ei edes siihen hissimusiikki jonoon.
VerrattomanRipeä toimii taas ku junan vessa.
1h 25min mennyt ja edelleen lipuitta. Puhelinpalvelun jonossa yli puoli tuntia ja takana noin sata yritystä verkkosivuilla. Kerran pääsin jo maksamisvaiheeseen ja sitten kaatui. En muista millon viimeksi olisin kiroillut näin hartaasti ja pitkään.
Puhelinaspan jonotusbiisi saa aikaan murhanhimoa.
Mä yritin 1h 20 min saada paikkaa autojunaan ja sitten onnistuin!! Kurkkasin oluen sen kunniaksi. Paluumatkaa ei tosin ole.. en tiedä milloin jaksan alkaa yrittämään.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Yritetty jo tunti saada lippuja!
Me saatiin liput! Ei osteta paluumatkaa kun ei jaksa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kesti 1h15min, että pääsin edes kirjautumalla verkkosivuille sisään.
Katotaan kauanko kestää päästä läpi ilmaisnumeroon lippua siirtämään 6.6. junasta 17.7. junaan...
Alan just soittamaan.
No nyt heitti taas verkkokaupasta ulos ja "valitettavasti kaikki linjamme ovat varattuja. Yrittäkää myöhemmin uudelleen." Ei edes siihen hissimusiikki jonoon.
Verkkokauppaan ei edelleenkään asiaa.
1h45min ja pääsin hissimusa jonoon.
Miksi siellä juuri nyt ruuhkaa on? Miksi kaikki haluavat johonkin yöjunaan?
(Tarkistusnumero oli muuten 666.)
1h 45min myöhemmin ja sain liput verkkokaupasta. He*vetin monta yritystä se vaati, ja lähtee kyllä reklamaatio perään menetetystä työajasta ja hermoista.
Johan oli otsikko. Tuosta sain sellaisen kuvan, että VR on laittanut koko yöjunakalustonsa myyntiin esim. ulkomaille ja mokannut kaupoissa pahasti. Onko junalippu liian vaikea sana otsikossa käytettäväksi?
Pari kk sitten maksoin junaliput varustunnuksella netissä, liput olis tulostettu lapsille sitten sillä tunnuksella aseman lippuautomaatista, kuten homma on vuosia toiminut. Vaan hupsista, uusituista lippuautomaateista ei pystykään enää etukäteen ostettua lippua printtaamaan, koko automaatti ei tunne systeemiä millään tapaa. Luojan kiitos asioitiin niin harvinaisessa paikassa, kuin kaupungissa, jossa vielä on lipputoimisto - onkos näitä nyt kohta enää kolme? Ainoa keino saada se jo maksettu lippu itselleen oli se, että asiakaspalvelija lipputoimistosta pääsi käsiksi varaustunnukseeni ja printtas liput. Kuulemma uusittu asemien lippuautomaatti ja netin varausjärjestelmä eivät keskustele millään tapaa keskenään.
Olisipa kätevää ostaa lippu asemalta silloin kun huvittaa matkustaa.
Ihan kuulkaa virkailijalta.
Junien kulkuajat voisi olla semmosessa aikataulukirjassa.
Virkailija kertoisi matkan hinnan, joka olisi aina sama.
Olisipa hienoa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kesti 1h15min, että pääsin edes kirjautumalla verkkosivuille sisään.
Katotaan kauanko kestää päästä läpi ilmaisnumeroon lippua siirtämään 6.6. junasta 17.7. junaan...
Alan just soittamaan.
No nyt heitti taas verkkokaupasta ulos ja "valitettavasti kaikki linjamme ovat varattuja. Yrittäkää myöhemmin uudelleen." Ei edes siihen hissimusiikki jonoon.
Verkkokauppaan ei edelleenkään asiaa.
1h45min ja pääsin hissimusa jonoon.
40min hissimusaa jo alla.
Tulis ees vaikka Slayeriä koko levy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kesti 1h15min, että pääsin edes kirjautumalla verkkosivuille sisään.
Katotaan kauanko kestää päästä läpi ilmaisnumeroon lippua siirtämään 6.6. junasta 17.7. junaan...
Alan just soittamaan.
No nyt heitti taas verkkokaupasta ulos ja "valitettavasti kaikki linjamme ovat varattuja. Yrittäkää myöhemmin uudelleen." Ei edes siihen hissimusiikki jonoon.
Verkkokauppaan ei edelleenkään asiaa.
1h45min ja pääsin hissimusa jonoon.
40min hissimusaa jo alla.
Tulis ees vaikka Slayeriä koko levy.
Onneksi se loma-aamu menee näinkin. Saa nähä ehtiikö terdelle tänään ollenkaan.
On tämä kyllä aikamoista touhua, ihan ku oltais venäjällä.
Tekisi mieli sanoa että tämän siitä saa kun verkkokaupan tekee Accenture, mutta en sano :p
Onneksi paikanvalinta edelleen FlashPlayerilla, ihana tuulahdus 90-luvulta!