Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri pettää puolisoaan

Vierailija
08.06.2020 |

Mua häiritsee valtavasti tieto siitä, että kumppanilla on kaveri joka pettää omaa puolisoaan tuon tuosta.
Kumppani on kuulema itse sanonut kaverilleen mielipiteen asiaan, mutta ovat jatkaneet ystävyyttä luottamuksella ilman riitaa vaikka ovat eri mieltä asiasta ja viettävät aikaa lähinnä ryypätessä. Kyseessä ei ole mikään paras kaveri ja hyvin harvoin näkevät, mutta mulla herää aivan jäätävä kuvotus ja ahdistus kun ajattelen kumppanin tämän kaverin seurassa jossa hän antaa kaverinsa vehdata muiden naisten kanssa.

Mies ei näe ongelmaa koska ei vaikuta ystävyyteen eikä hänen elämäänsä mitenkään. Mä en yksinkertaisesti pidä asiasta ja olen sen kyllä kertonut miehelle millainen olo mulla siitä tulee, mutta tokihan hän aikuisena itse päättää kenen kanssa aikansa kuluttaa enkä voi alkaa asiaan enempää puuttumaan. Olenko asiasta tehnyt nyt päässäni liian ison ongelman?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs väärää kumppanisi nyt tässä tekee sinua kohtaan ja mitä hänen kaverinsa tekemiset sinua edes hetkauttaa?

Vierailija
2/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä tolle oikein voi mitään. Oletpahan sanonut mielipiteesi. Unohtaisin tuon enkä jäisi murehtimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"antaa kaverinsa vehdata muiden naisten kanssa."

En minäkään alkaisi muiden painoksusta joksikin moraalinvartijaksi.

Vierailija
4/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kontrolloida muiden kuin kumppanisi ystävyyssuhteita vai rajoitutko vain häneen? Ahdistutko äitisi tai serkkusi ystävistä?

Vierailija
5/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sä vaivaat päätäsi tämmösellä, kun ei se hyödytä yhtään mitään? Et voi käskeä kumppania olematta tekemisissä toisen kanssa tai alkaa läksyttämään teoistaan, vaikkei hän oikein teekkään.

Vierailija
6/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllähän kaveripiiri kertoo aika paljon ihmisestä

Vierailija
7/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ylipäätään kertoi tuosta sinulle? Lörpöttelee useinkin kavereiden asioista? Minusta hän juorusi sinulle jotain luottamuksellista, ja kuormittaa sinua toisen ihmisen asioilla, varsinkin jos tietää ettet siedä tuollaista.

Vierailija
8/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mustasukkaiselta hirmuhallitsijalta, joka pelkää että omakin muru lähtee huono seuran yllyttämänä vieraisiin. Vai ahdistuisitko yhtä paljon, jos miehesi kaveri rääkkäisi lemmikkejään? Et voi hallita kaikkea mikä liikkuu.

Vierailija
9/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävähän se on tietää tuollainen asia. Pettäminen ei ole koskaan hyvä asia. Ymmärrän kyllä ap:ta. Hyvin ikävä se on tuollaisen pettäjän kumppani olla.

Vierailija
10/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku kertoo petetylle. Hänellä on oikeus tietää, jotta voi itse avoimin silmin päättää, miten jatkaa elämäänsä.

Pettäjä-lapsilla ei - luuloistaan huolimatta - ole oikeutta varastaa hyväuskoisen kumppaninsa elämää.

Vierailija
11/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekopää, sori

Vierailija
12/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat mustasukkaiselta hirmuhallitsijalta, joka pelkää että omakin muru lähtee huono seuran yllyttämänä vieraisiin. Vai ahdistuisitko yhtä paljon, jos miehesi kaveri rääkkäisi lemmikkejään? Et voi hallita kaikkea mikä liikkuu.

Minä ahdistuisin, mutta ehkä eläinsuojeluun ja poliisiin on helpompi ottaa yhteyttä kuin sellaisen "kaverin" petettyyn puolisoon, jota ei tunne.

Kai muuten tiedät, että eläinrääkkäys on rikos, johon on puututtava.

Vierailija
13/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tavallaan ymmärrän sua ja tavallaan en. Onhan se väärin ja haluaisin itsekin tietää, jos olisin petetty puoliso. Haluaisin, että ne jotka tietää asiasta kertoisivat eikä puolustelisivat. Toisaalta, moni ei halua sotkeentua toisen suhteisiin syystä tai toisesta ja antaa asian olla. Kuten kumppanisi on tehnyt.

Ehkäpä mietit asiaa ihan liikaa. Sä et voi tilanteelle yhtikäs mitään. Koitahan relata vähän vaikka kurjalle tuntuu.

Vierailija
14/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No usein samanhenkiset ihmiset hakeutuvat toistensa seuraan. Mutta ethän sinä voi miehesi kaverisuhteisiin vaikuttaa. Olet ilmaissut mielipiteesi, enempää et oikein voi. Voit vain toivoa ettei miehesi seuraa kaverinsa esimerkkiä, kaveruksilla kun voi olla tapaamisissaan aika herkullisia puheenaiheita.. Jos luottamus on ok, niin kaiken pitäisi olla hyvin. Sinä se parhaiten miehesi tunnet.

Vierailija
15/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No usein samanhenkiset ihmiset hakeutuvat toistensa seuraan. Mutta ethän sinä voi miehesi kaverisuhteisiin vaikuttaa. Olet ilmaissut mielipiteesi, enempää et oikein voi. Voit vain toivoa ettei miehesi seuraa kaverinsa esimerkkiä, kaveruksilla kun voi olla tapaamisissaan aika herkullisia puheenaiheita.. Jos luottamus on ok, niin kaiken pitäisi olla hyvin. Sinä se parhaiten miehesi tunnet.

Tämäkin on mahdollista, mutta voihan olla ettei ap:n miestä kiinnosta kaverinsa seikkailut vaan kyseessä on aivan muut jutut kun tapaavat. Kukaan ei oikein voi tietää ja liikaa asiaa murehtimalla saa vaan itsensä yhtä ahdistuneeksi kuin aloittaja on.

Vierailija
16/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin naiselle viestiä anonyymina todisteiden kera.

Inhottavaa olla tietoinen tommosesta.

Vierailija
17/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa kinkkinen juttu. Kyllä muakin vaivaisi tieto. Toisaalta olisi parempi etten tietäisi tommoisesta ollenkaan, koska en asialle oikeasti vaan voi mitään.

Ja kyllä rehellisesti sanottuna jännitäisi tämmöisen tiedon jälkeen päästää kumppani tuon ihmisen seuraan. Toisaalta yrittäisin uskoa siihen, että kumppanin oma järki olisi sen verran fiksu ettei mukaan lähde.

Vierailija
18/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt pettävät tuon tuosta. Ei se oikein ole, mutta ei sun kannata vieraiden ihmisten ongelmilla itseäsi kuormittaa.

Vierailija
19/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Mies käytännössä hyväksyy pettämisen koska kaveeraa pettäjän kanssa. Ehkä jopa pettää itsekin?

Vierailija
20/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pettää jotka saa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän