Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa , kun eräs mies ei huomaa minua!!! Ei ole edes pitkä vaan pätkä ja ei mikään erityisen hyvännäkönen.

Vierailija
08.06.2020 |

En vaa voi sille mitään, että jostain syystä tuossa tyyppissä jtn..
On aika epämiehekäs ja omalaatuisen näköinen muutenkin!

Ollaan molemmat noin 35 vuotiaita ja oon nähny miehen useita kertoja töissä ja nyt viimeaikoina törmäillyt vapaa-ajalla. Töissä tervehtii kyllä, mutta vapaa-ajalla ei huomaa eikä edes vilkaise minuun päin..
Sen sijaan minä tunnistan hänet jo puolen kilsan päästä.

Olen kaikin tavoin hyväkroppainen, hyvännäköinen miksi en kelpaa??

Uskoisin, että miehellä ei ole vaimoa tai perhettä sillä hän liikkuu aina yksin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S’oon homomies.

Tai sitten et vain ole hänen tyyppiään.

Tee aloite? Sellainen selkeä, hyvä aloite - ei mitään vähämielistä vihjettä joita naiset harrastavat. Minullakin kesti v i t t u 20 vuotta tajuta että yksi mimmi teki Lukion kolmannella luokalla sellaisen aloitteen.

Olin ehtinyt mennä naimisiin (jonkun muun kanssa) ja saada kaksi lasta, niistä toisen jopa koululaiseksi asti, ennen kuin tajusin sen vihjeen. Oli ehkä etwaksen verran turhan hienovarainen vihje, eikö?

Mikä se vihje oli? Väännä nyt rautalangasta, millainen vihje on liian hienovarainen.

Vierailija
22/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok moikkaamiset suoritettu. Eli on hän huomannu että olet olemassa. Ei vain vielä näe seurustelumahdollisuutta. Sanoppa joskus että pidät häntä ihan söpönä ja poistut. Hän jää tota miettimään pari päivää ennenkuin on miettinyt haluaisiko edetä. Sitten voi taas moikkailla ja ehdottaa vaikka teelle/kahville.

Eiköhän se siitä sitten pikkuhijaa jos on ottaakseen.

Voidaan olla vähän vaikeita herättää hoksaamaan että nainen on kiinnostunu. Ja jos tulee hurjan suoraan ja nopeasti niin saatetaan juosta pakoon vaikka millä keksityllä verukkeella. Mutta jos antaa aikaa tottua ajatukseen että olet olemassa muutenkin kuin työhahmona niin on mahdollisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihmisten olla rauhassa.

Vierailija
24/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kertoisit kiinnostuksesta. Jos ajattelee ettei ole mahdollisuuksia. Ei hän tiedä sinun ajatuksia. Mene jutteleen. Laita viesti. Pyydä kahville.

Vierailija
25/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homppeli daa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi