Mikä on kuuminta hottia miehissä?
Minäpä aloitan.
- kun mies kokkaa keittiössä jotain hyvää ruokaa
- rento hymy
- hyvin istuvat farkut takaa päin
- rintakarvat
- kevyt rusketus
- mies joka osaa vähän remontoida
- ei kauhean isot lihakset, atleettiset kyllä hottia
Kommentit (1312)
Hymyilee mulle leveesti. Sellainen remppareiska-tyylinen eli ei mikään sliipattu ja tarttuu toimeen ku toimeen. Näppärä käsistään ja kirkas järjenjuoksu.
Italialainen näyttelijä Raoul Bova- ulkoiselta olemukseltaan👍
Vierailija kirjoitti:
Myös Ralph Fiennesiä muistuttava ulkoinen olemus veisi jalat alta :)
Aito, iloinen, lempeä hymy! Ei mikään saalistusvirnistys. Surullisen hahmon ritarit eivät ole koskaan oikein vedonneet minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Ralph Fiennesiä muistuttava ulkoinen olemus veisi jalat alta :)
Entäpä mies, joka muistuttaisi turkkilaista näyttelijää...Murat Unalmis!?
Tumma, matala ääni. Tai ei tartte olla niin matalakaan, mutta itse rakastun ääneen usein. Voi silläkin olla jotain merkitystä, mitä sillä äänellä sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Tumma, matala ääni. Tai ei tartte olla niin matalakaan, mutta itse rakastun ääneen usein. Voi silläkin olla jotain merkitystä, mitä sillä äänellä sanoo.
Edesmennyt Carlos Marín (Il Divo); miehellä oli valtavan. ihana ääni; tumma, matala, miehekäs, seksikäs etc.
persoonallinen älykkyys, omintakeiset luonteenpiirteet, luotettavuus ja omalaatuinen huumorintaju.
saa olla vähän erikoinen mies , kunhan kannattaa henkisesti terveitä arvoja.
ulkonäöllä on aina vain ikää tullessa vähemmän merkitystä, sitä rakastuu miehen sieluun ja persoonaan ja luonteeseen ja ehkä vähän myös habitukseen eikä mihinkään "tummaan ja tuliseen" josta vielä parikybäsenä haaveili
viime yönä näin unta että minulla oli poikaystävä jolla oli ns ikäkalju päälaki ja punainen parta! olin hyvin ihastunut häneen ja hän minuun ja pussailimme vaan. en tunne koko tyyppiä hän vain ilmeistyi jostain mistä lie uneeni! ;)
Semmonen et näyttää ihan jeesukselta!
Fyysisestä työstä treenaantuneet käsivarret ja hartiat. (Todellinen turn off olisi kapeat pullohartiat.)
Napakka rintakehä, vatsa ja takapuoli. Ei tarvi kuitenkaan olla itserakas bodari. Ei tarvii olla täydellinen kroppa, kunhan on hyvä ryhti.
Ystävällinen katse ja hymy. Pilke silmäkulmassa. Ääni mieluusti matala, pääasia että on maskuliininen. Ei pahempia puhevikoja tai honotuksia. Hirveetä, jos uroksella olisi feminiininen kiekaisu.
semmoinen, jonka kanssa synkkaa niin seksuaalisesti kuin älyllisestikin ja henkisesti. joka diggailee taiteesta ja kulttuurista, joka pohdiskelee asioita ja lukee ehkä kirjojakin. sellainen, joka viihtyy metsässä kävellen ja toisaalta tykkää käydä joskus oluellakin. sellainen, joka on kriittinen asioita kohtaan ja omaa tervettä kapinahenkeä asioihin joita ei kannata kuten suomalaisten rasismi. sellainen jonka syliin on hyvä käpertyä sängyssä lusikassa joka rutistaa eikä päästä menemään, joka kertoo miten paljon hän tykkää ja rakastaa minua ja kuinka hän haluaa viettää loppuelämän kanssani yhdessä jossain piilopirtissä. tai Berliinissä ;)
taidan olla rakastunut
Vierailija kirjoitti:
Damiano 😍
Ah, tummat ja paksut kulmakarvat ovat kyllä upeat miehellä!
Vierailija kirjoitti:
Hymyilee mulle leveesti. Sellainen remppareiska-tyylinen eli ei mikään sliipattu ja tarttuu toimeen ku toimeen. Näppärä käsistään ja kirkas järjenjuoksu.
Ja kun tuollaiseen hymyyn liittää rakastavan katseen, niin ai että.
Vanhavihainenakka kirjoitti:
Ah, tummat ja paksut kulmakarvat ovat kyllä upeat miehellä!
+ tummat ja tuuheat rintakarvat
+ tummat/ mustat ja paksut hiukset
+ tummat/ mustat/ tumman oliivinvihreät silmät
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damiano 😍
Ei- binäärinen henkilö?
Kuuminta hottia mun mieleen olisivat seuraavat tekijät:
- karvaton
-harmaansiniset kalansilmät
-veltohko olemus
-lyhyehkö
-hento ruumiinrakenne,luiseva..ehkä vähän jopa hyypiömäinen
-pitkä fleda
-minimuna joka jäpittää kuin 15-kesäisen,stondis kova ku kivi
- tosi valkoinen iho ja mustat og-tyylin mustat tatuoinnit,karu
-ei älykkö
-muusikko ja ymmärtää taiteen päälle
-pitkät luisevat kädet ja sormet,pianisti-hiplaaja
-tupakki saa maistua ja olut mielellään,tykkää myös hengata baareissa
-työtön ja rokottamaton
-perusniminen,esim. mikko,antti,ville joku tosi basic ja mielikuvitukseton. hajuton ja mauton .tosi suomalainen ja harmaa
-ei pidä auringosta,tykkää synkistellä ja sateesta, ja ylinpäätänäsä suomen ilmastosta,rakastan tätä paikkaa yli kaiken
ja kaikkea muuta kivaa, en jaksa enempää,jatka itse listaa jos haluat
Pitkä yli 180
Käsivarret ja kädet työtä tehdyn näköiset.
Osaa tehdä kotitöitä ja korjata paikkoja.
Leveät hartiat.
Ei olisi kiinnostunut mammonasta vaan mieluummin vaatimattomampi. ymmärtää sen turhuuden ja kestämättömyyden.