Mikä on kuuminta hottia miehissä?
Minäpä aloitan.
- kun mies kokkaa keittiössä jotain hyvää ruokaa
- rento hymy
- hyvin istuvat farkut takaa päin
- rintakarvat
- kevyt rusketus
- mies joka osaa vähän remontoida
- ei kauhean isot lihakset, atleettiset kyllä hottia
Kommentit (1312)
Ritva Kurikasta kirjoitti:
Kyllä se on kuulkaa tärkiää jotta mies on kova nussimahan
ja ei hiihto tairostakaan haittaa oo.
😂😂😂 notta samaa mieltä.
Anja Alavuurelta
Näin miehenä aamulla tukka pörrössä herätessä ja kahvia keittäessä bokserit jalassa on usein se aamuseisokki niin että näkyy kilometrin päähän :D. Usein kun on oltu porukalla mökkeilemässä niin pitänyt olla pitkä paita/huppari päälle tai odotella aamustondiksen laskemista ennen kuin viitsii liikkua näkyvillä
Vierailija kirjoitti:
Ei usko kaikeen, mitä meida ja "tiede" kertoo
https://media.gab.com/cdn-cgi/image/width=1400,quality=100,fit=scale-do…
Mullq sama. Sytyn. Enemmän ku mistään muusta.
Hereillä oleva mies on HOT🔥
Duunarilookki. Ei partaa eikä pitkiä hiuksia. Alle 180cm. Tumma. Perus siisti. Pilkettä silmissä, intohimoinen. Rento, mutta toki asiallinen silloin kun tilanne sitä vaatii. Keskustelutaitoinen, luotettava, kantaa vastuun. Osaa edes jotain kädentaitoja.
Korkea yhteiskunnallinen status ja paksu lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko kuuminta hottia mutta naiset, jotka hyvin tunnen alkavat puhua minulle tosi härskejä juttuja baarissa ja kotona, en pysty yhtä härskejä juttuja keksimään. On puolituntemattomatkin naiset ruvenneet heittämään alapääjuttuja kanssani. Pitäiskö nyt alkaa keskittymään vain yhteen naiseen, koska nyt on sellainen tunne että tästä ei kohta hyvää seuraa. En ole mitenkään erikoisen näköinen mutta aika symppis, paljon komeempiakin miehiä olisi mielestäni tarjolla. 51V
Olet pan ta van näköinen.
vanhemmat naiset kyllä puhuu rivojakin juttuja avoimesti ja heittää härskiä läppää mutta ei nuoremmat. Siksi tykkään vahemmista naisista ja itse olen 30 vuotias hoikka ja pitkä mies. Oman ikäiset ja nuoremmat ei käyttäydy samoin
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille kommenteista. Taitaa sittenkin olla vielä saumoja löytää joku. Tinderistä on saanut vääristyneen kuvan, että useimmilla naisilla olis tosi kovat vaatimukset T: M28
Tinder on ihan perseestä miehenä käyttäessä ja on enemmänkin naisten karkkikauppa. Nykyään vielä vähemmän tulee osumia ja kunnon keskustelua kun monet monet naiset pyörittää siellä kauhean pitkää listaa osumia ja hukut persoonasi kanssa sinne muiden joukkoon. Pitäisi olla match rajoitus esim 20 kpl max ja enempää ei voi selata ennen kuin poistaa edellisiä osumia. Miehenä siis ei enää ole siis persoona vaikka match tuleekin vaan vain numero joka ei enää kiinnosta kun kiinnostavampi numero hyppää naisen puhelimen ruudulle. Kavereista naiset on saaneet seuraa tinderin kautta mutta miehet ei ja saman huomannut heidänkin tuttujen kautta.
Puuma kirjoitti:
Vaaleat hiukset,
Siniset silmät
Valkoiset puhtaat hampaat
Tuoksuu hyvältä
Timmi kroppa
Iso kulli
.. Nuori 18-30 v
Panisin 🤤
olen kaikkea tuota paitsi 190cm pitkä ja vihreät silmät ja asun lapissa ja sinä ihana arvatenkin jossakin kaukana? :D :/
m30
Vierailija kirjoitti:
Hän antaa (parrua)
Silloin kun minä (pesäni) haluaa
Eikä nalkuta
Vaan hoitaa miehensä roolin:
Maksaa ja antaa
Maksaa ja antaa
Maksaa ja antaa
Minä nautin
uskomatonta ajatusmaailmaa.. harakat jotka tykkää kaikesta kiiltävästä vai miten se oli.. kuvottavaa
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys. Kaikki muu on ihan toissijaista sen rinnalla. Toki hyvä ruoka maistuu minullekin, joten on mukavaa että mies tykkää kokata.
Tuo älykkyys on mielenkiintoinen juttu. Ja se, että ei kestä niitä miehiä joilla sitä ei niin paljon ole tai on ainakin itseä tyhmempiä. Riippuu tietty luonteesta myös.
Mutta ne jotka esim. poliisin kanssa tekemisissä vähän väliä kaikenlaisen törttöilyn ja sekoilun vuoksi. Ja noitahan riittää. Mut sitten se älykäs, miehekkäästi vastuuntuntoinen ja asiallinen, rauhallinen mies. Tulee jotenkin niin turvallinen olo. VAUU!! Itse mielelläni keskustelisin kaikesta mahdollisesta vaikka ei niinkään tietoa mutta jos mieheltä löytyy niin 😍
Itse tykästynyt it-alan pro huippuosaajiin. Ne on monesti sellaisia järkeviä, rauhallisia ja se looginen päättelykyky, huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän antaa (parrua)
Silloin kun minä (pesäni) haluaa
Eikä nalkuta
Vaan hoitaa miehensä roolin:
Maksaa ja antaa
Maksaa ja antaa
Maksaa ja antaa
Minä nautin
uskomatonta ajatusmaailmaa.. harakat jotka tykkää kaikesta kiiltävästä vai miten se oli.. kuvottavaa
Ei ole naisen tekstiä tämä. Joku pöhlö mies ajattelee noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ISO PENIS, ei mikää muu.
Sulle siis kelpaisi köyhä, ruma ja rikollinen mies, joka kohtelisi sinua väkivaltaisesti, kunhan vain k_lli on iso.
Kannattaa suodattaa näitä vastauksia. Melkoisella varmuudella ne vastaukset jossa jotain sellaista, että miehen pitää olla rikas, isomunainen, väkivaltainen yms. ei ole naisen kirjoittamia. Täällä on myös ne vähemmän fiksut miehet tai jotkut teinit viestittelemässä omia tyhmiä näkemyksiään. T. Yks nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällainen hyvä farkkuperse?
https://i.pinimg.com/originals/2e/8b/cb/2e8bcbc4749760cad9e7ef6f55448ce…
Mun mielestä miesten perse näyttää jopa paremmalta suorissa housuissa, tyyliin tällaiset:
https://i.pinimg.com/236x/01/fa/09/01fa09bdd89914b7d08b2c3a5a962bfc--bi…
Jos unohdetaan nuo kuvat ja mietitään yleisesti, niin mikä siinä miehen kiinteässä perseessä naisia miellyttää?
ja samaan aikaan kauhistellaan, jos joku toinen mies katselee miesten peppuja 🙄 on kyllä taas kaksinaismoralismia
- Vegaani
- Pasifisti
- Feministi
- Antirasisti
- Autoton
- Äänestää Vihreitä, Vasemmistoliittoa, Feminististä puoluetta, Eläinoikeuspuoluetta tmv.
- Toimii aktiivisesti Elokapinassa, Greenpeacessa, PETA:ssa, Animaliassa tms.
Lyö mun päätä patteriin, Uuh. , aah Jännä mies!
Luotettavuus
Luotettavuus
Luotettavuus
Vierailija kirjoitti:
- Vegaani
- Pasifisti
- Feministi
- Antirasisti
- Autoton
- Äänestää Vihreitä, Vasemmistoliittoa, Feminististä puoluetta, Eläinoikeuspuoluetta tmv.
- Toimii aktiivisesti Elokapinassa, Greenpeacessa, PETA:ssa, Animaliassa tms.
Kiitos, olin tämän tarpeesssa: nauroin pitkästä aikaa ääneen tämän listauksen takia.
Puku. Se älykkyyden ja osaamisen ja itsevarmuuden aura!
Silmät, keskustelutaito, ystävällisyys ja rehellisyys.