Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV-palstan odotettu kesäretki ihanaan Hankoon!

Vierailija
08.06.2020 |

Tänä kesänä 2020 on päätetty vaihtaa av-mammojen perinteinen Porvoo Hankooseen. Merellinen tunnelma, kuumat rantakalliot, somat kalaravintolat, kylpylät ja uimarannat kutsuvat. Suunnitellaan yhdessä ihana kesäretki!

Kommentit (485)

Vierailija
361/485 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko kaikki ilmoittautuneet laittaa kuvanne minulle. Tai edes kirjoittaa mitä laitatte päälle, ja merkit kaikista vaatteista. Jos ei löydy merkkiä, laita mistä kaupasta on ostettu, esim. "mustat kangastennarit, Primasta, ei merkkiä". 

Niin olisi helpompaa päättää, kehtaanko lähteä teidän kanssa. 

Voinko lähteä pelkissä hieman kulahtaneissa h&m:än kalsareissa?[/

Revin siskon Calvin Klein alkkareista liput ja laput ja ompelin parilla tikillä omiin Tokmannin pikkareihin. Ideaa saa käyttää!

Voisitko opetella lainaamaan? Eteen ja taakse quote auki // quote kiinni  -merkit. Ei ole vaikeeta!

Vierailija
362/485 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa sitten ettei postailla retkeltä mitään älyttömyyksiä someen!

Joo, nyt mammojen pitää kyllä tsempata.! Viime kesänä joku postasi kuvan ja sanoi että tässä on Porvoon tuomiokirkko joka edustaa 1400-luvun myöhäisgotiikkaa. EI OLE hyväksyttävää käytöstä

kuvassa oli hopeakettu spiidot jalassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/485 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska?

Vierailija
364/485 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en taaskaan saa lapsenvahtia, mut voihan vauva nukkua syytikässä? Ja poika haluaa kurahousut Hankoonkin, ok?

Jos sun poika on viikki tai kuukki, niin kurahousut mukaan.

Vierailija
365/485 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis häät samana päivänä. Saanko ottaa häävieraani mukaan kun emmä tunne AV-retkeläisistäkään ja oon vähän ujo. Emmä kyl tunne meijän häävieraitakaan kun anoppi on hoitanut koko jutun kun miehest ei ollut mihinkään, kai se kuitenkin häihin tulee. Mut jos ei tuu, niin oihan se kiva juhlia teidän kanssa kun kuulemma on varattu makaronilaatikkoa ainakin 200g jokaiselle. Ei mull oo rahaa maksaa mut mä voin tiskata ne laatikot sitte. Ei teijän tartte mulle mitään kummosta häälahjaa kerätä, Tokmannin lahjakortti olis kyll kiva ´yllätys.

Vähän mua nyt jännittää.

Vierailija
366/485 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vauvan tehtävä hoitaaa AV- kesäretkeläistä  isoäitiämme?

Kyllä, vauvan tai usemmankin vauvan, jos isoäitejä on tulossa suurin joukoin. Miten varmistetaan että vauvoja riittää?

LASUlasta vaan parhaat vinkit

Vierailija
367/485 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vauvan tehtävä hoitaaa AV- kesäretkeläistä  isoäitiämme?

Kyllä, vauvan tai usemmankin vauvan, jos isoäitejä on tulossa suurin joukoin. Miten varmistetaan että vauvoja riittää?

LASUlasta vaan parhaat vinkit

Ne tietävät miten vauvat saa jonnekin.

Vierailija
368/485 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos Hanko on täynnä silloin kun bussimme saapuu? Pitäisikö kaupunki varata etukäteen?

Vierailija
369/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tullakaan kuulemma vadelmaveneellä Hankoon. Lähretään nääs Nyssellä Tampereelle...kyä se on kummallista tää erestakas sohlaaminen meinaan!

Vierailija
370/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta siis nähdään siellä Tampestereella?

Vierailija
371/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta siis nähdään siellä Tampestereella?

Jotta varttia vaille kolmas kalija.

Vierailija
372/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos te stefun haluatte hangosta löytää niin hsf:ltä hänet löytää todennäköisesti dokailemassa. Tarpeeksi kun on iltaa kulunut niin baarimikotkin tietävät kyllä osoitteen missä tilaukset sijaitsee jos haluaa stefun luokse jatkoille😅

Terveisin, äkta hangöbo

Btw. Brasserie regatta on aivan ylihinnoiteltu ravintola. Ainakaan itse en enään mene sinne kun on niin ammattitaidotonta porukkaa töissä. Ja makaroonitehdas ja classic pizza kusettaa työntekijöitä minkä kerkeää.

Sähän voit sitten toimia oppaana!

Ehdottomasti! Voitaisiin aloittamalla ihan vain kävelemällä ja kuvaamalla itseämme , sitten suuntamme jonnekkin syömään (ja pitää ehdottomasti taltioida sitten ruokakuvat instaan), kun ruoka on laskeutunut niin voimme mennä ulkoliinta puistoon kuvaamaan itseämme hieman lisää ja sen jälkeen suunnattaisiin hsf:lle odottamaan jatkokutsua tiluksille 😅😅😅

-äkta hangöbo

Vierailija
373/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavaverskat tänään myynnissä Lidlissä!!!

Vierailija
374/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sitten pätkäpaastokausi. Sovitaan ruokailut sen mukaan ja mä otan puntarin, niin saadaan päivittettyä tilannetta. Syön vain 12 - 13 välillä. Sopiihan kaikille tuo ruokaikkuna?

Vierailija
375/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan vaan käytä hajustettua pesuainetta? Eikä huuhteluainetta? Eikä hajuvesiä? Eikä hiuslakkaa? Kun on niin kurjaa sitten poistaa nämä henkilöt bussista kesken matkan. Haistellaan jo lähdössä valmiiksi!

Vierailija
376/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikemies Stefan Therman biletti hankolaisessa Pub Grönassa huomattavan kauniissa naisseurassa.

Vierailija
377/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄÄSTIIN SEISKAAN! kirjoitti:

Liikemies Stefan Therman biletti hankolaisessa Pub Grönassa huomattavan kauniissa naisseurassa.

Tunnusta sinä av-mamma joka olet huomattavan kaunis!

Vierailija
378/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden tänään edeltä, tulkaa perässä kun ehditte!!

Vierailija
379/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku nyt vihdoin auttaa mua tämän toisen brazilian-rasvansiirtopakaran kanssa kun en saa sitä suoristettua auton penkille niin että päästäis lähtemään?!?! Tai pidelkää edes mun logolaukkua niin saan ehkä itse ujutettua sen pakaran tonne jos pidän molemmilla käsillä kii!

Vierailija
380/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa sitten ettei postailla retkeltä mitään älyttömyyksiä someen!

Joo, nyt mammojen pitää kyllä tsempata.! Viime kesänä joku postasi kuvan ja sanoi että tässä on Porvoon tuomiokirkko joka edustaa 1400-luvun myöhäisgotiikkaa. EI OLE hyväksyttävää käytöstä

kuvassa oli hopeakettu spiidot jalassa?

Mä en lähde mihinkään jos se hopeakettu tulee mukaan Hankoon! Sen on ällö ja haisee vanhalle miehelle.

t. tiukkafarkkuinen 17v