Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä tavallisen näköiset naiset ovat saaneet miehen?

Vierailija
07.06.2020 |

Olen tällaista ihmetellyt jo pitemmän aikaa että miten on mahdollista että tavallisen näköiset tavalliset suomalaiset naiset saavat "helposti" miehen, vaikka paremman näköisiäkin olisi tarjolla? Vai onko tässä kyse siitä että mies tyytyy siihen mitä saa eikä uskalla tavoitella niitä kauniimpia naisia?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jopa ruma ja vmäinen luonne ja "sain" pitkän tumman ja komean miehen. Ihan helppoa. Mies seurusteli kauniin isorintaisen missityypin kanssa , mutta vetovoima voitti. Eli kohtele miestä ihmisenä, hymyile, kehu aiheesta ja kävellessä heiluta lantiota. Miehet on helppoja.

Vierailija
42/57 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahuu kirjoitti:

Niin kaikki ei ulkonäköä pidä niin suurena kriteerinä. Kuka haluaa seurustella kauniin mutta tyhmän kanssa? Ei kukaan tai aina löytyy joku joka haluaa.

Kauneus on katsojan silmässä. Ei ole mitään tiettyä määritelmää kauneudesta mikä olisi kaikkien mieleen. Mielipiteitä on yhtä paljon kuin on ihmisiäkin.

Miksi kaunis olisi tyhmä? Rumat ovat usein niin typerän kateellisia, että olettavat etteivät kaunottaret voisi olla myös älykkäitä. Ihan samalla todennäköisyydellä se ruma on myös tyhmä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haahuu kirjoitti:

Niin kaikki ei ulkonäköä pidä niin suurena kriteerinä. Kuka haluaa seurustella kauniin mutta tyhmän kanssa? Ei kukaan tai aina löytyy joku joka haluaa.

Kauneus on katsojan silmässä. Ei ole mitään tiettyä määritelmää kauneudesta mikä olisi kaikkien mieleen. Mielipiteitä on yhtä paljon kuin on ihmisiäkin.

Miksi kaunis olisi tyhmä? Rumat ovat usein niin typerän kateellisia, että olettavat etteivät kaunottaret voisi olla myös älykkäitä. Ihan samalla todennäköisyydellä se ruma on myös tyhmä. 

Harvemmin lukion pitkässä matematiikassa niitä kauniimpia näkyy. Yleensä, ei kaikk toki, keskittyy helpompiin aineisiin ja irtoripsiin ja muuhun roskaan.

Vierailija
44/57 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunotar on melkoinen uhka miehelle. Aina miesten ihailun ympäröimänä, ja kukaties lähtövalmiina komeamman ja rikkaammaan miehen luokse.

Aika tavallista onkin, että mies kontrolloi aika vahvasti tavallisennäköisenkin naisen ulkonäköä.

"Et sä tarvitse meikkiä." "Lyhyemmät hiukset olisivat helppohoitoisemmat." "Laita nyt ne verkkarit vaan jalkaan, kun mekko on niin epämukava,"  "Ei sun tarvitse laihtua."  Jne.

Vierailija
45/57 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jopa ruma ja vmäinen luonne ja "sain" pitkän tumman ja komean miehen. Ihan helppoa. Mies seurusteli kauniin isorintaisen missityypin kanssa , mutta vetovoima voitti. Eli kohtele miestä ihmisenä, hymyile, kehu aiheesta ja kävellessä heiluta lantiota. Miehet on helppoja.

Vamppasin lukioaikoina yhdeltä kaunottarelta miehen. Aluksi vähän arvelutti oman ulkonäköni takia. Lähti kuitenkin lopulta mun matkaan suhteellisen helposti :)

Erottiin vuoden sisään enkä sittemmin vampannut ketään.

Vierailija
46/57 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli kyllä harvinaisen hölmö kysymys, naisten on paljon helpompi löytää mies kuin miesten nainen. Siinä ehkä syy?

Aina, ihan aina kun heteronainen pariutuu, myös heteromies pariutuu. Joten tuo väite on puhtaasti idioottimainen.

Vierailija
47/57 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haahuu kirjoitti:

Tyhmyys voi tulla myös asenteesta, ei pelkästä alystä. Ei paljon auta jos osaa ratkoa vaikeita yhtälöitä jos silti pitää ulkonäköä elämässä tärkeimpänä naisen ominaiusuutena.

Vierailija
48/57 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunotar on melkoinen uhka miehelle. Aina miesten ihailun ympäröimänä, ja kukaties lähtövalmiina komeamman ja rikkaammaan miehen luokse.

Aika tavallista onkin, että mies kontrolloi aika vahvasti tavallisennäköisenkin naisen ulkonäköä.

"Et sä tarvitse meikkiä." "Lyhyemmät hiukset olisivat helppohoitoisemmat." "Laita nyt ne verkkarit vaan jalkaan, kun mekko on niin epämukava,"  "Ei sun tarvitse laihtua."  Jne.

