Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö laittaa maski vaan että saisi noi niskaan huohottajat pois?

Vierailija
07.06.2020 |

Ärsyttää kassoilla noi iholle tulevat. Toimiskohan maski pelotteena?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. Olen jopa harkinnut kääntyväni päin ja tekoaivastavani. Ärsyttää muista piittaamattomat ihmiset.

Vierailija
2/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta, idiootit on jo tottuneet. Paras keino on pitää ostoskärryt välissä, edellä olevaanhan on helppo itse pitää turvaväli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat urpot näyttävät olevan 20-30 -vuotiaita.

Vierailija
4/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat on keski-ikäiset miehet.

Vierailija
5/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen maskia. Olen käyttänyt muutaman kerran, ja jotkut suorastaan pomppaavat tieltä pois. En edes liioittele.

Vierailija
6/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski on ihan hyvä idea. Minä ainakin välttelen koronahysteerikkoja.

Vierailija
7/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää pahimmat oli 2kpl 50-60v sidukkaa ostamassa olleet naiset. Tuli ihan kiinni, sekä tulivat kerää ostokset kun olin vielä siinä.

Itse laitoin tavarat hihnalle (6 ostosta) vasta kun edellinen oli pakkaamassa.

Nää naiset pisti omat tavarat heti hihnalle ja tuli ihan kii?!?

Ei siin tilantees, enää voi mitään huuella kun tartunta on voinu tulla jo. Ja mieluummi pidän suun kiinni ettei varmasti tuu mitään.

T. 25v

Vierailija
8/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä edes katso vieraita ihmisiä kasvoihin, koska evvk, joten olisi vaikeaa huomata onko niillä maskeja vai ei. Kai niitä on, kerran osui sellainen silmiini, kun jouduin katselemaan alahyllyltä tuotteita ja joku lyhyt matami käveli eteen.

Vierailija
9/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos laittaisi sellaisen huivisysteemin ja maskin, ehkä se auttais?

Vierailija
10/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysintoilijat huohotti ja hengästyneenä imi toistensa huohotteita oikein antaumuksella lenkkipoluilla toisissaan kiinni vielä reilu kuukausi sitten.

Että näin.

Vierailija
11/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos laittaisi sellaisen huivisysteemin ja maskin, ehkä se auttais?

Ei riitä.

Lätkäkypärä junnuristikolla vielä niiden päälle.

Sit on jo safe olo?

Vierailija
12/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänää pahimmat oli 2kpl 50-60v sidukkaa ostamassa olleet naiset. Tuli ihan kiinni, sekä tulivat kerää ostokset kun olin vielä siinä.

Itse laitoin tavarat hihnalle (6 ostosta) vasta kun edellinen oli pakkaamassa.

Nää naiset pisti omat tavarat heti hihnalle ja tuli ihan kii?!?

Ei siin tilantees, enää voi mitään huuella kun tartunta on voinu tulla jo. Ja mieluummi pidän suun kiinni ettei varmasti tuu mitään.

T. 25v

Ei tuukkaan.

Ainakaan nenääsi.

Lopeta ens kauppareissulla hengittäminen kokonaan?

Vierailija
13/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toimii. Ja bussissa kukaan ei tuu viereen. Otan maskin taskusta aina kun tulee tiivis tunnelma ja aina tehoaa.

Vierailija
14/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei enää ole koko Koronaa, niin mitä sinä oikein pelkäät? Vai ihmisten lähellä oloa noin yleensä? Älä ainekaan ikinä matkusta ulkomaille. Monessa maassa tullaan luonnostaan lähelle ja se voisi laukaista sinussa ties minkä paniikkikohtauksen.

Vierailija
15/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa miettinyt. Olen jopa harkinnut kääntyväni päin ja tekoaivastavani. Ärsyttää muista piittaamattomat ihmiset.

Mää oon tehnyt tuon monta kertaa... pyörii vähän ympäriinsä heittää vähän kuivaa yskää.

Vierailija
16/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa pitää maskia, sillä se SUOJAA, kun on ffp2 tai ffp3 maski.

Ja kyllä ne ihmiset vähän kaartaa kauemmaksi :)

Itse kuulun keuhkosairaana riskiryhmään ja mulla on kaappi täynnä korkean suojauksen maskeja jotka tilasin TAMMIKUUSSA, sillä silloin jo tiesin että leviää hengitysilman välityksellä (tätä THL kielsi viimekseen asti).

Kiva käydä rauhassa kaupassa, shoppilemassa, jne kun on hyvä tehokas maski. Suojaan silmäni myös.

Vierailija
17/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei enää ole koko Koronaa, niin mitä sinä oikein pelkäät? Vai ihmisten lähellä oloa noin yleensä? Älä ainekaan ikinä matkusta ulkomaille. Monessa maassa tullaan luonnostaan lähelle ja se voisi laukaista sinussa ties minkä paniikkikohtauksen.

Korona ei ole hävinnyt mihinkään, miten lapsellinen olet?

Vierailija
18/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aina kärryt, vaikka ostaisit kuinka pienet ostokset. Jätä kärry taaksesi. 

Jos joudut muualla jonottamaan, esim bussiin, niin ainakin minä harrastan yllättävää taukojumppaa ja venyttelyä kaikkiin ilmansuuntiin.

Vierailija
19/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ihme, miten aivokuollut joku voi olla. Tämmöiset on juuri niitä viruslinkoja, jotka pitäisi pistää lukkojen taa. Tsiisus sentään.

Vierailija
20/27 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää?

Taukki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme