Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei hyväksy lastani. Poika taisi möläyttää jotain..

M43
09.06.2020 |

Olen jonkun aikaa tapaillut ikäistäni nelikymppistä naista..tavattiin yhdellä treffisivustolla ja kaikki naisessa on upeaa, lähes täydellistä..kaunis, fiksu, on hyvä tekemään kotitöitä, varmaan saa kenet vain, halusi minut..en ole mikään komea, olin ihmeissäni..kerroin hänelle että minulla on kymmenvuotias poika jolla asperger. Nainen oli että ok, voidaan tavata. Käytiin treffeillä, oli mahtavaa..on sellainen nainen että kaikki muutkin siellä ravintolassa tuijottivat häntä kuin satuolentoa.

Meillä oli kivaa ja asiat lähtivät etenemään. Sitten tuli täyskäännös kun hän tapasi pojan. Poika on sellainen että saattaa töksäyttää, ei tarkoita mitään pahaa..olin keittiössä tekemässä ruokaa kun nainen oli olohuoneessa ja en kuullut mitä puhuivat..

Seuraavaksi kuulin kun ovi kävi ja nainen oli lähtenyt. Nyt on lähettänyt vain jonkin viestin siellä sivustolla..sanoi että ymmärtää pojan olevan erikoinen muttei kaikkea tarvitse kestää..kysyin mistä kiikastaa ja ei vastausta..no poika menee naisen edelle ja mitä teen naisella joka ei hyväksy häntä..kertoo ihmisestä paljon kun sairautta ei voi hyväksyä..pitkä miinus muuten upea nainen.

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ihmiset oppivat oikeinkirjoitussäännöt ala-asteella mutta ei näköjään. Liekö sinulta perinyt erityislaatuisuutensa.

AP:lle. Tämä viesti on hyvä esimerkki tietynlaisten naisten sielunelämästä tai sen puutteesta.

Etsi uusi ja maanläheisempi nainen.

Vierailija
62/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä poika kertoi isänsä kehuneen julkisesti miten kiiltävänä tämä nainen pitää pesänsä, verrattuna kaikkiin niihin aiempiin nähtyihin törkyisiin pesiin.

😅

"Sontaluukku" taisi olla se ap :n käyttämä termi. Kyllä minäkin mieluusti sellaisesta vaihtaisin "kiiltävään pesään" 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikset kysy pojalta (ei syyllistäen) mistä puhuivat ennen kuin olento lähti?

Vierailija
64/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti teitä ei kiinnosta muu kuin mitä hän äänestää tai montako pistettä lauseen perässä on..minulle tuo kaksoispiste on pohdintaa..yksöispisteeseen päättyy tavallinen lause..

M43

Näin me keski-ikäiset ikävä kyllä kirjoitetaan yhä,10 v sitten kaikki kirjoittivat niin,ja se oli ok. Nyt se on junttia. Lopeta

Täh? Olen 50+ enkä ole koskaan kirjoittanut noin, eikä kukaan ystävistänikään. Sen sijaan pelkän kansakoulun käynyt äitini 75v tekee noin. Olen ajatellut, että liittyy kouluttamattomuuteen. Itse sivuuttaisin aloittajan ihan sillä, että kaksi pistettä sanojen välissä ilman välilyöntiä kertoo kaiken tarvittavan. Myös sen, että ehkä kyse ei ole oikeasti neljäkymppisestä vaan jostain boomerista.

Vierailija
65/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuolento lähti. äää..äääh

Vierailija
66/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti teitä ei kiinnosta muu kuin mitä hän äänestää tai montako pistettä lauseen perässä on..minulle tuo kaksoispiste on pohdintaa..yksöispisteeseen päättyy tavallinen lause..

M43

Näin me keski-ikäiset ikävä kyllä kirjoitetaan yhä,10 v sitten kaikki kirjoittivat niin,ja se oli ok. Nyt se on junttia. Lopeta

Täh? Olen 50+ enkä ole koskaan kirjoittanut noin, eikä kukaan ystävistänikään. Sen sijaan pelkän kansakoulun käynyt äitini 75v tekee noin. Olen ajatellut, että liittyy kouluttamattomuuteen. Itse sivuuttaisin aloittajan ihan sillä, että kaksi pistettä sanojen välissä ilman välilyöntiä kertoo kaiken tarvittavan. Myös sen, että ehkä kyse ei ole oikeasti neljäkymppisestä vaan jostain boomerista.

Ohis, mutta minä tunnen kyllä yhden 23-vuotiaankin, joka kirjoittaa noin.

Vierailija
67/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat menivät asian ytimeen pistesääntöineen.

Naikkosen suvaitsemattomuus sivuutettiin (kas kummaa)!

Vierailija
68/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole mitään tietoa siitä mitä aloittajan poika sanoi naiselle. Saattoi olla jokin todella törkeä kommentti. Ei kai erityislapsiltakaan tarvitse sietää mitä tahansa. Aloittaja teki tyhmästi, kun ei valvonut tätä ensitapaamista tarkemmin.

Vierailija
69/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omena kauas puusta putoa........ Millainen isä, sellainen poika....... Kylläpä oli typerä kirjoitustyyli! Ihan kuin joku puhuisi unissaan.

Lauseen perässä kuuluu olla YKSI piste. Tai joissain äärimmäisen harvoissa tapauksissa KOLME pistettä, mutta ei

milloinkaan KAHTA.

Vierailija
70/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin häiritsee tämä, että nainen on on upea jne kun on kaunis ja muut miehet tuijottaa. Tässäkö se mikä tekee naisesta ihanan, ulkonäkö?

Uskon, että sinua aivan varmasti häiritsee, mutta mietipä nyt oikeasti hetkinen. Kumpaa me miehet mieluummin katsellaan, mukavaa ja kaunista naista, vai kaltaistasi muijaa, jolla luultavasti ylipainoa reilusti ja ilme kuin tappajalla?

Vierailija
71/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro sinä, mitä lapsi sanoi naiselle. Kertoiko, että siellä on usein naisia öisin isin vieressä nukkumassa?

Vierailija
72/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuolento lähti. äää..äääh

"Äkkiä heräsin......

Se kaikki olikin ollut vain unta.....

Poissa olivat Satu Olento...... ja asburger- painajaispoika.....

Hiljaisuus..........

Oi ihana hiljaisuus........

Nukahdin.... uudellleeenn........"

Vierailija
73/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Ok, toki kouluttamaton ja kirjoitustaidoton voi edustaa mitä ikäluokkaa tahansa. Eli edelleen ei ole mikään yleinen keski-ikäisten juttu vaan liittyy siihen, ettei juuri lue tai kirjoita.

Vierailija
74/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin häiritsee tämä, että nainen on on upea jne kun on kaunis ja muut miehet tuijottaa. Tässäkö se mikä tekee naisesta ihanan, ulkonäkö?

Uskon, että sinua aivan varmasti häiritsee, mutta mietipä nyt oikeasti hetkinen. Kumpaa me miehet mieluummin katsellaan, mukavaa ja kaunista naista, vai kaltaistasi muijaa, jolla luultavasti ylipainoa reilusti ja ilme kuin tappajalla?

Miksi sinä automaattisesti oletat, että kaunis nainen on aina mukava?

Vierailija
75/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän poika sanonut jotain aika rajua, jos keski-ikäinen ihminen lähti kävelemään sanomatta sanaakaan. Suurin osa on tähän ikään mennessä ehtinyt nähdä ja kokea sen verran, että lapsen puheet eivät kovin helposti järkytä. 

Voi olla, että tapailunne ei ollut naisen mielestä siinä kohtaa muutenkaan vakaalla pohjalla ja keskustelu pojan kanssa sinetöi päätöksen häipyä elämästänne. 

Vierailija
76/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole mitään tietoa siitä mitä aloittajan poika sanoi naiselle. Saattoi olla jokin todella törkeä kommentti. Ei kai erityislapsiltakaan tarvitse sietää mitä tahansa. Aloittaja teki tyhmästi, kun ei valvonut tätä ensitapaamista tarkemmin.

Naiset hyvin yleisesti ovat suvaitsemattomia miehen lapsia kohtaan.

Mutta erityislapsen kohdalla luulisi olevan naisilla edes hieman ymmärtäväisyyttä.

Vierailija
77/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Arvoisat. vauva. foorumin. edustajat.

on. aivan. selvää. että. suomalaisille. naisille. pitää. puhua. ja. kirjoittaa. erityisen. painokkaasti. sana. kerrallaan. koska. ainakin. itse. olen. tullut. siihen. johtopäätökseen. että. naisista. suurin. osa. vaikuttaa. kärsivän. autismista.

Normaali. puhe. ei. mene. jakeluun.

T. Sanna.

Vierailija
78/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sinä, mitä lapsi sanoi naiselle. Kertoiko, että siellä on usein naisia öisin isin vieressä nukkumassa?

Autisti voi möläyttää mitä hyvänsä. Siihen on paras varautua. Vai pitäisikö autistilapsenkin olla mammojen mielestä tiptop?

Muuten miestä kyllä lykästi päästessään eroon tuosta naikkosesta. Ei tarvinnut itse antaa potkuja persuuksiin, vaan lähti itse ja ilman mitään pitkitettyä draamaa. Eukko olisi todennäköisesti vaatinut  ajan oloon lapsen sijoittamista laitokseen. Hyvin kävi.

Vierailija
79/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Ok, toki kouluttamaton ja kirjoitustaidoton voi edustaa mitä ikäluokkaa tahansa. Eli edelleen ei ole mikään yleinen keski-ikäisten juttu vaan liittyy siihen, ettei juuri lue tai kirjoita.

Joo, siihenhän se liittyy. Vastasin vain tuohon, kun sanoit, että todennäköisemmin on kyse jostain boomerista kuin nelikymppisestä. Olen itse nähnyt tuollaista ihan joka ikäluokassa.

Vierailija
80/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Arvoisat. vauva. foorumin. edustajat.

on. aivan. selvää. että. suomalaisille. naisille. pitää. puhua. ja. kirjoittaa. erityisen. painokkaasti. sana. kerrallaan. koska. ainakin. itse. olen. tullut. siihen. johtopäätökseen. että. naisista. suurin. osa. vaikuttaa. kärsivän. autismista.

Normaali. puhe. ei. mene. jakeluun.

T. Sanna.

Se tippaleipä takertuu pilkkuihin ja pisteisiin, kun ei tekstistä muuta älyä. Mutta onhan koulutusta ja väikkäriä, jolla leveillä!

Veronmaksajille katetta sijoitetulle "pää"omalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä