Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri pettää puolisoaan

Vierailija
08.06.2020 |

Mua häiritsee valtavasti tieto siitä, että kumppanilla on kaveri joka pettää omaa puolisoaan tuon tuosta.
Kumppani on kuulema itse sanonut kaverilleen mielipiteen asiaan, mutta ovat jatkaneet ystävyyttä luottamuksella ilman riitaa vaikka ovat eri mieltä asiasta ja viettävät aikaa lähinnä ryypätessä. Kyseessä ei ole mikään paras kaveri ja hyvin harvoin näkevät, mutta mulla herää aivan jäätävä kuvotus ja ahdistus kun ajattelen kumppanin tämän kaverin seurassa jossa hän antaa kaverinsa vehdata muiden naisten kanssa.

Mies ei näe ongelmaa koska ei vaikuta ystävyyteen eikä hänen elämäänsä mitenkään. Mä en yksinkertaisesti pidä asiasta ja olen sen kyllä kertonut miehelle millainen olo mulla siitä tulee, mutta tokihan hän aikuisena itse päättää kenen kanssa aikansa kuluttaa enkä voi alkaa asiaan enempää puuttumaan. Olenko asiasta tehnyt nyt päässäni liian ison ongelman?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs väärää kumppanisi nyt tässä tekee sinua kohtaan ja mitä hänen kaverinsa tekemiset sinua edes hetkauttaa?

Koska joku asia ei koske henkilökohtaisesti itseen niin hällä väliä? Näet lapsen hukkumassa tai rais kat tavana niin et tee mitään koska ei kosketa itseä?

Vierailija
22/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvä ihminen puutu toisten suhteisiin. Sua ei pitäisi edes kiinnostaa kuin se, että oma puolisosi on uskollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän samanlainen tilanne kuin sinulla ap, mutta ei minua ahdista. Mieheni on vahingossa (juovuksissa) kertonut minulle tämän kaverinsa asioita. Mieheni itse ahdistui kun koki pettäneensä kaverin luottamuksen kertoessaan minulle, mutta ajan mittaan helpotti. Nyt joskus hieman juoruilemme keskenämme tästä kaverista, mutta yritän kannustaa miestäni pysymään luotettavana. Omaan mieheeni luotan, eihän hän elä symbioosissa tuon kaverinsa kanssa. Eivät myös muutenkaan ole samanlaisia mitenkään.

Vierailija
24/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä pettäjiä aina sikiää. Kyllä mullakin olisi vaikeaa, jos kuulisin tämmöistä koska asia ei vaan ole hyväksyttävää. Tokihan ei miehelläsi ole mitään velvollisuutta edes puuttua kaverinsa suhteeseen, mutta en ymmärrä miten voi olla semmoisen ihmisen seurassa?

Vierailija
25/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt hyvä ihminen puutu toisten suhteisiin. Sua ei pitäisi edes kiinnostaa kuin se, että oma puolisosi on uskollinen.

Mitä se ei todennäköisesti ole jos hyväksyy pettämisen. Itse katkaisisin kaverisuhteet pettäjään heti.

Vierailija
26/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin naiselle viestiä anonyymina todisteiden kera.

Inhottavaa olla tietoinen tommosesta.

Mikä ihmeen todisteiden?

Sinäkö uskoisit miehesi kaverin puolisoa joka kertoo että miehensä on hänelle kertonut että sinun miehesi pettää sinua?

Vierailija
27/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se ei todennäköisesti ole jos hyväksyy pettämisen. Itse katkaisisin kaverisuhteet pettäjään heti.

Ja mistä ihmeestä vedät päätelmän, ettei aloittajan mies olisi uskollinen vaikka kaverinsa ei ole?

Vierailija
28/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulisin oman kumppanini olevan tuommoisessa seurassa niin olisipa kyllä aika epävarma fiilis. Ikinä kun ei tiedä mitä se seura saa aikaan.

Vierailija
29/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi samanlailla.

Oma kumppani kertoi humalassa tästä ja katui seuraavana aamuna, koska tietää että en tykkää asiasta. Olen koittanut unohtaa asian, koska en voi mitään. En kiellä ettenkö joskus koe oloani epävarmaksi kun on kaverinsa kanssaan, mutta ei vielä ole mitään todistetta tullut millekkään joten mitä olen asiaa enempää setvimäänkään.

Vierailija
30/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä ihmeestä vedät päätelmän, ettei aloittajan mies olisi uskollinen vaikka kaverinsa ei ole?

Hyväksyy pettämisen

Vierailija
31/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuulisin oman kumppanini olevan tuommoisessa seurassa niin olisipa kyllä aika epävarma fiilis. Ikinä kun ei tiedä mitä se seura saa aikaan.

Oletko muutenkin epävarma itsestäsi? Kasvata selkäranka itsellesi. Ihmiset eivät ole identtisiä.

Vierailija
32/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat tai ainakin yllättävän monet ihmiset pettävät jossain vaiheessa pitkän elämänsä aikana. Se on inhimillistä. Ihmiset eivät ole täydellisiä eikä elämä ei ole yksinkertaista.

Ulkopuolinen ei voi ymmärtää toisten parisuhteita tai sivusuhteita ja niitä ylläpitäviä voimia tai tarpeita.

Vierailija
33/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin häiritsisi, jos kaveripiirin ilmapiiri olisi noin pettämismyönteinen. Helpommin ajautuu vääränlaisessa seurassa itsekin tekemään tyhmyyksiä, oli sitten kyse mistä tahansa asiasta. Omallakin kohdalla huomannut valitettavasti.

Vierailija
34/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä hämmästyttää, kuinka ahtaat kaveripiirit tänne kommentoijilla on. Minulla ja puoliskollani on kavereita useiden vuosikymmenten ikäeroilla, eri sukupuolia, uskovaisia, huikentelevaisia, pettäviä, uskollisia, lempeitä, äkkipikaisia, jämptejä, rentoja, perheellisiä, veloja jne. Ja meistä kumpaakaan ei pelolta tai ahdista, että toinen muuttuisi kavereidensa kaltaiseksi.

Vierailija
35/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ylipäätään kertoi tuosta sinulle? Lörpöttelee useinkin kavereiden asioista? Minusta hän juorusi sinulle jotain luottamuksellista, ja kuormittaa sinua toisen ihmisen asioilla, varsinkin jos tietää ettet siedä tuollaista.

Nimenomaan, kaikesta ei pidä akoille puhua. Siitä tulee... just tämmöstä.

Vierailija
36/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sama palsta, joka yleensä kurkkusuorana lynkkää pettäjät, toiset naiset yms? Erityisesti ne toiset naiset. 

Vierailija
37/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ja ymmärrettävä tilanne. En itse lähtisi vasikoimaan kaveria, mutta toisin hänelle erittäin selväksi miten väärin hän toimii. Ehkä vihjailisin muka kertovani ellei nainen itse sitä tee tai lopeta toimiaan. Hyi v**tu.

Vierailija
38/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minuakin häiritsisi, jos kaveripiirin ilmapiiri olisi noin pettämismyönteinen. Helpommin ajautuu vääränlaisessa seurassa itsekin tekemään tyhmyyksiä, oli sitten kyse mistä tahansa asiasta. Omallakin kohdalla huomannut valitettavasti.

Kuinka niin pettämismyönteinen ilmapiiri? Käsittääkseni tässä puhutaan vain yhdestä ystävästä, jolle aloittajan mies on mielipiteensä ilmaissut. Eli ei hyväksy asiaa, mutta antaa olla koska ei ole hänen asiansa puuttua suhteeseen ja kaverina voi silti pysyä.

Vierailija
39/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista aina että viestintuoja ammutaan, eli älä sekaannu tuohon tai lopulta sinä olet se pahantahtoinen juoruava pahis. Näin kävi minulle ja olo oli vielä pahempi kuin siinä vaiheessa kuin "tiesin vain asiasta".

Vierailija
40/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista aina että viestintuoja ammutaan, eli älä sekaannu tuohon tai lopulta sinä olet se pahantahtoinen juoruava pahis. Näin kävi minulle ja olo oli vielä pahempi kuin siinä vaiheessa kuin "tiesin vain asiasta".

Itse olen ainakin kiitollinen että tuttu lipsautti miehen sivusuhteesta vahingossa, mies oli taitavasti esittänyt meidän eronneen ja ottanut toisen höynäytettävän. Kysyin mieheltä ja kiisti kaiken, otin yhteyttä suoraan naiseen ja juteltiin ja saatiin setvittyä mitä mies on kummallekin valehdellut. Mies kiisti edelleen. Kumpikin kiitettiin tuota kaveria jonka ansiosta pska jäi kiinni, ei olis tullut mieleenkään häntä syyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan