Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei hyväksy lastani. Poika taisi möläyttää jotain..

M43
09.06.2020 |

Olen jonkun aikaa tapaillut ikäistäni nelikymppistä naista..tavattiin yhdellä treffisivustolla ja kaikki naisessa on upeaa, lähes täydellistä..kaunis, fiksu, on hyvä tekemään kotitöitä, varmaan saa kenet vain, halusi minut..en ole mikään komea, olin ihmeissäni..kerroin hänelle että minulla on kymmenvuotias poika jolla asperger. Nainen oli että ok, voidaan tavata. Käytiin treffeillä, oli mahtavaa..on sellainen nainen että kaikki muutkin siellä ravintolassa tuijottivat häntä kuin satuolentoa.

Meillä oli kivaa ja asiat lähtivät etenemään. Sitten tuli täyskäännös kun hän tapasi pojan. Poika on sellainen että saattaa töksäyttää, ei tarkoita mitään pahaa..olin keittiössä tekemässä ruokaa kun nainen oli olohuoneessa ja en kuullut mitä puhuivat..

Seuraavaksi kuulin kun ovi kävi ja nainen oli lähtenyt. Nyt on lähettänyt vain jonkin viestin siellä sivustolla..sanoi että ymmärtää pojan olevan erikoinen muttei kaikkea tarvitse kestää..kysyin mistä kiikastaa ja ei vastausta..no poika menee naisen edelle ja mitä teen naisella joka ei hyväksy häntä..kertoo ihmisestä paljon kun sairautta ei voi hyväksyä..pitkä miinus muuten upea nainen.

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kyllä kuulosta miltään saaliilta, etsii itselleen hemaisevaa kodinhoitajaa.

Ja jos jäi kaivelemaan mistä poika ja nainen puhuivat, niin miksei sitä voisi pojalta itseltään kysyä. Tyyliin muistatko kun Pirkkomarjatta lähti niin nopeasti sunnuntaina, tuliko teille riitaa yms. Pojan vastauksena saattaa olla ihan mitä vaan väliltä 'en muista' ja 'joo, se lähti kun mä kysyin milloin se tulee tekemään meidän kotityöt"

T. Asperger

Vierailija
42/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei tarvitse pitää sinun lapsestasu, oli lapsi sairas tai terve.

Nainen saa itse valita tahtooko sinua tavata kun perheesi tuntee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei kyllä kuulosta miltään saaliilta, etsii itselleen hemaisevaa kodinhoitajaa.

Ja jos jäi kaivelemaan mistä poika ja nainen puhuivat, niin miksei sitä voisi pojalta itseltään kysyä. Tyyliin muistatko kun Pirkkomarjatta lähti niin nopeasti sunnuntaina, tuliko teille riitaa yms. Pojan vastauksena saattaa olla ihan mitä vaan väliltä 'en muista' ja 'joo, se lähti kun mä kysyin milloin se tulee tekemään meidän kotityöt"

T. Asperger

Samaa mieltä. Mielestäni kannattaa aina puhua suoraan ja selvittää asia puhumalla. Kysy pojalta ensin tilanteesta (tosin ns. kautta rantain).

T. Toinen mahdollisesti Asperger, ei diagnoosia

Vierailija
44/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Asperger

Samaa mieltä. Mielestäni kannattaa aina puhua suoraan ja selvittää asia puhumalla. Kysy pojalta ensin tilanteesta (tosin ns. kautta rantain).

T. Toinen mahdollisesti Asperger, ei diagnoosia

Jos se poika oikeasti on asperger, niin ei todellakaan kannata kysellä (eikä muutenkaan ilmaista mitäön) ” kautta rantain”, vaan päinvastoin pitää puhua suoraan, aivan suoraan ja täsmällisesti sanoen juuri sen, mitä tarkoittaakin. Aspergerit ymmärtävät huonosti kauttarantainvihjailuja. Sellaisten eufemismien sijaan olisi hyvä pitää huolta siitä, että se, mitä oikeasti tarkoittaa, on jotain julkaisukelpoista. Suoruus ei tarkoita ilkeyttä eikä julmuutta, ellet ole ilkeä ja julma ihminen.

Vierailija
45/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen "suhde", missä tärkeintä on että voi kulkea rinta rottingilla naisen kanssa.

Aika yleistä miehiltä, että muiden mielipide naisen ulkonäöstä on se tärkein.

Vierailija
46/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, sehän kertoo paljon jo hänestä, ettei halunnut selvittää lapsen kanssa sattunutta tilannetta sinun kanssasi ollenkaan.

Vaikka valitsee olla tapailematta, niin mielestäni normaaliin ihmisten väliseen kommunikointiin kuuluu kuitenkin jonkinasteinen asioiden selvittäminen. Eli sanotaan vaikka, hei lapsesi kanssa sattui tällainen tilanne x. Ymmärrän että hän on erityislapsi, mutta huomaan etten ole valmis tällaiseen.

Hyvästelemättä ja selittämättä lähteminen toisen ihmisen lapsen vuoksi on aika lapsellisen käytöstä. Hän kyllä tiesi lapsen haastavasta käytöksestä, joten ei ollut mitään syytä lähteä tuolla tavalla. Ehkä kannattaa valita erityislapsen vanhempana ne tapailukumppanit vähän erilaisin kriteerein?

T. Toinen Aspergerin äiti, hyvä että tämä diagnoosi muuttuu nimeltään autismikirjon häiriöksi, ihmisillä on hyvin vääriä käsityksiä tästä

Vierailija
47/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa ikäluokkaa. Minulla on jo 2 aikuista lasta. Kolmas myös ihan kohta. Nyt olen seurustellu miehen kanssa, jolla on 11v erityislapsi. Helppoa ei oo ollu. Likka päästelee suustaan ihan mitä sattuu. Ja on välillä  hankala. Tykkään tytöstä kovasti. Kohtelen häntä yhtä hyvin, kun omia lapsiani. Mulla on luottamus, että kyllä me miheni kanssa selvitään yhdessä. Lasten kanssa on aina omat haasteet.

Vierailija
48/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se oon minä kun on pinnallinen mutta naisen ei tarvitse pitää pojasta jolla sairaus.. ja minä tasan laitan niin monta pistettä kuin tykkään..vissiin harmistutte siellä kun ette kelpaisi minulle.

M43

No eihän se ole naisen oma lapsi! En minäkään pidä muitten edes terveistä lapsista vaikka olen itse äiti.

Luulet olevasi joku kultakimpale? Not.

Vierailija
49/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellainen "suhde", missä tärkeintä on että voi kulkea rinta rottingilla naisen kanssa.

Aika yleistä miehiltä, että muiden mielipide naisen ulkonäöstä on se tärkein.

Niinpä. Nainen etsii mukavaa miestä elämänkumppaniksi jakamaan elämän ja mies naista jota voi esitellä muille miehille.

Vierailija
50/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokillako treffeillä jo esittelet treffikumppanin pojalle? Aika nopeaa toimintaa, mutta kukin toki tyylillään.

Vierailija
51/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti teitä ei kiinnosta muu kuin mitä hän äänestää tai montako pistettä lauseen perässä on..minulle tuo kaksoispiste on pohdintaa..yksöispisteeseen päättyy tavallinen lause..

M43

Mitä tässä kysyttiin?

Normaalia liipalaapaa naisesta ja sen virheestä. Otsikko riitelee tekstin kanssa jne.

Vierailija
52/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti teitä ei kiinnosta muu kuin mitä hän äänestää tai montako pistettä lauseen perässä on..minulle tuo kaksoispiste on pohdintaa..yksöispisteeseen päättyy tavallinen lause..

M43

Näin me keski-ikäiset ikävä kyllä kirjoitetaan yhä,10 v sitten kaikki kirjoittivat niin,ja se oli ok. Nyt se on junttia. Lopeta

Vierailija
53/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi vaikea tietää, mitä tuossa on tapahtunut (jos siis on totta eikä mikään provo). Tuo "ei kaikkea tarvitse sietää" viittaisi kyllä siihen, ettei nainen ihan vain suvaitsemattomuuttaan lähtenyt kälppimään.

On paljon sellaista, minkä kuullessaan voi kenelle tahansa tulla sellainen olo, että tänne en jää. Vaikkapa tappouhkaus tai jotain seksuaalista kommenttia. Onko poikasi mustasukkainen potentiaalisista äitipuolista?

No, joka tapauksessa se oli nyt siinä, ja tietysti poikasi on etusijalla.

Vierailija
54/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä poika kertoi isänsä kehuneen julkisesti miten kiiltävänä tämä nainen pitää pesänsä, verrattuna kaikkiin niihin aiempiin nähtyihin törkyisiin pesiin.

Vierailija
55/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta unelmien naiselta lainkaan. Lähtee ovet paukkuen kun lapsi, siis lapsi, sanoo jotain?! Täysin kypsymätön olento. Tietenkään hänen ei tarvitse ottaa miestä, jonka lapsesta ei pidä. Mutta tuo tapa lähteä, naurettavaa.

Vierailija
56/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin häiritsee tämä, että nainen on on upea jne kun on kaunis ja muut miehet tuijottaa. Tässäkö se mikä tekee naisesta ihanan, ulkonäkö?

Vierailija
57/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit siis naista kodinhoitajaksi prioriteettina ulkonäkö?

Tiesitkö että voit palkata kotiapulaisen, hoitaa myös erityistä poikaasi marisematta rahaa vastaan.

Missejä voit katsella ihan ilmaiseksi kun mistä haluat.

Vierailija
58/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, kylläpäs AP aiheuttaa närkästystä. Vai tunsiko mammat pistin sydämessään ja siksi haukkuvat AP:tä?

Vierailija
59/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sille mitään voi ettei tavallisen kanssa herää kipinät..tässä iässä monelta on jo ulkonäkö mennyt..itse kun on tavallinen niin onhan kaunis nainen lottovoitto. Eipä näyttänyt vaan arpa pitemmässä juoksussa osuvan kohdalle..nainen ei vastannut mihinkään whatsappeihin, Messengeriin, puhelimeen..

M43

Älä hyvä mies tuhlaa elämääsi suomalaisten naisten kanssa. Jos oikeasti haluat, että sinua rakastetaan ja kunnioitetaan kunnollisena miehenä, hommaa vaimo esim. Filippiineiltä. Siellä enemmistö on jollain tavalla uskonnollisia, eli kunniallisia ja fiksuja naisia. Sieltä on moni tavallinen suomalaismies löytänyt ihan oikean kaunottaren, eikä mitään satuolentoa. Rahaa menee muutama tonni matkusteluun, mutta kaikki on kyllä vaivan arvoista.

Vierailija
60/114 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se oon minä kun on pinnallinen mutta naisen ei tarvitse pitää pojasta jolla sairaus.. ja minä tasan laitan niin monta pistettä kuin tykkään..vissiin harmistutte siellä kun ette kelpaisi minulle.

M43

Voi taivas mikä ääliö :0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän