Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäiset naiset ja miehet halveksivat toisiaan?

Vierailija
08.06.2020 |

Kirjoittelin täällä hetken aikaa viime syksynä, mutta sukupuolten välinen vihanpito sai minut lopettamaan. Nyt kun kurkistin tänne uudelleen, sama meno jatkuu yhtä kiivaana? Kertokaa viisaammat, mistä mahtaa johtua, että keski-ikäiset naiset ja miehet halveksivat ja vähättelevät omia ikätovereitaan. Tätä ilmiötä näkyy yleisesti jopa kaveripiirini vanhemmilla.

N18

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole mitään syytä. Lähinnä tuo tulee naisiltapäin.

mies53v

Niin se naista halveksiva palstasikakin ilmestyi paikalle.

Vierailija
102/102 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että osasyy on se, että kun itse rapistuu, ulkonäkö ja kaikki, pelkää, ettei kelpaa enää vastakkaiselle sukupolvelle. Yleensä kun samanikäiset pariutuvat keskenään joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Sitten kun tuntee kelpaamattomuutta, pitää aloittaa nälviminen. Osa myöskään ei kasva aikuiseksi, riippuu ikuisessa nuoruudessa ja sitten näkee toisessa samanikäisessä, joka eri sukupuolta mutta samanikäinen, oman vanhenemisensa. Olisi niin kiva ajatella, että vaikka minä olen jo nelikymppinen täti, niin kakskymppiset testosteronikollit kuolaa mua. Vaikka se ei tietenkään niin ole. Joillakin tämä havainto kääntyy katkeruudeksi. Se on sitä kypsymättömyyttä.

Varmastikin näin. Ja jos on sinkku vielä keski-ikäisenä, niin kokee kelpaamattomuuden lisäksi pelkoa, että elämä meni jo.

Lapsettomana eräät ei tajua, että ikätovereiden LAPSET ovat niitä nuoria, joita tämä kuolaa. Itsekin ihmettelin joitakin mielestäni isäni ikäisiä miehiä, jotka lähestyivät minua, parikympistä tyttöä, ravintoloissa. Että eikö ne näe, että voisivat olla mun isäni eikä sen ikäiset minua kiinnosta ollenkaan?!

Olen keski-ikäinen sinkku, enkä koe että "elämä meni jo". Tosin elämä ei ole minulle = parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi