Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri pettää puolisoaan

Vierailija
08.06.2020 |

Mua häiritsee valtavasti tieto siitä, että kumppanilla on kaveri joka pettää omaa puolisoaan tuon tuosta.
Kumppani on kuulema itse sanonut kaverilleen mielipiteen asiaan, mutta ovat jatkaneet ystävyyttä luottamuksella ilman riitaa vaikka ovat eri mieltä asiasta ja viettävät aikaa lähinnä ryypätessä. Kyseessä ei ole mikään paras kaveri ja hyvin harvoin näkevät, mutta mulla herää aivan jäätävä kuvotus ja ahdistus kun ajattelen kumppanin tämän kaverin seurassa jossa hän antaa kaverinsa vehdata muiden naisten kanssa.

Mies ei näe ongelmaa koska ei vaikuta ystävyyteen eikä hänen elämäänsä mitenkään. Mä en yksinkertaisesti pidä asiasta ja olen sen kyllä kertonut miehelle millainen olo mulla siitä tulee, mutta tokihan hän aikuisena itse päättää kenen kanssa aikansa kuluttaa enkä voi alkaa asiaan enempää puuttumaan. Olenko asiasta tehnyt nyt päässäni liian ison ongelman?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti, kun kaveri yritti saada mua valehtelemaan puolestaan. ”Sano sitten mun miehelle, että olin sun luona yötä, jos se soittaa.”

Miksi mut sekoitetaan muiden suhteisiin? En todellakaan pelastele enää kenenkään pettämisiä tai kännäämistä, aikuiset ihmiset.

Vierailija
42/43 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs väärää kumppanisi nyt tässä tekee sinua kohtaan ja mitä hänen kaverinsa tekemiset sinua edes hetkauttaa?

Kyllä minua ainakin siinä mielessä hetkauttaa, että mitähän ne illanvietot sisältää tuon kaverin kanssa ja voiko mieheen luottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä nyt miehen luotettavuuteen vaikuttaa, jos joskus on kaverinsa kanssa? Se että kaveri on tyhmä, ei tulisi aikuisen ihmisen harkintakykyyn vaikuttaa koska "muutkin tekevät näin". Ja joku vielä kommentoi asiaan liittyvistä mehevistä keskusteluista, viisas mies ei niihinkään mukaan lähde jos oikeasti ei hyväksy pettämistä. Kukaan ei voi tämmöistä tietää, vain ne kaverukset ite tietävät mikä homma heillä on.

Pettäjä pettää tavalla tai toisella. Minä antaisin miehen viiletellä kaverinsa kanssa ja kertoisin mielipiteeni. Mulla ei oo nokankoputtamista asiaan, ellen epäile oikeasti jotain sattuneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi