Mikä on kuuminta hottia miehissä?
Minäpä aloitan.
- kun mies kokkaa keittiössä jotain hyvää ruokaa
- rento hymy
- hyvin istuvat farkut takaa päin
- rintakarvat
- kevyt rusketus
- mies joka osaa vähän remontoida
- ei kauhean isot lihakset, atleettiset kyllä hottia
Kommentit (1312)
Toisten ihmisten huomioiminen, silmiin katsominen, aitous, egon kuoleminen, hymy, sopusuhtainen vartalo, rakastaa itseään ja elämää.
Vierailija kirjoitti:
Toisten ihmisten huomioiminen, silmiin katsominen, aitous, egon kuoleminen, hymy, sopusuhtainen vartalo, rakastaa itseään ja elämää.
Egon kuoleminen? Itsetunnon täydellisesti menettänyt ei todellakaan rakasta itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Egon kuoleminen? Itsetunnon täydellisesti menettänyt ei todellakaan rakasta itseään.
Tiedätkö mitä egon kuoleminen tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tällainen hyvä farkkuperse?
https://i.pinimg.com/originals/2e/8b/cb/2e8bcbc4749760cad9e7ef6f55448ce…
Mun mielestä miesten perse näyttää jopa paremmalta suorissa housuissa, tyyliin tällaiset:
https://i.pinimg.com/236x/01/fa/09/01fa09bdd89914b7d08b2c3a5a962bfc--bi…
Jos unohdetaan nuo kuvat ja mietitään yleisesti, niin mikä siinä miehen kiinteässä perseessä naisia miellyttää?
Miehekkyys, varmaan sama kuin hetskumiehillä pyöreissä rinnoissa?
Oisko se tosiaan jotain sellaista alkuvoimaa, jota miehen kiinteä ja lihaksikas takamus edustaa: tuo mies jaksaisi panna minua pitkään ja huolella.
Vierailija kirjoitti:
Ei usko kaikeen, mitä meida ja "tiede" kertoo
https://media.gab.com/cdn-cgi/image/width=1400,quality=100,fit=scale-do…
Eikä osaa oikeinkirjoitustakaan. Aaah, unelmamieheni......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä miesten perse näyttää jopa paremmalta suorissa housuissa, tyyliin tällaiset:
Jos unohdetaan nuo kuvat ja mietitään yleisesti, niin mikä siinä miehen kiinteässä perseessä naisia miellyttää?
Oisko se tosiaan jotain sellaista alkuvoimaa, jota miehen kiinteä ja lihaksikas takamus edustaa: tuo mies jaksaisi panna minua pitkään ja huolella.
No ei ole. Ja sinä olet mies. Ei kaikki naiset ekaksi ajattele vain sitä yhtä ja samaa kuten miehet.
Aloitus oli aika osuva. Just kuin mun mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkoseenko?
Reippaan ryhdikäs olemus on plussaa, mutta ei välttämätöntä.
Huumori ja äly on tosi tärkeitä.
Palstavalaat arvostelee, sitten he heräävät, nostavat poimunsa ja päästävät kissan ulos
Vierailija kirjoitti:
Palstavalaat arvostelee, sitten he heräävät, nostavat poimunsa ja päästävät kissan ulos
Katkerasta kommentistasi päätellen, sinulta on se isompi kissa päässyt livahtamaan kodista jo ajat sitten - eikä taida tulla enää takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkerasta kommentistasi päätellen, sinulta on se isompi kissa päässyt livahtamaan kodista jo ajat sitten - eikä taida tulla enää takaisin.
Ja sinätaidat olla melkoinen valas kun tuohon tartuit
kauhee ikävä "mun miestä" eihän se oikein sitä vielä ole mutta mun haaveissa on . se mörökölli <3
mä oon mies , MUTTA mä uskoisin et tää pätee molempiin miehiin ja naisiin :
Itsekuri , sitoutuminen johkuu asiaan (oli se sit mikä tahansa , vaikka elokuvaan keskittyminen pienimmästä päästä) , omat mielipiteet , Fiksu ( ja täl mä en tarkota mitään kirjaoppinutta robottia, mä tarkotan fiksua ihmistä ) , pitää itsensä hyvässä kunnossa (itsekuri jälleen ) , näit vois jatkaa ihan loputtomii mut tos ainaki pari hyvää... yleensä se kovaäänisin huoneessa ei oo se kaikkein viehättävin , täs tullaa taas itsekuriin , osaa olla hiljaa tarvittaessa , on vähän enemmän tarkkailijan roolissa tilanteessa ku tilanteessa . liian pinttäytynyt ihminen ei oo myöskää viehättävä, tai ylipäätään sellane robotti ja samanlainen ku kaikki muut , oo omanlainen .
jesjes kirjoitti:
mä oon mies , MUTTA mä uskoisin et tää pätee molempiin miehiin ja naisiin :
Itsekuri , sitoutuminen johkuu asiaan (oli se sit mikä tahansa , vaikka elokuvaan keskittyminen pienimmästä päästä) , omat mielipiteet , Fiksu ( ja täl mä en tarkota mitään kirjaoppinutta robottia, mä tarkotan fiksua ihmistä ) , pitää itsensä hyvässä kunnossa (itsekuri jälleen ) , näit vois jatkaa ihan loputtomii mut tos ainaki pari hyvää... yleensä se kovaäänisin huoneessa ei oo se kaikkein viehättävin , täs tullaa taas itsekuriin , osaa olla hiljaa tarvittaessa , on vähän enemmän tarkkailijan roolissa tilanteessa ku tilanteessa . liian pinttäytynyt ihminen ei oo myöskää viehättävä, tai ylipäätään sellane robotti ja samanlainen ku kaikki muut , oo omanlainen .
Näin naisena en ole lainkaan samaa mieltä. Itsekuri ei ole millään listalla, eikä muutenkaan lista ollut minua varten, vaikka yksilöllisistä ja fiksuista ihmisistä pidänkin. Ei siis haittaa, että nämä on sinulle tärkeitä, mutta kannattaa muistaa, ettei kaikki muut arvosta samoja ominaisuuksia samalla tavalla.
semmoinen jonka kanssa synkkaa ja joka viehättää itseäni. ei se sen kummempaa ole. mitään tiettyjä ulkonäkökriteerejä ei ole vaan nämä voi löytyä melkein millaisesta miehestä vaan. on pitkää on pätkää tummaa vaaleaa hoikkaa ja rotevaa syvällistä ja pelleä...
nyt olen ihan sydän kiemuralla yhdestä ihanasta miehestä jota mietin aamulla ekana ja illalla vikana. hän vain saa sydämeni lepattamaan ja perhosia mahaan. ihastun myös hänen huonoihin puoliinsa kuten lyhytpinnaisuuteen vaikka luulin pitäväni kärsivällisistä miehistä. on hänkin tavallaan mutta hänen omat traumat puskee pintaan usein ja haluaisin vain helliä häntä ja lohduttaa. sellasta se on rakastuneena <3
Leveät hartiat, hymy, pilke silmäkulmassa, hyvä tuoksu, keskustelutaidot, hyvä fyysinen suorituskyky kuten voima, nopeus tai hyvä koordinaatiokyky
Korut ja tatuoinnit miehellä on musta naurettavia, tosin olen jo 55+ ja last season kaikilla tavoin. Yhtä yhtä vähän haluaisin vanhaa miestä kuin he minua.
Paksu lompakko ja tekee kuolemaa