Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa mieheltä hellyyttä

Vierailija
16.02.2025 |

Mies on aina ollut huono antamaan hellyyttä eli ei juurikaan silittele, halaile eikä me ikinä suudella. Sek#i on vaan panemista. Sitäkin on tosi harvoin. Omasta mielestään mies antaa paljonkin hellyyttä eli pitää kädestä kiinni ja halaa takaapäin hetken. Siinäpä ne hänen hellyydenosoitukset on. Kertoo kyllä rakastavansa joka päivä. Usein kyllä vaan viestillä työpäivän aikana. Kehuu myös ulkonäköä ja katselee minua paljon.

Minun pitää olla aina se aktiivinen osapuoli hellyyden suhteen. Jos en sitä tee niin ainoat kosketukset on se kädestä pitäminen hetken aikaa. Se mikä kaivelee ja pahasti on se että mies valittaa että MINÄ olen etäinen ja haluton!! Siis mitä ihmettä! Joo olen aika pitkälti (lähes täysin) lopettanut aloitteiden teon sek#iin kun 90% tulen torjutuksi. Itse kaipaan sek#iä paljonkin mutta se ei vaan oikein toimi meidän välillä. Aina sitä samaa. Eikä mun itsetunto enää sitä torjumista eli aloitteita en halua tehdä. En myöskään jaksa enää silitellä ja halailla tai hieroa kun en saa ikinä samaa takaisin. Vuosia sitä tein mutta pikkuhiljaa olen lopettanut sen. Mies saattaa olla ihan jäykkä puupökkylä jos menen kainaloon. Makaa jalat koukussa ja kädet silleen että kyynärpäät painaa mun selkää. Hetken siinä viitsin olla ja sitten häivyn kun polvet ja kyynärpäät tuntuu inhottavalta selkää vasten. Kun lähden niin mies on pettynyt ja oli niin kiva kun tulin kerrankin lähelle 😲

Kommunikaatio on tosi huonoa meidän välillä. Puhun seinälle. Joskus on sanonut että hänellä olo ettei riitä mulle sek#in suhteen.

Mies kertoo olevansa tosi onnellinen mun kanssa ja että perhe on hänelle kaikki kaikessa. Lapsia kohtaan kyllä osoittaa hellyyttä luontaisesti. Toinen lapsista on kylläkin jo 15 eli häntä nyt ei enää silittele tai oma-aloitteisesti halaa mutta hänellä on todella hyvät ja luontevat välit lasten kanssa. Mies on aina kotona ja sanoo että nauttii kun saa olla perheen kanssa. 

Meilläkin menee sinällään ihan hyvin mutta tämä hellyysasia vaivaa mua tosi paljon. Oon tosi yksinäinen. Tällainen vielä tuli mieleen että joskus kymmenen vuotta sitten oli joku rakastelukohtaus telkassa ja sanoin että meilläkin vois olla tommosta niin vastasi että tuollaista on vaan elokuvissa! Hämmennyin siitä ihan täysin.

Miten tätä asiaa voisi lähteä purkamaan ja onko mitään toivoa saada toista avoimemmaksi? Ei suostu tulemaan mihinkään keskustelemaan.  Mies on kuitenkin jo päälle viisikymppinen. Itse olen kymmenen vuotta nuorempi. Yhdessä ollaan oltu lähes 20 vuotta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Me ei tehdä mitään tuolla avautumisella. Puhu miehellesi. Se joko auttaa tai ei. 

Vierailija
2/22 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Me ei tehdä mitään tuolla avautumisella. Puhu miehellesi. Se joko auttaa tai ei. 

Enkä mä tee mitään tolla sun vastauksella. Sullakaan ei ilmeisesti oo mitään neuvoa miten tätä asiaa lähtisi purkamaan kun puhumisesta ei oo ollut apua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako päivää meni tämänkin porvoolaistarinan kehittelyyn?

Vierailija
4/22 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako päivää meni tämänkin porvoolaistarinan kehittelyyn?

Niin tällaistahan ei voi olla missään parisuhteessa? Pelkkää onnea ja autuutta vaan.

Vierailija
5/22 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset valinnut romanttista ja runollista miestä? Olen sellainen, mutta olen jo varattu.

Vierailija
6/22 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuosta mihinkään tule muuttumaan.

Meinasitko elää keskinkertaisessa parisuhteessa loppuelämän?

Vierailija
7/22 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset valinnut romanttista ja runollista miestä? Olen sellainen, mutta olen jo varattu.

En ole ap. mutta sivusta totean, että  helliä ja vuorovaikutukseltaan avoimia, läheisyydestä pitäviä/ sitä antavia, kehityskelpoisia miehiä on ehkä 30%. Nuorissa ikäpolvissa enemmän kuin vanhemmissa. Ei heitä riitä kaikille.

On todella surullista kuulla, kuinka lähes kaikki tuttavapiirini naiset (itseni mukaanlukien) sanovat, että eivät ole koskaan olleet parisuhteessa, jossa mies aidosti huomioisi ja hellisi naista. Eikä edes halua keskustella=opetella huomioimaan. Kokee tämän "nalkutukseksi". Eipä tarvitse ihmetellä miksi naiset ottavat eron, kun lapset ovat aikuisia. Moni vaimo on vuosien ajan yrittänyt kaikin keinoin kehittää parisuhdetta keskustelemalla, mutta miehet ovat kykenemättömiä tähän. Ihmettelevät sitten kuitenkin, miksi vaimo halusi erota.

Vierailija
8/22 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap. mutta sivusta totean, että  helliä ja vuorovaikutukseltaan avoimia, läheisyydestä pitäviä/ sitä antavia, kehityskelpoisia miehiä on ehkä 30%. Nuorissa ikäpolvissa enemmän kuin vanhemmissa. Ei heitä riitä kaikille.

On todella surullista kuulla, kuinka lähes kaikki tuttavapiirini naiset (itseni mukaanlukien) sanovat, että eivät ole koskaan olleet parisuhteessa, jossa mies aidosti huomioisi ja hellisi naista. Eikä edes halua keskustella=opetella huomioimaan. Kokee tämän "nalkutukseksi". Eipä tarvitse ihmetellä miksi naiset ottavat eron, kun lapset ovat aikuisia. Moni vaimo on vuosien ajan yrittänyt kaikin keinoin kehittää parisuhdetta keskustelemalla, mutta miehet ovat kykenemättömiä tähän. Ihmettelevät sitten kuitenkin, miksi vaimo halusi erota.

Aina kannattaa pitää mielessä että noissa on ainoastaan yhden osapuolen näkemys asiasta. Mistä sen tietää ovatko naiset sen kummemmin huomioineet miehiään, antaneet läheisyyttä tmv. mutta toki on aina helpompi oikeuttaa ero lähipiirilleen, kun maalaa toisesta kelvottoman kuvan ja että itse yritti kaikkensa. 

Vierailija
9/22 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella surullista kuulla, kuinka lähes kaikki tuttavapiirini naiset (itseni mukaanlukien) sanovat, että eivät ole koskaan olleet parisuhteessa, jossa mies aidosti huomioisi ja hellisi naista. Eikä edes halua keskustella=opetella huomioimaan. Kokee tämän "nalkutukseksi". Eipä tarvitse ihmetellä miksi naiset ottavat eron, kun lapset ovat aikuisia. Moni vaimo on vuosien ajan yrittänyt kaikin keinoin kehittää parisuhdetta keskustelemalla, mutta miehet ovat kykenemättömiä tähän. Ihmettelevät sitten kuite

En ymmärrä tota logiikkaa. Tottakai se hakee eroa joka ei ole tyytyväinen. Todennäköisesti se tyytymätön on yrittänyt kaikkensa mutta kun mikään ei muutu niin koetaan paremmaksi ratkaisuksi erota kuin jäädä epätyydyttävään suhteeseen. Tää varmaan taas lainasi vaan tuota keskimmäistä tekstiä eli siihen en vastannut vaan sille jonka mielestä naiset ei yritä tarpeeksi.

Vierailija
10/22 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että sulla on mun ex, mutta sitten lapset sotkivat sen idean. Meillä oli nimittäin samanlaista. Meillä tökki kommunikaatio kaikkinensa. Tuntui että mitä avoimemmin minä kommunikoin, sitä sulkeutuneempi hänestä tuli, joten loppui sitten sekin, mutta eihän se niinkään toimi. Hän ei halunnut lähteä terapiaan, joten kävin pariterapiassa yksinäni.

Se hellyyden ja seksin puute oli todella loukkaavaa ja ahdistavaa. Ja kun sitä ei voi vaatia saati papakottaa. Olin ihan fyysisesti kipeä kaikesta torjunnasta, henkisestä puolesta puhumattakaan. Vaikka omakaan libido ei ole megaiso, niin kärsimys oli kova. Sinällään minäkin ajattelin, että meillä ei ole mikään varsinaisesti vialla. Kunnes sitten vahingossa petin. Tajusin vihdoin erota ja sitten sain oman elämäni omiin käsiini! Kyllä kannatti.

Vierailija
11/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei komean miehen kannata halaiiilla koska jos nainen jättää niin komea mies saa uuden naisen helposti.

Vierailija
12/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain elämää, ei sen enempää

Myös päivät nää kerran häviää

Vierailija
13/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ihmiset ovat erilaisia ja toisille on helpompaa ja luonnollisempaa osoittaa fyysistä hellyyttä.

Mutta sanoisin että hellyyden puute kyllä kuvastaa useimmiten myös sitä mitä tuntee toista kohtaan. Enkä siis sano ettei miehesi rakastaisi sinun tavallaan mutta hänellä tuskin on kovin suuria helliä tunteita sinua kohtaan. Hän rakastaa perhettään ja sinä olet yksi osa sitä mutta et ole hänelle se yksi erityinen kumppani jota kohtaan tunnetaan sellaisia romanttisia tunteita jotka saisivat hänet haluamaan lähellesi fyysisesti.

Sinä tuskin voit tälle mitään tehdä joten sinun pitää päättää että riittääkö tämä nykyinen sinulle vai ei.

Vierailija
14/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
15/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyt olemaan miehen kainalossa niin, että miehen polvet ja kyynärpäät osuvat sinun selkääsi? Kuulostaa erikoiselta anatomialta tai siltä kuin makaisit kyljelläsi ja selkäsi takana on lapsi. 

Vierailija
16/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lukemisen tähän, Mies on aina ollut huono antamaan hellyyttä.

Vierailija
17/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet, saapahan opetuksen. Ansaitset parempaa.

Vierailija
18/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies on aina ollut tuollainen, mutta nyt SINÄ haluat, että mies muuttuu. Ei ihmiset muutu. Hyväksy se.

Vierailija
19/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mies on aina ollut tuollainen, mutta nyt SINÄ haluat, että mies muuttuu. Ei ihmiset muutu. Hyväksy se.

Kylläpäs muuttuu kun mä siitä oikein kovasti sitä rakastan, teen sen kanssa lapsia, odotan ja odotan, että hän viimeikin muuttuu, että saan suhteelta sen minkä halua. 

Vierailija
20/22 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä mä tee mitään tolla sun vastauksella. Sullakaan ei ilmeisesti oo mitään neuvoa miten tätä asiaa lähtisi purkamaan kun puhumisesta ei oo ollut apua.

Ap

Ensimmäinen ajatus aloitustasi lukiessa oli se, että miehesi on h omo. Pidän sitä todennäköisimpänä vaihtoehtona. Lähes olematon kiinnostus seksiin, se ei kuulosta hyvältä, kun yleensä naisten mielestä mies haluaa liian usein. Hellyyden puute sinänsä on yleistä toiselle sukupuolella. Usein miesten mielestä sana "hellyys" tarkoittaa raakaa seksiä. Naiset ymmärtävät sanalla sirtä, että haluaa halata, suudella, taputella, silittää ja olla lähellä, myös vaatteet päällä.