AV-palstan odotettu kesäretki ihanaan Hankoon!
Tänä kesänä 2020 on päätetty vaihtaa av-mammojen perinteinen Porvoo Hankooseen. Merellinen tunnelma, kuumat rantakalliot, somat kalaravintolat, kylpylät ja uimarannat kutsuvat. Suunnitellaan yhdessä ihana kesäretki!
Kommentit (485)
Voisitteko kaikki ilmoittautuneet laittaa kuvanne minulle. Tai edes kirjoittaa mitä laitatte päälle, ja merkit kaikista vaatteista. Jos ei löydy merkkiä, laita mistä kaupasta on ostettu, esim. "mustat kangastennarit, Primasta, ei merkkiä".
Niin olisi helpompaa päättää, kehtaanko lähteä teidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko kaikki ilmoittautuneet laittaa kuvanne minulle. Tai edes kirjoittaa mitä laitatte päälle, ja merkit kaikista vaatteista. Jos ei löydy merkkiä, laita mistä kaupasta on ostettu, esim. "mustat kangastennarit, Primasta, ei merkkiä".
Niin olisi helpompaa päättää, kehtaanko lähteä teidän kanssa.
Tässä kuva. Lisäyksenä voin kertoa, että päälläni on Munsalan kansallispuku. Ompelijan tekemä. Varavaatteena otan mukaan valkoisen rimpsupaidan ja puolihameen. Alushousuissakin on rimpsuja takana.
Ja kuka päätti että lähdemme Hankoon retkelle eikä Porvooseen?
Onko jotain valituksia tullut Porvoolaisilta ja varsinkin niiltä ruotsinkielisillä?
TV. Jeccika Kouvolasta.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten ettei postailla retkeltä mitään älyttömyyksiä someen!
Selvinpäin?
Ottakaa se äitihullun äitiparka mukaan. Tarvitsee varmaan lepoa sekin.
Kivaaa. Jätin viime vuonna bussiin kassin jossa oli pipo ja kaulahuivi. Vieläköhän ne siellä on hattuhyllyllä.
Hanko on ruotsinkielisten kaupunki. Niinkuin myös Porvoo.
Miten minä Kuopiolainen siellä pärjään?
Mies söi lasten vanukkaat, mitä tehdään?
Tämän retken osallistujat kuolee 2 viikon päästä. Uskokaa pois.
Mennäänks me moikkaa myös stefua ja bambia?
En halua Porvoohon enkä Hankoohon.
Ketä olis sitä mieltä että mentäis Tampereeseen vaihteeksi?
Vierailija kirjoitti:
En halua Porvoohon enkä Hankoohon.
Ketä olis sitä mieltä että mentäis Tampereeseen vaihteeksi?
Tai Lahteeseen? Turkuuhunkin vois mennä. Siellä on kiva linna, jouduttais kaikki vanniksi sinne. Leikittäis Nikoo ja Naccii. Tai oltais Jaakko Ilkan mantelinperijöitä. Kuskiksi Jere?
Vierailija kirjoitti:
Mennäänks me moikkaa myös stefua ja bambia?
Tietysti, tilukset on matkan pääkohde.
Tämä ketju on spin off 35768 sivua pitkästä Martinan tuparit ja Sofian kooma -ketjusta, jossa ajatus retkestä syntyi. Vaikka kyllähän sinä sen varmasti tiedät, sillä tosi av-mamma ei jätä viestiäkään lukematta av:lta.
Tiedoksi kaikille naisille, että minä en sitten ala teille mitään tarjoamaan. Jokainen maksaa oman kahvinsa. Turha luulla että minua voi käyttää hyväksi, kun en edes tiedä oletteko valmiita avioliittoon ja täyttämään aviolliset velvollisuutemne minua kohtaan. Maksullisen naisen kanssa en aio kahvitella, ettäs tiedätte, mokomat lompakkoloiset! t. Pihi-Pena
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sinne lähde ketään lompakkoloisia jotka vaanisivat työttömyyskorvausrahojani?[/
Koskaan ei voi olla liian varovainen.
Pieniä vihjauksia mustikoiden poimintaan illan mittaan voi toki tulla.
Vierailija kirjoitti:
Oon se joka raskautui viime reissulla lauteista. Mietin et voisko olla Markun lapsi, mut ei. Istuin latinon sylissä. Sisarus olis Hangosta hakusessa. Kai mennään saunaan? 🙋🏼♀️[/
Aivan! Nyt vasta tajuan, että mieheni puhui sittenkin totta viime kesäisen retriitin jälkeen, sukupuolitaudin saatuaan. Sanoi sen tulleen saunan lauteista ja minä hölmö en uskonut sitten millään, vaan väitin hänen istuttaneen jotain random-mammaa sylissään. Av ei petä koskaan, täällä oppii aina uutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaijaijaij Hankoooon helsinkiä pakoon soudan hankoon!
Hangossa parasta on ehdottomasti Makaroni Tehdas -- makaroni tyylisten raflojen ehdoton numero uno.
Juu ei. Ylihintaista pastaa. Joku jo lupas ottaa makaroonit mukaan kaikille. Keittää merivedessä, on suola valmiina. Ollaan siinä laiturilla ravintoloiden alapuolella niin nähdään niissä käyvät asiakkaat.
Mää tuon käpykakun kahvin kanssa.
Muurahaiskäpykakku on kyllä niin veetuilua corona aikaan, mietihän nyt millaista veistä siellä haavassa käännät :)
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on Bambi?
Nähty viimmeksi Baxterin hampaissa...
Ollaakx me varmasti Stepukan sohvalla yötä.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa se äitihullun äitiparka mukaan. Tarvitsee varmaan lepoa sekin.[/
Se itse aiemmin kertoi, että tulossa on äiteineen ja pyysi meitä tapansa mukaan yhdessä muiluttamaan äitäparkaa. :(
Kauanko tämä kesäretki kestää