Tein pizzaa, maksoi 27,77 euroa eikä tästä syö kuin kaksi kertaa!
Vehnäjauho 2,79 euroa
Rypsiöljy 2,15 euroa
Kuivahiiva 1,49 euroa
Suola 1,75 euroa
Ketsuppi 4,65 euroa
Tonnikala 2,19 euroa
Katkaravut 3,99 euroa
Sinisimpukat 2,99 euroa
Edamjuusto 5,09 euroa
Oregano 0,68 euroa
Mitä järkeä?
Kommentit (14)
Mulla makso 500. Paneminen. Mutta oli hyvä.
Et laskenut mukaan kompostorin hintaa, koska miten muuten pääset eroon lopuista raaka-aineista?
Miksi et käyttänyt sitä hernekeitosta yli jäänyttä suolaa? Ja miksi ylipäänsä teit pitsan kun juuri olit tehnyt sen hernarin?
Onko missään enää mitään järkeä? Ei ainakaan sinun ruuanlaitossa, jos laitat loput roskiin.
Monia näköjään ärsyttää se että kalliiksi tulee ellei jatkuvasti kokkailea kaikkea itse ja saa nuo raaka-aineet kulumaan. Ei aiankaan minulla ole aikaa joka päivä laittaa 2-3h kokkailuun. Esim jauhopaketti vanhentuu ennen kuin käytän edes puolet siitä.
Miksi se mun pitsaketju poistettiin ja tämä kopiopellen ketju saa olla täällä? RASISMIA!!
Niinpä niin. Oisit saanu kulman ehmetiltä puolet halvemmalla.
Aika ällö lätty tulee kun noi laittaa uuniin. Mahtuuko edes?
Vierailija kirjoitti:
Monia näköjään ärsyttää se että kalliiksi tulee ellei jatkuvasti kokkailea kaikkea itse ja saa nuo raaka-aineet kulumaan. Ei aiankaan minulla ole aikaa joka päivä laittaa 2-3h kokkailuun. Esim jauhopaketti vanhentuu ennen kuin käytän edes puolet siitä.
Sille ei sitten mahda mitään. Jokaisella meistä on haasteemme, vai miten se meni. Niillä korteilla pelataan, jotka jaossa on saatu, ja sinun kätesi ei käy kateeksi.
ois kannattanut ostaa tuorehiivaa, maksaa 0,29 eur.
Halpa oli. Minulla se maksoi 350€ ja söin sen mannekiinivartalon vatsalta ja lisukkeet tuli myös. Eli ei minun tuloillani se ollut kallista ja vähennyksiin menee.
Teit sitten taikinan 3kg jauhoja? Kyllä tuosta pitäisi riittää useammaksi viikoksi, kun juustoakin on vajaa kilo.