Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei hyväksy lastani. Poika taisi möläyttää jotain..

M43
09.06.2020 |

Olen jonkun aikaa tapaillut ikäistäni nelikymppistä naista..tavattiin yhdellä treffisivustolla ja kaikki naisessa on upeaa, lähes täydellistä..kaunis, fiksu, on hyvä tekemään kotitöitä, varmaan saa kenet vain, halusi minut..en ole mikään komea, olin ihmeissäni..kerroin hänelle että minulla on kymmenvuotias poika jolla asperger. Nainen oli että ok, voidaan tavata. Käytiin treffeillä, oli mahtavaa..on sellainen nainen että kaikki muutkin siellä ravintolassa tuijottivat häntä kuin satuolentoa.

Meillä oli kivaa ja asiat lähtivät etenemään. Sitten tuli täyskäännös kun hän tapasi pojan. Poika on sellainen että saattaa töksäyttää, ei tarkoita mitään pahaa..olin keittiössä tekemässä ruokaa kun nainen oli olohuoneessa ja en kuullut mitä puhuivat..

Seuraavaksi kuulin kun ovi kävi ja nainen oli lähtenyt. Nyt on lähettänyt vain jonkin viestin siellä sivustolla..sanoi että ymmärtää pojan olevan erikoinen muttei kaikkea tarvitse kestää..kysyin mistä kiikastaa ja ei vastausta..no poika menee naisen edelle ja mitä teen naisella joka ei hyväksy häntä..kertoo ihmisestä paljon kun sairautta ei voi hyväksyä..pitkä miinus muuten upea nainen.

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat menivät asian ytimeen pistesääntöineen.

Naikkosen suvaitsemattomuus sivuutettiin (kas kummaa)!

Meillä ei ole mitään tietoa siitä mitä aloittajan poika sanoi naiselle. Saattoi olla jokin todella törkeä kommentti. Ei kai erityislapsiltakaan tarvitse sietää mitä tahansa. Aloittaja teki tyhmästi, kun ei valvonut tätä ensitapaamista tarkemmin.

Naiset hyvin yleisesti ovat suvaitsemattomia miehen lapsia kohtaan.

Mutta erityislapsen kohdalla luulisi olevan naisilla edes hieman ymmärtäväisyyttä.

Lapset vievät naisen hamuamia resursseja.

Vierailija
82/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sinä, mitä lapsi sanoi naiselle. Kertoiko, että siellä on usein naisia öisin isin vieressä nukkumassa?

Autisti voi möläyttää mitä hyvänsä. Siihen on paras varautua. Vai pitäisikö autistilapsenkin olla mammojen mielestä tiptop?

Muuten miestä kyllä lykästi päästessään eroon tuosta naikkosesta. Ei tarvinnut itse antaa potkuja persuuksiin, vaan lähti itse ja ilman mitään pitkitettyä draamaa. Eukko olisi todennäköisesti vaatinut  ajan oloon lapsen sijoittamista laitokseen. Hyvin kävi.

Mutta jos 10-vuotiaalta tulee jotain todella häiriintynyttä kommenttia, on ihan yhdentekevää, onko lapsi autistinen vain ei. Yhtä pelottavaa se on silti. On eri asia sanoa jotain vaivaannuttavan tylyä kuin alkaa kertoa vaikka jotain raiskausfantasioita. Ja ennen kuin sanot, etteivät lapset tuollaisia puhu, niin kyllä vaan jotkut lapset puhuvat hyvin häiriintyneitä asioita. Toki se yleensä tarkoittaa sitä, että lapsi on kasvanut häiriintyneessä ympäristössä tai sitten netin kautta eksynyt häiriintyneille sivustoille ja saanut pelottavia vaikutteita.

On ihan mahdoton sanoa, oliko "eukko" vain suvaitsematon diiva, kun ei tiedä, mitä hänelle on sanottu.

Jos olisin ap, kysyisin tätä suoraan naiselta itseltään, koska lapselta ei todennäköisesti saa suoraa vastausta, jos lapsi tietää tehneensä jotain tuhmaa. Ihan yrittämättä lämmitellä välejä uudelleen tai mitään. Kertoisin vain suoraan, että isänä minun täytyy tietää, mitä poikani on tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sinä, mitä lapsi sanoi naiselle. Kertoiko, että siellä on usein naisia öisin isin vieressä nukkumassa?

Autisti voi möläyttää mitä hyvänsä. Siihen on paras varautua. Vai pitäisikö autistilapsenkin olla mammojen mielestä tiptop?

Muuten miestä kyllä lykästi päästessään eroon tuosta naikkosesta. Ei tarvinnut itse antaa potkuja persuuksiin, vaan lähti itse ja ilman mitään pitkitettyä draamaa. Eukko olisi todennäköisesti vaatinut  ajan oloon lapsen sijoittamista laitokseen. Hyvin kävi.

Aloittaja voisi tulla kertomaan, mitä lapsi sanoi. Eipä ole kuulunut. Minä en tunne lasten kehityshäiriöitä niin hyvin, että osaisin erottaa milloin kyse on suorapuheisuudesta ja milloin mielikuvituksesta. Onko sinulla asiasta omakohtaista kokemusta vai onko tietämyksesi tullut opintojen tai työkokemuksen kautta?

Vierailija
84/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole mitään tietoa siitä mitä aloittajan poika sanoi naiselle. Saattoi olla jokin todella törkeä kommentti. Ei kai erityislapsiltakaan tarvitse sietää mitä tahansa. Aloittaja teki tyhmästi, kun ei valvonut tätä ensitapaamista tarkemmin.

Mutta erityislapsen kohdalla luulisi olevan naisilla edes hieman ymmärtäväisyyttä.

Lapset vievät naisen hamuamia resursseja.

Kannattaa olla tarkka millaiseen perheeseen on äitipuoleksi ryhtymässä. Lastenhoitovastuu kun hyvin usein silloinkin kääntyy naisen harteille, vaikka luonnollisesti olisi isän tehtävä. Silloin ei minkä tahansa erityislapsen keinovanhemmaksi ryhtyminen välttämättä houkuta.

Vierailija
85/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aloittajalla oikeus siihen, että hänen naisensa miellyttää myös silmää. Itse en kenenkään siivoojaksi ja ruuanlaittajaksi ala, mutta minulle on tärkeetä, että mies arvostaa siisteyttä ja on itse myös siisti. Siivoaa ja laittaa ruokansa itselle ja lapselle.

Vierailija
86/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on kuin cliffhängeri jostain tv-sarjat. Mitähän se poika möläytti?

Varmaan että mun äiti ja isä on naimisissa ja rakastaa toisiaan?

Vierailija
87/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva satu.

Vierailija
88/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lähdin ovesta kun mieheni poika sanoi mua läs.kiksi. Eikä oo provo vaan totta. Oli vaan vaivaannuttavaa jäädä siihen tilanteeseen, kun uusi miesystäväni torui poikaansa. Mietin että jos lapsesta tulisi ongelma niin voin itse valita mitä haluan elämältäni. Rakkaus mieheen voitti ja poikakin oppi käyttäytymään.

Vierailija
89/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autismi ei ole sairaus, btw, vaan neurologinen poikkeama/häiriö. Vaikka provohan tää taitaa muutenkin olla, ellei sitten mies suoraan 60-luvulta naisihanteineen. Mitä edes tarkoittaa "hyvä kotitöissä"? Viikkaa vaatteet kauniimmin kuin joku toinen? Pyyhkii pölyt nopeammin?

voi vaatia joas itsekin tekee kuten ruoanlaitto, pölyjen pyyhintä, siivous jne

Vierailija
90/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aloittajalla oikeus siihen, että hänen naisensa miellyttää myös silmää. Itse en kenenkään siivoojaksi ja ruuanlaittajaksi ala, mutta minulle on tärkeetä, että mies arvostaa siisteyttä ja on itse myös siisti. Siivoaa ja laittaa ruokansa itselle ja lapselle.

Tuon asennevamman takia suomalaiset naiset tutkitusti ovatkin miehiin verrattuna paljon siivottomampia, varsinkin asuessaan joko yksin tai eri miehille synnytetyn äpärälauman kanssa.

Vierailija
91/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä, en sanonut mitään vaan se mirkku lähti sen sun äänekkään pierun jälkeen. Miks sä aina syytät mua?

T poikasi

Vierailija
92/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autismi ei ole sairaus, btw, vaan neurologinen poikkeama/häiriö. Vaikka provohan tää taitaa muutenkin olla, ellei sitten mies suoraan 60-luvulta naisihanteineen. Mitä edes tarkoittaa "hyvä kotitöissä"? Viikkaa vaatteet kauniimmin kuin joku toinen? Pyyhkii pölyt nopeammin?

Jep. Tein ilmoituksen kiusaamisesta.

As-nainen

Vierailija
94/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei kyllä kuulosta miltään saaliilta, etsii itselleen hemaisevaa kodinhoitajaa.

Ja jos jäi kaivelemaan mistä poika ja nainen puhuivat, niin miksei sitä voisi pojalta itseltään kysyä. Tyyliin muistatko kun Pirkkomarjatta lähti niin nopeasti sunnuntaina, tuliko teille riitaa yms. Pojan vastauksena saattaa olla ihan mitä vaan väliltä 'en muista' ja 'joo, se lähti kun mä kysyin milloin se tulee tekemään meidän kotityöt"

T. Asperger

Samaa mieltä. Mielestäni kannattaa aina puhua suoraan ja selvittää asia puhumalla. Kysy pojalta ensin tilanteesta (tosin ns. kautta rantain).

T. Toinen mahdollisesti Asperger, ei diagnoosia

Jos se poika oikeasti on asperger, niin ei todellakaan kannata kysellä (eikä muutenkaan ilmaista mitäön) ” kautta rantain”, vaan päinvastoin pitää puhua suoraan, aivan suoraan ja täsmällisesti sanoen juuri sen, mitä tarkoittaakin. Aspergerit ymmärtävät huonosti kauttarantainvihjailuja. Sellaisten eufemismien sijaan olisi hyvä pitää huolta siitä, että se, mitä oikeasti tarkoittaa, on jotain julkaisukelpoista. Suoruus ei tarkoita ilkeyttä eikä julmuutta, ellet ole ilkeä ja julma ihminen.

Tuolla "kautta rantain" tarkoitin sitä, että kysyy vain ihan suoraan ja neutraalisti sitä, oliko sanonut jotain naiselle ja mitä oli sanonut, mutta ilman mitään ennakko-odotuksia kuitenkin. Siis silleen, että: "Näitkö sen naisen X silloin eilen tms.? Mitä puhuitte? Sanoitko hänelle jotakin? Miten hän reagoi?" Mutta ei silleen johdattelevasti, että "Ethän vain sanonut mitään inhottavaa sille naiselle?"

T. Kommentoimasi

Vierailija
95/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin häiritsee tämä, että nainen on on upea jne kun on kaunis ja muut miehet tuijottaa. Tässäkö se mikä tekee naisesta ihanan, ulkonäkö?

Uskon, että sinua aivan varmasti häiritsee, mutta mietipä nyt oikeasti hetkinen. Kumpaa me miehet mieluummin katsellaan, mukavaa ja kaunista naista, vai kaltaistasi muijaa, jolla luultavasti ylipainoa reilusti ja ilme kuin tappajalla?

Miksi sinä automaattisesti oletat, että kaunis nainen on aina mukava?

En mä mitään olettanut, vaan sinä oletit, että oletin. Typerys.

Käytäntö on opettanut, että kaunis nainen on paljon todennäköisemmin mukava, kuin ylipainoinen pirttihirmu tappajan katseella varustettuna. Ja kauniilla naisella tarkoitan sellaista, joka on kaunis myös ilman pakkelia.

Vierailija
96/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”kaikki muutkin siellä ravintolassa tuijottivat häntä kuin satuolentoa.”

😂😂😂

Vierailija
97/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se oon minä kun on pinnallinen mutta naisen ei tarvitse pitää pojasta jolla sairaus.. ja minä tasan laitan niin monta pistettä kuin tykkään..vissiin harmistutte siellä kun ette kelpaisi minulle.

M43

Joo, hirveesti harmittaa kun en kelpaa vauvapalstalla ruikuttavalle katkeralle miehelle.

Vierailija
98/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi asperger-lapsen isää

Vierailija
99/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nainen teki tylysti kun lähti eikä selvittänyt asiaa, mutta ehkä ap:n kannattaisi keskittyä deittailussaan erityislasten yksinhuoltajamammoihin. Lapseton nainen harvoin haluaa lapsen hankkinutta miestä, saati että suostuisi katselemaan jotain erityistapausta. Eli hanki joku joka on samassa veneessä, ymmärrätte toisianne paremmin.

Vierailija
100/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei erityislapsia pidä hyysätä yhtään sen enempää kuin muitakaan lapsia. Ymmärtäväisyys ei myöskään tarkoita sitä että alkaisia leikkiä kotia ja paapomaan vammaista kersaa.

Lähes KAIKKI ihmiset tekevät abortin jos saavat tietää viallisesta lapsesta. MIKSI kukaan siis vapaaehtoisesti alkaisi äidiksi vieraan naisen sairaalle kersalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme