Mikä on kuuminta hottia miehissä?
Minäpä aloitan.
- kun mies kokkaa keittiössä jotain hyvää ruokaa
- rento hymy
- hyvin istuvat farkut takaa päin
- rintakarvat
- kevyt rusketus
- mies joka osaa vähän remontoida
- ei kauhean isot lihakset, atleettiset kyllä hottia
Kommentit (1312)
Kunnianhimo. Sellainen talousmaailmassa menestynyt itsevarma mies, jolle rakkaus on kuitenkin rahaa tärkeämpää, on just täydellinen.
- Roikkuvat hölskyvät miestissit
- Kaljuuntuva päälaki
- Harvaan kasvava risuparta
ihastun kokonaisuuteen ,erilaisiin mielipiteisiin ja miehen "vikoihin" ja epätäydellisyyteen. jos hän kuuntelee vielä hyvää musaa, olen myyty naisena.
Minkä takia vastaava ketju naisesta poistui? Eikö naisessa saa olla mitään hottia?
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia vastaava ketju naisesta poistui? Eikö naisessa saa olla mitään hottia?
Menee tunteisiin kun tulee "vääriä" kriteerejä.
- Ei käy töissä
- Iso maha
- Haisee
- Perso viinalle
- Kuuluu mopokerhoon
semmonen nallekarhumainen viehättää tällä hetkellä. pitkä ja roteva mies. semmoinen entinen atleetti jolla on kaljamaha. häneen olen ihastunut fyysisesti mutta ennen kaikkea henkisesti ja psyykkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vanhavihainenakka kirjoitti:
Ah, tummat ja paksut kulmakarvat ovat kyllä upeat miehellä!
+ tummat ja tuuheat rintakarvat
+ tummat/ mustat ja paksut hiukset
+ tummat/ mustat/ tumman oliivinvihreät silmät
Borat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs, laajan tietomäärän omaava sivistynyt keskustelutaito. Perehtynyt oikeasti filosofiaan, ei vain siteeraa. Osaa kyseenalaistaa mutta pohjavireeltään positiivinen ei fanaattinen minkään asian suhteen. Ra sistisen persun vastakohta. Persuus on sammuttavinta ja epäselsikkäintä mitä on.
Rasistinen ja kaiken lisäksi persu...
Joo, on ihan kamalaa!Olen persu ja akateemisestii perehtynyt filosofiaan. Sinun näkökulmastasi olen todennäköisesti myös rasisti. En siis kaipaa seuraasi.
Kamala sana toi persu
Ystävällisyys, huomaavaisuus, kohteliaisuus. Esimerkiksi auttaa äitejä bussista lastenvaunujen kanssa (jos tarpeen), antaa paikkansa vanhemmille ihmisille ilman että minun pitää siitä vinkata. Saa minut nauramaan.
Juttelee sukujuhlissa ja muissa tilaisuuksissa mukavia kaikkien ihmisten kanssa. Mielellään kauniit silmät ja miellyttävät kasvonpiirteet, sutjakka vartalo.
Vanhavihainenakka kirjoitti:
Ah, tummat ja paksut kulmakarvat ovat kyllä upeat miehellä!
Leonid Breznev
Normipainoinen, huumorintajuinen ja pitää itsensä, lapset, auton sekä asunnon siistinä.
Vierailija kirjoitti:
ihastun kokonaisuuteen ,erilaisiin mielipiteisiin ja miehen "vikoihin" ja epätäydellisyyteen. jos hän kuuntelee vielä hyvää musaa, olen myyty naisena.
Tää on kiva kuulla, koska mulla on paljon vikoja ja erilaisia mielipiteitä. Enkä muuta musaa kuuntekekaan kuin hyvää. :)
Vierailija kirjoitti:
Jättikyrpä!
Voitko tarkentaa vielä, että mitkä mitat?
Kyllä me ollaan erilaisia kaikki ja viehätytään erilaisista piirteistä ja HYVÄ NIIN!