Miksi keski-ikäiset naiset ja miehet halveksivat toisiaan?
Kirjoittelin täällä hetken aikaa viime syksynä, mutta sukupuolten välinen vihanpito sai minut lopettamaan. Nyt kun kurkistin tänne uudelleen, sama meno jatkuu yhtä kiivaana? Kertokaa viisaammat, mistä mahtaa johtua, että keski-ikäiset naiset ja miehet halveksivat ja vähättelevät omia ikätovereitaan. Tätä ilmiötä näkyy yleisesti jopa kaveripiirini vanhemmilla.
N18
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
En ole törmännyt tuollaiseen miesten ja naisten väliseen vihanpitoon muualla kuin tällä palstalla.
-Keski-ikäinen mies.
Suomalaisilla miehillä ei ole oikein muuta mahdollisuutta nähdä ja kuulla millaisia naiset TODELLISUUDESSA pohjimmiltaan ovat. Ehkä he eivät tajua, että iso joukko miehiä saattaa vain lueskella ja pyöritellä päitään kaikelle sekopäisyydelle mihin naiset kykenevät täällä kun kukaan ei ole vieressä katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen keski-ikäinen nainen ja mielestäni keski-ikäiset miehet on ihan parhaita!
En nyt lähtisi kaikkia kehumaan. Aina on ollut ukkoontuvia itsevaltiaita, jotka luulevat kommunikaation tarkoittavan räyhäämistä olipa kyseessä työkaveri, assan vessan kassa, puoliso tai oma lapsi. Toki osa ukkoontuvista heittäytyy ”Taukeiksi” ja alkaa käyttää samanlaisia vaatteita kuin aikuistuneet poikansa ja käymässä salaa laittamassa täytteitä ja botoxia naamariin.
Vierailija kirjoitti:
manosfäärin väki rynni tälle palstalle
Reps! nyt tuli housuun, kirjaimellisesti
Vierailija kirjoitti:
Ap hyvä. Ei tämä ole normaali maailmaa.
Täällä on enimmäkseen trolleja, sairaita, syrjäytyneitä ja katkeria ihmisparkoja.Aikanaan tämä on ollut kiva foorumi, mutta sitten tapahtui jotain.
Normaalit ihmiset vain käväisevät kääntymässä josko on jotain kiinnostavaa.
Joskus onkin.
Olet väärässä, tämä on uusi normaali.
Kummallakin on mittari täynnä ikäisistään vastakkaisen sukupuolen edustajista.
M49
Ikäviä ihmisiä on, mutten ole huomannut sen olevan sidonnainen sen kummemmin ikään kuin sukupuoleenkaan. Viimeksi tänään oli kiva työpäivä keski-ikäisen miehen parina. Kotonakin on aivan ihana keski-ikäinen mies, en vaihtaisi mihinkään.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska me ollaan opittu tuntemaan ja tietämään mitä naiset ja miehet on. Mitä on parisuhteessa oleminen. Siinä lähtee vuosikymmenien aikana kunnioitus ja tilalle tulee katkeruus ja viha.
Juuri tämä palstan tyyppuesimerkki. Nainen ja mies rakastuvat, perustavat perheen. Nainen kantaa vastuun yksin lähes kaikesta ja katkeroituu. Tulee avioero. Nainen uhoaa, ettei enää ota miestä "passattavaksi". Tajuamatta, etteivät kaikki miehet ole avuttomia mammanpoikia. On myös miehiä, jotka hoitavat itse kotinsa ja asiansa.
Näin käy kun valkkaa ukkonsa ja tekee kersat äijän jännittävyyden, ulkonäön ja peitoheilutustaitojen mukaan.
N49
Ihan yksinkertaisesti siksi, että keski-ikäiset naiset ja miehet ovat kummatkin osapuolet halveksuntansa ansainneet.
Keski-ikäiset miehet ovat naisia alistavia sikoja. Siinäpä tärkeimmät syyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska me ollaan opittu tuntemaan ja tietämään mitä naiset ja miehet on. Mitä on parisuhteessa oleminen. Siinä lähtee vuosikymmenien aikana kunnioitus ja tilalle tulee katkeruus ja viha.
Juuri tämä palstan tyyppuesimerkki. Nainen ja mies rakastuvat, perustavat perheen. Nainen kantaa vastuun yksin lähes kaikesta ja katkeroituu. Tulee avioero. Nainen uhoaa, ettei enää ota miestä "passattavaksi". Tajuamatta, etteivät kaikki miehet ole avuttomia mammanpoikia. On myös miehiä, jotka hoitavat itse kotinsa ja asiansa.
Näin käy kun valkkaa ukkonsa ja tekee kersat äijän jännittävyyden, ulkonäön ja peitoheilutustaitojen mukaan.
N49
Miehiä mielistelevä naisvihaaja bongattu.
No tämän palstan psykoosipotilaista kun teet havaintoja niin ne ei ehkä vastaa ihan todellisuutta kuitenkaan...
Itseä ainakin vituttaa se jos otetaan tälläinen hypoteesi (joka ei missään nimessä pidä paikkaansa. HYI! pois se minusta).
Mies jolla on todistetusti testoarvot päin vittua ja hän haluaa korvaushoidon. On hän hullu tai jos ei ole vähintään nämät kauheat hormoonit tekee hänestä sellaisen (ainakin irstaan väkivaltaisen, mahdollisesti jope raiskaajan).. 18 v tiina haluaa korvaushoidon koska tuntee olevansa mies no problemo. Ymmärämme kyllä Tiinaa jos hän tuntee näin. Mutta mies joka tarvitsee sitä pysyäkseen miehenä. joo you got the point.
Ps. EN ole kallellaan vihreisiin, vasempaan kun sen enempää oikeaan. "Vihaan" kaikkia tastapuolisesti.
huah.
Pettymyshän tulee siitä kun vaatii liikaa toiselta eikä osaa heti luovuttaa kun huomaa ettei toinen kykene vastaamaan näihin vaatimuksiin. Se aiheuttaa katkeruutta kun siihen jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että osasyy on se, että kun itse rapistuu, ulkonäkö ja kaikki, pelkää, ettei kelpaa enää vastakkaiselle sukupolvelle. Yleensä kun samanikäiset pariutuvat keskenään joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Sitten kun tuntee kelpaamattomuutta, pitää aloittaa nälviminen. Osa myöskään ei kasva aikuiseksi, riippuu ikuisessa nuoruudessa ja sitten näkee toisessa samanikäisessä, joka eri sukupuolta mutta samanikäinen, oman vanhenemisensa. Olisi niin kiva ajatella, että vaikka minä olen jo nelikymppinen täti, niin kakskymppiset testosteronikollit kuolaa mua. Vaikka se ei tietenkään niin ole. Joillakin tämä havainto kääntyy katkeruudeksi. Se on sitä kypsymättömyyttä.
Varmastikin näin. Ja jos on sinkku vielä keski-ikäisenä, niin kokee kelpaamattomuuden lisäksi pelkoa, että elämä meni jo.
Lapsettomana eräät ei tajua, että ikätovereiden LAPSET ovat niitä nuoria, joita tämä kuolaa. Itsekin ihmettelin joitakin mielestäni isäni ikäisiä miehiä, jotka lähestyivät minua, parikympistä tyttöä, ravintoloissa. Että eikö ne näe, että voisivat olla mun isäni eikä sen ikäiset minua kiinnosta ollenkaan?!
Eihän kaikki ystävällisyys ole kuolaamista. Samoin kuin iso osa neli-viisikymppisistä tajuaa vallan mainiosti ikäeron naurettavuuden. Joo, nätin nuoren ihmisen rekisteröi kuka vaan sellainen, joka ei ole enää samalla tavoin nätti ja nuori.
Osa tästä ”yäk toi vanha kääkkäkuolaa mun p”rserttä” on nuoren omassa päässä. Nuoret voi olla joskus vähän hassuja tämän asian suhteen ja tietysti tätä asetelmaa ruokitaan mediassa ja somessa.
Fiksut nuoret ei edes mieti tuollaisia.
Fiksut aikuiset tajuaa nuorilla olevan omat ympyränsä ja pitävät sitä vallan mainiona asiana. He elivät jo nuoruutensa ja ovat sinut asian kanssa.
Miksei näistä keski ikäisistä puhuta koskaan täällä?
Eipä ole mitään syytä. Lähinnä tuo tulee naisiltapäin.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena ainakin ketuttaa iän lisääntyessä aivan helvetisti se miten naisia syrjitään työelämässä.
Voisiko vahvistusvinouma vaikuttaa tässä vähän? Et vain pistä merkille miehiin kohdistuvaa syrjintää, ja aina kun naiselle käy jotain ikävää, niin oletat, että se johtuu nimenomaan sukupuolesta.
Miesselittämistä pahimmillaan.
Kun sukupuolella ei pitäisi olla merkitystä, niin miksi haluat vähätellä jonkun keskustelian näkemystä kyseisen keskustelijan oletetun sukupuolen mukaan? Et eroa esimerkiksi sovinistista tai rasistista, kun vihaat ihmisryhmää.
Ohis, mutta jos sukupuolella kerran ei ole väliä niin MIKSI tämä aloitus käsittelee nimenomaan sukupuolia?
Koska vanhat kääkät elää vielä sortavassa partiarkaatissa nokkimassa toisiaan. Nuoret on keplotelleet itsensä jo vapaiksi semmoisesta asiasta kuin sukupuoli. Ah, miten vapaata onkaan!
Vanhukset varmaan kadehtivat heitä suunnattomasti 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49
Sinä saat rauhassa valita miehen joka on tylsä, ruma ja huono sängyssä, mutta minä en etsi kaverisuhdetta vaan rakkaussuhdetta ja siinä täytyy tykätä toisesta myös fyysisesti.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ihan yksinkertaisesti siksi, että keski-ikäiset naiset ja miehet ovat kummatkin osapuolet halveksuntansa ansainneet.
No jos kaksi kehittymään kykenemätöntä ikiteiniä räksyttää loputtomasti toisilleen samaa itkuvirttä, niin joo. Onhan näitäkin.
Ikävää jos nuoret muodostavat kuvan heteroparisuhteista jonkun mervimatin perusteella.
Mistä muuten johtuu, että viesti, johon vastasit, ei näy aiempien viestien joukossa? Viesti numero 2 puuttuu. Viestissä ei näyttäisi olevan mitään halventavaa tai vihasanastoa. Kuitenkin viesti näkyy, jos siihen on vastattu.