No ei ole tavallista. Nuo kirjoittamasi lauseet kertovat lähinnä jostain narsistista joka lyttää toisen itsetuntuoa oikein urakalla, ei mistään tavallisesta parisuhteesta.

Vierailija
49/57 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haahuu kirjoitti:

Tyhmyys voi tulla myös asenteesta, ei pelkästä alystä. Ei paljon auta jos osaa ratkoa vaikeita yhtälöitä jos silti pitää ulkonäköä elämässä tärkeimpänä naisen ominaiusuutena.

Niin? Tämä liittyy asiaan miten? Rumilla ei ole huono asenne vaan kauniilla? 

Vierailija
50/57 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haahuu kirjoitti:

Niin tarkoitin että jos kaunis on tyhmä. Luonnollisesti voi olla fiksu tai tyhmä. Sillä asialla ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Ja kauneus on edelleen katsojan silmässä. Ei ole olemassa ihmistä kuka olisi kaikkien mieleen.

Vierailija
51/57 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haahuu kirjoitti:

No jos on itse hyvin kaunis niin alkaa helposti pitämään kauneutta jonain itsestäänselvyytenä ja asiana jolla onkin ihan oikeus saada asioita joita vähemmän kauniit eivät saa. Tämä ei liity älyyn vaan siihen että se oma elämä ja sen kokemukset muokkaavat ihmistä tiettyyn suuntaan.

Siksi kauniit ihmiset saattavat muista vaikuttaa tyhmiltä ja ulkonäkökeskeisiltä koska ulkonäkö on aina ollut kauniiden elämässä hallitsevampi asia kuin rumempien elämässä.

Vierailija
52/57 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haahuu kirjoitti:

No jos on itse hyvin kaunis niin alkaa helposti pitämään kauneutta jonain itsestäänselvyytenä ja asiana jolla onkin ihan oikeus saada asioita joita vähemmän kauniit eivät saa. Tämä ei liity älyyn vaan siihen että se oma elämä ja sen kokemukset muokkaavat ihmistä tiettyyn suuntaan.

Siksi kauniit ihmiset saattavat muista vaikuttaa tyhmiltä ja ulkonäkökeskeisiltä koska ulkonäkö on aina ollut kauniiden elämässä hallitsevampi asia kuin rumempien elämässä.

Niin yhtälailla ns. kaunis voi olla tyhmä kuin kuka tahansa muukin eikä vain vaikuttaa. Yhtälailla ne vähemmän kauniit voivat vaikuttaa tyhmiltä vaikka eivät ole. Se asia pätee molemmin päin. Itse en ole kaunis koska olen mies. Komea kylläkin ja olen tavannut todella tyhmiä kauniita naisia keihin mielenkiinto lopahtanut sen takia ja myös todella tyhmiä ei niin kauniita sekä fiksuja kauniita ja vähemmän kauniita.

Vierailija
53/57 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti miehen kannattaa vähän katsoa millaisen kanssa risteytyy.

Liian moni on tuhonnut sukunsa perinnön menemällä tyhjäpääkanan kanssa naimisiin.

Sitten on syntynyt se jälkipolvi, joka tuhoaa yrityksen.

Vierailija
54/57 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sori mutta tekopyhyyttä ilmassa Väitättekö että ette muka katso kiinnostavien miesten ulkonäköä ollenkaan? ja muuten ihme yleistys että tavikset ois aina niin ihania. Tunnen eräänkin naisen jolla ei ole mitään käytöstapoja ja on "tavis" juoruaa ja todella negatiivinen ihminen. Kun taas ystäväni on aina laitettu mutta ihana luonne.

Sinähän sen tulkitsit, että tavalliset olisivat aina ihania, aloittaja ei puhunut missään että kaikki tavallisen näköiset olisivat parisuhteissa. Itse olen sitä mieltä, että parisuhteessa olevalla pitää olla vähintään joko miellyttävä ulkonäkö tai luonne (tai molemmat) - itselläni ei ole kumpaakaan, siksi en olekaan koskaan seurustellut. Voisin ehkä älyttömällä laitolla nousta kategoriaan "tavallinen", nyt olen vain ruma. Luonteeltani olen hyvin kömpelö sosiaalisesti, enkä osaa lähestyä miehiä, en edes kehtaa kun ei minulla ole mitään tarjottavaa.

Vierailija
55/57 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on helppoja. Vähän kun hymyilee ja vaivautuu kuuntelemaan niitä, ne on onnellisia.

Vierailija
56/57 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehiä riittää niillä naisilla, jotka jakavat auliisti römpsäänsä.

Vierailija
57/57 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löytää miehen, jolla on arvomaailma kohdallaan, eikä juokse aina sen "kauniimman" perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän