Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei hyväksy lastani. Poika taisi möläyttää jotain..

M43
09.06.2020 |

Olen jonkun aikaa tapaillut ikäistäni nelikymppistä naista..tavattiin yhdellä treffisivustolla ja kaikki naisessa on upeaa, lähes täydellistä..kaunis, fiksu, on hyvä tekemään kotitöitä, varmaan saa kenet vain, halusi minut..en ole mikään komea, olin ihmeissäni..kerroin hänelle että minulla on kymmenvuotias poika jolla asperger. Nainen oli että ok, voidaan tavata. Käytiin treffeillä, oli mahtavaa..on sellainen nainen että kaikki muutkin siellä ravintolassa tuijottivat häntä kuin satuolentoa.

Meillä oli kivaa ja asiat lähtivät etenemään. Sitten tuli täyskäännös kun hän tapasi pojan. Poika on sellainen että saattaa töksäyttää, ei tarkoita mitään pahaa..olin keittiössä tekemässä ruokaa kun nainen oli olohuoneessa ja en kuullut mitä puhuivat..

Seuraavaksi kuulin kun ovi kävi ja nainen oli lähtenyt. Nyt on lähettänyt vain jonkin viestin siellä sivustolla..sanoi että ymmärtää pojan olevan erikoinen muttei kaikkea tarvitse kestää..kysyin mistä kiikastaa ja ei vastausta..no poika menee naisen edelle ja mitä teen naisella joka ei hyväksy häntä..kertoo ihmisestä paljon kun sairautta ei voi hyväksyä..pitkä miinus muuten upea nainen.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono. Jos tämä kuitenkin on totta ja kuten sanoit, että poikasi menee kaiken edelle, niin lakkaa märisemästä ja miettimästä jotain naisen ulkonäköä.

Onhan se ymmärrettävää, että satuolennon perään hieman märisee.

Vierailija
22/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se yksi eläkkeellä oleva ukko joka kirjoittaa näitä aspi aloituksia täällä ja suomi24:llä. Jutut viittaavat välillä lääkkeiden väärinkäyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono. Jos tämä kuitenkin on totta ja kuten sanoit, että poikasi menee kaiken edelle, niin lakkaa märisemästä ja miettimästä jotain naisen ulkonäköä.

Onhan se ymmärrettävää, että satuolennon perään hieman märisee.

Niin mikäs siinä... Satuolento se taisi olla ihan oikeastikin.

Vierailija
24/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaunis, fiksu, on hyvä tekemään kotitöitä"

No voi hurja, mikä menetys ap:lle. Mitähän se poika lie naiselle sanonut? Varmaan "eilinen naisvieras oli kivempi kuin sinä" tai jotain muuta paljastavaa.

Vierailija
25/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tekemään kotitöitä, se naisen tärkein ominaisuus. Olet ällö. 

Vierailija
26/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on se yksi eläkkeellä oleva ukko joka kirjoittaa näitä aspi aloituksia täällä ja suomi24:llä. Jutut viittaavat välillä lääkkeiden väärinkäyttöön.

Ei vaan tyyli viittaa ylilautajonneen tai uliin. Käy läpi omaa fantasiaansa.

Vierailija
27/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti teitä ei kiinnosta muu kuin mitä hän äänestää tai montako pistettä lauseen perässä on..minulle tuo kaksoispiste on pohdintaa..yksöispisteeseen päättyy tavallinen lause..

M43

"Olen jonkun aikaa tapaillut ikäistäni nelikymppistä naista..tavattiin yhdellä treffisivustolla"

Siis mitä pohtimista tässäkin nyt oli?

Vierailija
28/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan kaunis nainen ottaisi miestä jolla on erityislapsi? Kauniilla naisilla on komeita lapsettomia miehiä jonoksi asti. Itse vaikka olen ruma, en minäkään huolisi miestä jolla on erityislapsi. En halua äitipuoleksi, en etenkään erityislapselle.

Vierailija
29/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ravintola tuijottaa kuin satuolentoa :D

Vaikeaa uskoa. Kauniitkin nelikymppiset naiset ovat niin kulahtaneita, ettei heitä kukaan tuijota ainakaan hyvässä mielessä.

Eli aloitus on provo.

T. Itsekin nainen

Sillä on varmaan p***omuijan tyyli ja kaikki ihmettelivät mitä akka on ajatellut lähtiessään sen näköisenä ulos. Tullut nähtyä näitä nelikymppisiä jotka muuten ahdistuvat kun ei katsota.

Vierailija
30/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, päästiin taas asiaan tässäkin ketjussa. Nelikymppisen kurppien haukkumiseen. Ihanaa, tästä se taas uusi mahtava päivä alkaa.

Vierailija
31/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan kaunis nainen ottaisi miestä jolla on erityislapsi? Kauniilla naisilla on komeita lapsettomia miehiä jonoksi asti. Itse vaikka olen ruma, en minäkään huolisi miestä jolla on erityislapsi. En halua äitipuoleksi, en etenkään erityislapselle.

Siis kukaan (edes ns. "kaunis") nelikymppinen nainen ei ole niin tasokas, että hänellä olisi kovin paljon varaa valita kumppaniaan. Pitää tyytyä siihen, mitä löytyy tai olla yksin. Se ikä vain romahduttaa tason, niin nainen ei voi vaatia yhtään mitään.

Tämä on helppo valinta. Paljon mieluummin yksin kuin elää erityislapsen ehdoilla.

Vierailija
32/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kukaan (edes ns. "kaunis") nelikymppinen nainen ei ole niin tasokas, että hänellä olisi kovin paljon varaa valita kumppaniaan. Pitää tyytyä siihen, mitä löytyy tai olla yksin. Se ikä vain romahduttaa tason, niin nainen ei voi vaatia yhtään mitään.

Niinhän sinä luulet. Sen lisäksi lapseton nainen on mieluummin yksin mitä virittelee äitipuoliarkea kenenkään kanssa.

Vierailija
33/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en saa edes kaivata naista elämään vaan pitää keskittyä poikaan kunnes poika on iso..menee vielä toiset 10 vuotta että poika kasvaa, lähtee asumaan itsekseen..silläkun joku ihmetteli miksi painotan kotitöitä niin on nähty niin monet sontaluukut että eikö nuo naiset siivoa omia pesiään. Tämän luona kaikki kiilsi..

M43

Vierailija
34/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti teitä ei kiinnosta muu kuin mitä hän äänestää tai montako pistettä lauseen perässä on..minulle tuo kaksoispiste on pohdintaa..yksöispisteeseen päättyy tavallinen lause..

M43

"Olen jonkun aikaa tapaillut ikäistäni nelikymppistä naista..tavattiin yhdellä treffisivustolla"

Siis mitä pohtimista tässäkin nyt oli?

Pohtimista varmaan on, jos ei oikein muista tapahtuiko noin vai näin.

Vierailija
35/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se oon minä kun on pinnallinen mutta naisen ei tarvitse pitää pojasta jolla sairaus.. ja minä tasan laitan niin monta pistettä kuin tykkään..vissiin harmistutte siellä kun ette kelpaisi minulle.

M43

Laita vaikka sata pistettä, jos niin haluat. Pisteen jälkeen tulee muuten välilyönti.

Kyllä se niin on, että sinulla ei erityisen lapsesi kanssa ole kovasti varaa valita. Kuka tahansa järjellinen (satu)olento karttaa sinua. Ehkä sulla käy vielä säkä, löydät jonkun tyhmän mutta nätin naisen, jolla itselläänkin on erityislapsi. Sitten saatte möläytellä keskenänne.

Vierailija
36/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi jos pojalla on asperger ja isä vielä kouluttaa pinnalliseksi. Siinä on NIIN ainekset isona uliksi.

Vierailija
37/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli en saa edes kaivata naista elämään vaan pitää keskittyä poikaan kunnes poika on iso..menee vielä toiset 10 vuotta että poika kasvaa, lähtee asumaan itsekseen..silläkun joku ihmetteli miksi painotan kotitöitä niin on nähty niin monet sontaluukut että eikö nuo naiset siivoa omia pesiään. Tämän luona kaikki kiilsi..

M43

Keskityt vaan siihen lapseesi. Lapselle tekee hyvää tavallinen ja tasainen arki, ei siihen tarvita jatkuvasti vaihtuvia naisystäviä, koska lapsesi on erityislapsi. Ehdit deittailla sitten, kun lapsesi muuttaa omilleen.

Vierailija
38/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43

Tietysti saat kaivata. Mutta myönnä nyt hyvänen aika se, että erityinen lapsi on aikamoinen taakka, eikä kovinkaan moni ole valmis tuollaiseen elämään vapaaehtoisesti. 

Vierailija
39/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö kysynyt pojalta, mitä hän sanoi? Luultavasti poika ei halua ketään sotkemaan teidän elämää, joten hän teki sen tahallaan, että pääsi naisesta eroon lopullisesti.

Vierailija
40/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Keskityt vaan siihen lapseesi. Lapselle tekee hyvää tavallinen ja tasainen arki, ei siihen tarvita jatkuvasti vaihtuvia naisystäviä, koska lapsesi on erityislapsi. Ehdit deittailla sitten, kun lapsesi muuttaa omilleen.

Nelikymppiset ukot on kaikki sarjadeittaajia, pettäjiä ja juoppoja. Tämäkään ei maininnut mitään huonoja puolia itsestään kuin tavallisen ulkonäön. Varmaan itsellään joku deal breaker joka on isompi moka kuin joku lapsen möläytys ja se oli vain kirsikka kakun päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän