Nainen ei hyväksy lastani. Poika taisi möläyttää jotain..
Olen jonkun aikaa tapaillut ikäistäni nelikymppistä naista..tavattiin yhdellä treffisivustolla ja kaikki naisessa on upeaa, lähes täydellistä..kaunis, fiksu, on hyvä tekemään kotitöitä, varmaan saa kenet vain, halusi minut..en ole mikään komea, olin ihmeissäni..kerroin hänelle että minulla on kymmenvuotias poika jolla asperger. Nainen oli että ok, voidaan tavata. Käytiin treffeillä, oli mahtavaa..on sellainen nainen että kaikki muutkin siellä ravintolassa tuijottivat häntä kuin satuolentoa.
Meillä oli kivaa ja asiat lähtivät etenemään. Sitten tuli täyskäännös kun hän tapasi pojan. Poika on sellainen että saattaa töksäyttää, ei tarkoita mitään pahaa..olin keittiössä tekemässä ruokaa kun nainen oli olohuoneessa ja en kuullut mitä puhuivat..
Seuraavaksi kuulin kun ovi kävi ja nainen oli lähtenyt. Nyt on lähettänyt vain jonkin viestin siellä sivustolla..sanoi että ymmärtää pojan olevan erikoinen muttei kaikkea tarvitse kestää..kysyin mistä kiikastaa ja ei vastausta..no poika menee naisen edelle ja mitä teen naisella joka ei hyväksy häntä..kertoo ihmisestä paljon kun sairautta ei voi hyväksyä..pitkä miinus muuten upea nainen.
Kommentit (114)
Nainen on selvästikin liian tasokas sinulle. Etkö edes osaa pyytää häneltä anteeksi, jos poikasi loukkasi häntä? Tai miksei poika voi itse pyytää?
Tämä kuulostaa kyllä provolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat menivät asian ytimeen pistesääntöineen.
Naikkosen suvaitsemattomuus sivuutettiin (kas kummaa)!Kerro sinä, mitä lapsi sanoi naiselle. Kertoiko, että siellä on usein naisia öisin isin vieressä nukkumassa?
Autisti voi möläyttää mitä hyvänsä. Siihen on paras varautua. Vai pitäisikö autistilapsenkin olla mammojen mielestä tiptop?
Muuten miestä kyllä lykästi päästessään eroon tuosta naikkosesta. Ei tarvinnut itse antaa potkuja persuuksiin, vaan lähti itse ja ilman mitään pitkitettyä draamaa. Eukko olisi todennäköisesti vaatinut ajan oloon lapsen sijoittamista laitokseen. Hyvin kävi.
Mutta jos 10-vuotiaalta tulee jotain todella häiriintynyttä kommenttia, on ihan yhdentekevää, onko lapsi autistinen vain ei. Yhtä pelottavaa se on silti. On eri asia sanoa jotain vaivaannuttavan tylyä kuin alkaa kertoa vaikka jotain raiskausfantasioita. Ja ennen kuin sanot, etteivät lapset tuollaisia puhu, niin kyllä vaan jotkut lapset puhuvat hyvin häiriintyneitä asioita. Toki se yleensä tarkoittaa sitä, että lapsi on kasvanut häiriintyneessä ympäristössä tai sitten netin kautta eksynyt häiriintyneille sivustoille ja saanut pelottavia vaikutteita.
On ihan mahdoton sanoa, oliko "eukko" vain suvaitsematon diiva, kun ei tiedä, mitä hänelle on sanottu.
Jos olisin ap, kysyisin tätä suoraan naiselta itseltään, koska lapselta ei todennäköisesti saa suoraa vastausta, jos lapsi tietää tehneensä jotain tuhmaa. Ihan yrittämättä lämmitellä välejä uudelleen tai mitään. Kertoisin vain suoraan, että isänä minun täytyy tietää, mitä poikani on tehnyt.
Jos minulle kävisi noin, että toisen lapsi puhuu tuollaisia minulle, niin siirtyisin hänen vanhemman luo juttelemaan samantien näin: "Hei, lapsesi puhui minulle tällaisia asioita ..... " Ja sitten lisäsin, että pahoittelut, minulle tuli niin vaivaantunut olo, että lähden välittömästi kotiin. Toivottavasti juttelet lapsesi kanssa vakavasti.
Koska näin aikuiset ihmiset toimivat. He todellakin ottavat vanhemman kanssa puheeksi tuollaisen käytöksen.
Ja on äärimmäisen epätodennäköistä, että asperger-lapsi puhuu tuollaisia. Todennäköisempää on, että on sanonut jotain tyyliin: sinulla on iso leuka/nenä/rinnat, miksi sinä olet täällä meidän kanssa, isä sanoi että teet hyvin kotitöitä, siivoatko nyt meidän talon jne. ei sillä etteikö niihinkin pitäisi puuttua siis.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuulostaa kyllä provolta.
Onhan tämä ihan vitsi avaus. Satuolentoa ravintolassa ja hyvä kotitöissä. Moni mies jo ennen ensitreffejä selvittää naisen tason kotitöissä :p Tosi-tv formaatin paikka. Koko Suomi siivoaa. "Hyvät kilpailijat, tänään nikopetteri on levitellyt takasta tuhkaa olkkarin matoille ja teillä on tunti aikaa siivota matto." tunnin aikana julkkisraati jututtaa kilpailijoita näiden siivoustavoista ja välineistä.
Täällä näemmä vielä varsinkin naiset haukkuvat..eivät usko että on totta. Kuulkaas..monia naisia olen tavannut ja itse jättänyt..kelpaan monelle. Tiesin naisen olevan siisti kun yksillä treffeillä kävin luonaan ja pesä kiilsi..ymmärtää puhtauden päälle..mutta siinä oli noita huonoja puolia. Ei ymmärrä,ei ole sivistynyt. Pojalla pitää olla hyvä äiti. Edellinen lähti..ei jaksanut. Äsken meni taas aamupäivä lauppareissulla kun poika kinusi milloin mitäkin..toinen aikuinen tässä helpottaisi arkea. Oikeasti erityis lapsen kanssa on raskasta, ikäviä tilanteita.
M43
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihmiset oppivat oikeinkirjoitussäännöt ala-asteella mutta ei näköjään. Liekö sinulta perinyt erityislaatuisuutensa.
Miksi sinä et sitten oppinut? Arpergeroireet voivat ilmetä monella tavalla. Yksi niistä on pilkuntarkka osaaminen jollakin kapeahkollakin erityisalalla, esimerkiksi oikeinkirjoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä näemmä vielä varsinkin naiset haukkuvat..eivät usko että on totta. Kuulkaas..monia naisia olen tavannut ja itse jättänyt..kelpaan monelle. Tiesin naisen olevan siisti kun yksillä treffeillä kävin luonaan ja pesä kiilsi..ymmärtää puhtauden päälle..mutta siinä oli noita huonoja puolia. Ei ymmärrä,ei ole sivistynyt. Pojalla pitää olla hyvä äiti. Edellinen lähti..ei jaksanut. Äsken meni taas aamupäivä lauppareissulla kun poika kinusi milloin mitäkin..toinen aikuinen tässä helpottaisi arkea. Oikeasti erityis lapsen kanssa on raskasta, ikäviä tilanteita.
M43
Ei hitto, että onkin hyvä diili. Tarjolla siis kotitöitä, tavisukon arjen helpottamista ja äidin rooli erityislapselle, joka ei ole mitään sukua. Ja tätä huipputarjousta voi tavoitella vain jos on erityisen kaunis, hyvä kotitöissä ja sivistynyt.
Mitäs sulla aloittaja on tälle satuolennolle tarjolla? Säkenöivään seuraan en jotenkin usko.
Terveisiä Porvoosta taas! "Niin upea nainen että ravintolassakin kaikki tuijotti häikäistyneenä", joo ja sitten ne kaikki vielä taputti, eikö?
Jos joku tämän sepustuksen uskoo niin uskoo varmaan ihan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sille mitään voi ettei tavallisen kanssa herää kipinät..tässä iässä monelta on jo ulkonäkö mennyt..itse kun on tavallinen niin onhan kaunis nainen lottovoitto. Eipä näyttänyt vaan arpa pitemmässä juoksussa osuvan kohdalle..nainen ei vastannut mihinkään whatsappeihin, Messengeriin, puhelimeen..
M43
Ja siellä paljastui tylsä provo jo samantien. Olisit edes vähän pidempään yrittänyt.
Ap et tule löytämään ketään tasokasta naista äidiksi lapsellesi (kuka järkevä nainen sellaiseen suostuisi??) . Ja tee itsellesi ja naisille palvelus ja laita sinne tinderprofiiliin jo tieto siitä että haet erityis-äpärällesi elättäjää ja hoivaajaa. Säästät kaikkien aikaa kun useimmat naiset osaavat kiertää sinut kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap et tule löytämään ketään tasokasta naista äidiksi lapsellesi (kuka järkevä nainen sellaiseen suostuisi??) . Ja tee itsellesi ja naisille palvelus ja laita sinne tinderprofiiliin jo tieto siitä että haet erityis-äpärällesi elättäjää ja hoivaajaa. Säästät kaikkien aikaa kun useimmat naiset osaavat kiertää sinut kaukaa.
Aika ilkeää tekstiä. Ois kiva nähdä millainen ihminen tätä tuottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että lihava ruma keski-ikäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että lihava ruma keski-ikäinen nainen.
:D Ei mennyt veikkaus ihan maaliin. Ihminen, joka kiertää lapsia hankkineet miehet - etenkin nuo hoivaajaa etsivät - kaukaa eikä itse ikinä tuhlaisi aikaa sellaisiin. Kun parempaakin on saatavilla. Itsekö riemusta kiljuen ryhtyisit äidiksi jollekin vieraalle lapselle joka ei ole ihan normaali?
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta en minäkään haluaisi erityislasta elämääni. Riittävästi murheita muutenkin, miksi tietoisesti hankkia niitä lisää?
Miksi olet hankkinut murheita elämääsi?
Tässä vaiheessa kehuja tiesin, että ei ole totta.