Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV-palstan odotettu kesäretki ihanaan Hankoon!

Vierailija
08.06.2020 |

Tänä kesänä 2020 on päätetty vaihtaa av-mammojen perinteinen Porvoo Hankooseen. Merellinen tunnelma, kuumat rantakalliot, somat kalaravintolat, kylpylät ja uimarannat kutsuvat. Suunnitellaan yhdessä ihana kesäretki!

Kommentit (485)

Vierailija
381/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden tänään edeltä, tulkaa perässä kun ehditte!!

Mihin sä menet ja mistä löydät meidät?

Vierailija
382/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani mies haluaisi tulla mukaan. Syynä se että hän mielellään jankuttaa anaaliseksistä, mutta minua ei kiinnosta. Huoh.

Av:n vakiojäsenissä tuntuu olevan muutama anaaliseksin tai ainakin siitä inttämisen ystävä. Kestetäänkö me muut jos ne vänkäis siitä kerrankin kyllikseen, vaikka bussin perällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäädään kyydistä, niin Marttina tulee hakeen meijät hevosella ravaten.

Vierailija
384/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailemani mies haluaisi tulla mukaan. Syynä se että hän mielellään jankuttaa anaaliseksistä, mutta minua ei kiinnosta. Huoh.

Av:n vakiojäsenissä tuntuu olevan muutama anaaliseksin tai ainakin siitä inttämisen ystävä. Kestetäänkö me muut jos ne vänkäis siitä kerrankin kyllikseen, vaikka bussin perällä?

Pakoputkiporukka bussin perälle vaan kiitos! Rassatkoon toisiaan minkä haluavat.

Vierailija
385/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tilannut hietikolle painikehän ja valotaulun mihin voi kirjoittaa matsin aiheen? Minä voin tuoda popparit. Eka rundi voisi olla aiheesta "kuka on pahin vanukasvaras".

Vierailija
386/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Vanhanen tulla mukaan? Minä kun kovin pitäisin siitä

Vierailija
387/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakoputkiporukka bussin perälle vaan kiitos! Rassatkoon toisiaan minkä haluavat.

Tai voisko ne työntää sinne matkatavaratilaan?

Vierailija
388/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vaan kukaan ota mukaan sitä mänkkipyyhettä sieltä patjan alta ? Se olis kyllä ällöö.

Vierailija
389/485 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit vai ei?

Posliini vai ei?

Kaarituet vai ei?

Lapset mukaan vai ei?

Kannattaako tulla jos ei kehtaa olla bikineissä?

Vierailija
390/485 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 ja latino kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden, jos Latinomies lähtee myös sekä Mies 29+1

En voi luvata Mies 29+1 puolesta, mutta mä olen mukana.

Ehdotan päiväristeilyä Hangon edustalla. Siellä voi tutustua historiaan Hauensuolessa, arkkitehtuuriin parissakin eri majakassa ja ylipäänsä saaristoon. Kuntoilun ystäville löytyy luontopolku ja niille ketä ei nämä aktiviteetit kiinnosta voivat tutustua laivan tarjontaan. Meitä löytyy kuitenkin moneen junaan.

Hanko on oikeasti upea kaupunki.

Tulliniemen luontopolku ++

Vierailija
391/485 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annetaan niille tehtäväksi etsiä se kuuluisa Hankoniemen silmä. Fingerporin Asko ryhmänvetäjäksi. Ei niiden tarvi tietää että kyse on majakasta, päästäänpä niistä vähäksi aikaa eroon.

Vierailija
392/485 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kiva päästä Hangoon. Peruin rakkaus/parisuhematkan Kolille exän kanssa, kyllä tää voittaa! Eikä siitä mitn ois kummiskan tullu, pska mikä pska🙀🥴🥴

Vierailija
393/485 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten feikata someen, että olin mukana? Just nyt ei ole rahaa lähteä, mutta tilasin just Zalandolta tosi kivoja kesävaatteita ja kävinkin jo kuvaamassa itseni ne päällä. Ne on nyt viety postiin palautettavaksi.

Voisitteko lähettää mulle vaikka jonkun yhteiskuvan sieltä, niin photoshoppaan itseni siihen. Omat kuvat otettu yläviistosta, niin ostaisitteko jonkun sellaisen kuvan, mihin mun pose sopii. Olis kauheeta, jos mun seuraajat sais tietää, etten päässytkään mukaan, varsinkin kun oon jo hehkuttanut tätä matkaa etukäteen. Sit pitäis poistaa kaikki kommentit, missä kysellään et missä mun Hangon kuvat viipyy...

Vierailija
394/485 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, koska tulee bussi hakemaan. Tulen Kouvolasta kyytiin, odotan siinä kauppakeskus Veturin bussipysäkillä. Tuon teille mukana Kouvolan lakritsaa, ja Pentik paviljongista ajattelin kipaista jokaiselle pienen lahjan. Pitäiskö pyytää Tuurea mukaan (Kilpeläinen), Tuure voisi viihdyttää Kaihon karavaanien kanssa. Asuu tuossa lähellä.

Vierailija
395/485 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijaa kirjoitti:

Äh. Nukkuisi kumminkin koko ajan Ruususen unta!

Vierailija
396/485 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko bussissa tai veneessä kuunnella repeatilla Juusto paale-ysärihittiä?

Vierailija
397/485 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö mansikat poimia itse?

Jos ei saa poimia itse, onko mansikanviljelijät käyttäneet orjatyövoimaa. Tämä on minulle eettisesti tärkeä kysymys. Onko orjatyövoima edes akateemisia?

En myöskään haluaisi raikkaalla retkellä kuunnella viljelijöiden haukkumista laiskoista suomalaisista. Onko tämä huomioitu järjestelyissä?

Olen ilmoittautumisjärjestyksessä sijalla 385.

Vierailija
398/485 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluiskohan Martsa lähteä mukaan?

Nikokin olisi varmaan mielellään lähtenyt, mutta se on nyt estynyt. Sotkeutunut johonkin katiskaan 🙄

Onko Sohva jo ilmoittautunut?

Vierailija
399/485 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienkin kunhan ottaa lautakasan mukaan jos rakennamme jotain.

Vierailija
400/485 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipahdan k-marketissa ja tuon pågenin kanel gifflarit ja muumilimssat (punaiset). Kohta mennään!