Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa , kun eräs mies ei huomaa minua!!! Ei ole edes pitkä vaan pätkä ja ei mikään erityisen hyvännäkönen.

Vierailija
08.06.2020 |

En vaa voi sille mitään, että jostain syystä tuossa tyyppissä jtn..
On aika epämiehekäs ja omalaatuisen näköinen muutenkin!

Ollaan molemmat noin 35 vuotiaita ja oon nähny miehen useita kertoja töissä ja nyt viimeaikoina törmäillyt vapaa-ajalla. Töissä tervehtii kyllä, mutta vapaa-ajalla ei huomaa eikä edes vilkaise minuun päin..
Sen sijaan minä tunnistan hänet jo puolen kilsan päästä.

Olen kaikin tavoin hyväkroppainen, hyvännäköinen miksi en kelpaa??

Uskoisin, että miehellä ei ole vaimoa tai perhettä sillä hän liikkuu aina yksin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei vaan nappaa, naistenkin pitää oppia hyväksymään se :D

Vierailija
2/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kerrankin näin päin. Aina saa lukea miesten surkeita kertomuksia, kun nainen ei huomaa 😂 ..

Ei sillä oo mitää velvollisuutta huomata sua tai sitte huomaa kyllä, mutta ei halua antaa väärää kuvaa, että olisi kiinnostunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ujo.

Vierailija
4/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan lgbtq.

Vierailija
5/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on eri makuja. Vaikka olisit hoikka ja nätti niin mies ei välttämättä nää sinua kauniina.

Vierailija
6/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut juuri thaihieronnasta ja paineet purettu, ajatukset ihan muualla kuin naisissa.

Vierailija
7/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitä tatit kiinnostaa enemmän. Ei ole piirasmiehiä.

Vierailija
8/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi osoittaa erityistä mielenkiintoa sinuun?

Vierailija
9/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisitkin nähnyt miehen marssimassa työkkäriin, olisitko silti kiinnostunut hänestä?

Vierailija
10/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S’oon homomies.

Tai sitten et vain ole hänen tyyppiään.

Tee aloite? Sellainen selkeä, hyvä aloite - ei mitään vähämielistä vihjettä joita naiset harrastavat. Minullakin kesti v i t t u 20 vuotta tajuta että yksi mimmi teki Lukion kolmannella luokalla sellaisen aloitteen.

Olin ehtinyt mennä naimisiin (jonkun muun kanssa) ja saada kaksi lasta, niistä toisen jopa koululaiseksi asti, ennen kuin tajusin sen vihjeen. Oli ehkä etwaksen verran turhan hienovarainen vihje, eikö?

Vierailija
11/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vaa voi kuvitella sitä ku oot ties miten pitkää toivonnu kohtaavansa sattumalta sen tyypin ja sitku se yllättäin paukahtaa paikalle ja oon ihan kipsissä.. Sitte mä taas on sille tyypille ku ilmaa tai kuka hyvänsä muu vieras ihminen :(.

T.ap

Vierailija
12/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla että sä et sytytä sitä. 

Vierailija
13/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hyväkroppainen?

Siis sulla on isot bosat ?

Zinc

Vierailija
14/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette vaa voi kuvitella sitä ku oot ties miten pitkää toivonnu kohtaavansa sattumalta sen tyypin ja sitku se yllättäin paukahtaa paikalle ja oon ihan kipsissä.. Sitte mä taas on sille tyypille ku ilmaa tai kuka hyvänsä muu vieras ihminen :(.

T.ap

Sinähän olet kuka tahansa vieras ihminen. Eihän miehellä ole mitään hajua tunteistasi, koska et ole tehnyt elettäkään kertoaksesi niistä.

Miehet ovat kuule tänäpäivänä erittäin tietoisia siitä että ei kuule kannata alkaa flirttailemaan naisten kanssa, siinä on äkkiä meetoot pystyssä, varsinkin jossa ollaan samassa työpaikassa.

Vierailija
15/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksessahan miesten ja naisten hyväkroppaisessa naisessa oli paljon eroa. 

Miesten valitsemalla hyväkroppaisella naisella oli 2-3 kuppikokoa isommat tissit, kuin naisten valitsemassa. 

Tietty oli muitakin eroja ;)

Zinc

Minua vaan aina pistää epäilyttämään, kun nainen luulee olevansa hyvä sitä tai hyvä tätä.

Vierailija
16/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hymyileväinen vai resting bitch face?

Vierailija
17/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö no mikset ite puhunut tai moikannut kun näit sen? Saattaa kuule ajatella ihan samaa susta.

Vierailija
18/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.ap

Sinähän olet kuka tahansa vieras ihminen. Eihän miehellä ole mitään hajua tunteistasi, koska et ole tehnyt elettäkään kertoaksesi niistä.

Miehet ovat kuule tänäpäivänä erittäin tietoisia siitä että ei kuule kannata alkaa flirttailemaan naisten kanssa, siinä on äkkiä meetoot pystyssä, varsinkin jossa ollaan samassa työpaikassa.

Tämä. Semminkin kun mies ei ole pitkä ja komea, eikä siten tottunut saamaan huomiota naisilta. En minäkään osaa edes toivoa naisten huomaavan minua ainakaan positiivisessa mielessä.

Vierailija
19/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla että sä et sytytä sitä. 

Voi sytyttääkkin, mutta ei tavismiehet yritä iskeä kaikkia jotka kiinnostaisi.

Töissä on montakin naista jonka kanssa voisin kuvitella vaikka mitä, mutta en todellakaan ole koskana osoittanut mitenkään että olisin heistä kiinnostunut.

Vierailija
20/25 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkos munat hukassa? joku ääliö möykkäsi ruokakaupan ovelta ongelmiaan, jonkun kaukainen sukulainen.

-"ooksä joku  ??!!"

Näitä riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä