Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder on pilannut loputkin mahikset tavismiehille.

Vierailija
07.06.2020 |

Nykyisin useimmat kauniit naiset eivät edes koskaan mene baareihin tai muutenkaan miesten ilmoille. Ne voivat pysytellä paikoissa joissa kukaan iljettävä tavismies ei edes vahingossa pysty tulemaan pokaamaan. Punttis on joku leidylaine tms. Ja jos taas joku työntekijä kaupassa tms erehtyy yrittämään jotain niin se on heti valitus pomolle jotta se sika saadaan ruotuun.

Sitten kun ne haluavat miehen niin vetävät vaan jonkun 0.001% top miehen tinderissä oikealle. Jos et kuulu heihin, mahiksesi ovat nollaa.

Yritä siinä nyt sitten päteä luonteellasi. Roolisi on tyytyminen johonkin 30v alkkis yhoo naiseen. Ja sekin odottaa että käyttäydyt niinkuin se olisi joku tosi haluttava kaunotar. Jos et, niin tinderistä löytyy joku toinen luuseri joka on halukas vetää tuollaisia rooleja.

Kommentit (2120)

Vierailija
61/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin katkera ja säälittävä??

Vierailija
62/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo kolmas sanasi sen kertoi.

Sinä katselet vain kauniita naisia. Tavikset ei sulle kelpaa?

Jaa-a. Mitähän itselleni kävisi tinderissä. Naamalla en osumia keräisi, mutta vartaloni on melkoisen pantava.

Eihän naisetkaan deittaile kuin komeita joten ihan sama se on kummasta sukupuolesta on kysymys. Kummallekkaan ei tavis kelpaa.

Sitten täytyy vissiin olla vain yksin ja ulista. Haukkua vielä naiset kaupanpäälle, koska jostain syystä miehillä on ihan eri oikeudet vaatia kaunotarta kuin naisilla komistusta. Ja samaan aikaan me, joille kelpaa itsemme kaltainen tavistiina tai tavistimppa paremmin kuin hyvin, pariudumme keskenämme. 😊

Ei muuta kuin onnea valitsemallasi tiellä.

Ei sinulle mikään tavis kelpaa. Tiedät itsekin.

Ihan tavis tuo mun rakas mieheni kyllä on. Ei ole mikään komea alfa chad ja ihan duunariammatissakin vielä. Mutta toisin kuin sinulle, hänelle kelpasi kaltaisensa tavisnainen, eli minä. Sen takia ehkä sinä ruikutat vauvapalstalla instabeibeistä haaveillen ja minun mieheni tekee lämpimiä voileipiä meille iltapalaksi elämäänsä tyytyväisenä. 😊

Eikai täällä haaveile kuin ap intabeibeistä. Suurimalle osalle miehistä ei tavisnaiset anna minkäänlaista huomiota. Ne joille kelpaa tavismies on varratuja ja jos eroavat niin ovat heti viety markkinoilta. Vapaana on pääsääntöisesti vain naisia joiden kriteerit on niin korkealla ettei niitä tavismies pysty täyttämään.

Juu, aloittajalle tai jollekin hänen hengenheimolaiselleen luulin kyllä vastaavani. Siksi provosoiva vastaus. Provosoiva oli toisaalta viestikin johon vastasin. 😊

Keiden kanssa ne kaikki tavisnaiset sitten pariutuu, jos eivät tavismiesten kanssa? Kuitenkin suurin osa sekä miehistä että naisista sen kumppanin löytää. Moni jopa useammankin.

Minulla ainakin tuntuu olevan täysi mahdottomuus näköjään löytää sitä tavisnaista. En tiedä kenen kanssa pariutuvat vai eivätkö kenenkään kanssa. Minä ainakin tunnun löytävän vain niitä jotka ei tiedä mitä haluavat tai kai se syy on vain sitten se että eivät kehtaa suoraan sanoa ettei kiinnosta.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pariutuvat ulkonäöltään samanlaisten kesken kauniit ja komeat keskenään, tavikset keskenään ja rumat keskenään. Ap ei ole edes tavis jos ei pysty pariutumaan kenenkään kanssa, vaan menee todennäköisesti rumakategoriaan. Peiliin katsominen ja palautteen vastaanottaminen olisi hyvä lähtökohta.

Suomesta kaatui sotien aikana miesten paras aineisto, joten siksi Suomessa pariutuminen on vaikeaa. Sotiin ei menneet sairaimmat ja fyysisesti heikoimmat. Siksi nämä miehet pääsivät jatkamaan sukua ja olivat suunnattoman etuoikeutettuja naisiinsa nähden. Se aika on kuitenkin ollutta ja mennyttä. Heikkojen jälkejäiset eivät pärjää enää kilpailussa, he oppivat isiltään, että naisen saa tekemättä mitään. Tämä on monille nuorille käsittämättömän vaikeaa hyväksyä. Kun nainen ei vaan tule tarjottimella. 

Sama tapahtui kaikkialla muuallakin euroopassa ruotsia lukuunottamatta. Saksassa nuorista miehistä puolet kuoli sodassa, samoin neuvostovenäjällä. Lähes kaikki kärsi suomea pahemmin sodassa, joten tuo selityksesi on surkea. 

Toisaalta, kyllä osa niistä sodassa nuorena kaatuneista ehti kuitenkin saattaa lapsen tai pari alulle. 

No itseasiassa ko sukupolvea kutsutaan babyboomereiksi eli suurin ikäluokka, joten....

Vierailija
64/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaksi vaihtoehtoa:

1. Jatkat samaa rataa. Trollailet vauviksella ja muilla sivuilla ja katkeroidut ja eristäydyt yhteiskunnasta lisää. Kuolet onnettomana ja yksin.

2. Alat kyseenalaistamaan omaa ajatusmaailmaasi ja haet ehkä jopa ammattiapua, jos on tarvis. Kasvat ihmisenä ja saat elämästä taas kiinni. Alat muodostamaan aitoja, syviä ja henkisesti tyydyttäviä ihmissuhteita. Tulet onnelliseksi.

Valinta on sinun, kukaan ei voi sitä puolestasi tehdä.

Vierailija
65/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän jatkuvaa itkua ja ylösalaisin hyppimistä,huoh 🙄

Koita ensi lauantaina voittaa lotossa ellet ole päässyt työllistymään. Voit lähteä naisen hakuun paremmalla tuurilla.

Vierailija
66/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi hyvin olla provoilija, mutta tunnistan miestyypin kun olin viime kesänä Tinderissä. (Elokuussa lopulta löytyi toivottavasti se "elämäni mies"). Mutta Tinderissä oli jonkin verran noita katkeroituneita naisvihaajia. Heidät tunnisti mm. profiilitekstin maininnat: 

- ei prinsessoille jne. 

- en eti mitään täältä mutta jos joku tarpeeks hyvä tulee vastaan nii katotaan 

- kysy ite jos haluut saada selvää 

Vierailija
67/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti se menee niin että naisille se top 20% mies on tavis. Eli jos luulet olevasi tavisnainen jolla on tavismies niin oot vitosen nainen jolla on kasin mies.

- ap

Minä olen luullakseni tavisnainen jolla on tavismies. Kertoisitko kuinka voisin saada selvyyden siitä, olenko sittenkin vitosen nainen jolla on kasin mies? Eli kuinka määrittelen oman tasoni ja mieheni tason oikein?

Laita kuvat sinusta ja miehestäsi tänne niin katsotaan sit.

Tai sitten hot or nottiin ja normalisoit arvosanat tuon okcupid tutkimuksen mukaan.

Ahaa. Eli ilmeisesti te kaikki miehet, jotka valitatte ettei tavisnaisille kelpaa tavismiehet, olette arvioittaneet paitsi oman ulkonäkönne, myös jokaisen taviksena pitämänne naisen ulkonäön jossain nettisivulla? Vai onko tason arviointiin jotain muitakin tapoja?

Vierailija
68/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina näitä samoja itkuja.

Ihan taviksena tulee mätsejä nättien naisten kanssa. Mitä teen väärin?

Koska olet nainen tai miehenä esiintyvä nainen?

Vierailija
69/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti se menee niin että naisille se top 20% mies on tavis. Eli jos luulet olevasi tavisnainen jolla on tavismies niin oot vitosen nainen jolla on kasin mies.

- ap

Olen kympin nainen jolla on kympin mies. Mitäs siihen sanot?

Et ole. Mikäli olisit kymppi, niin et sä kymppiin tyytyisi vaan tähyilisit kahtatoista eli sellaista mitä ei edes ole olemassa. Olet korkeintaan  kasi.

No eikös mallistatus=10? Olin malli nuorempana. Enkös minä silloin ole 10? 

Vierailija
70/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että joudut TYYTYMÄÄN yh-naisiin? Vit*u mikä idiootti olet. Voi luoja.

Niinpä. Voisin näin yksinhuoltajana sanoa, että minun rimani on kyllä paljon korkeammalla kuin olisi ilman eroa ja lapsia. Ja isää minun lapsilleni ei tarvitse leikkiä, kestää kauan ennen kuin heihin saa edes tutustua. Tinderistä olen poiminut paljon hyvää seuraa, kivoja nuoria urheilijoita, joitakin julkisuuden henkilöitä, yritysjohtajia jne. Mutta parisuhteseen alan vasta, kun rakastun todella syvästi.

Vierailija
71/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voi hyvin olla provoilija, mutta tunnistan miestyypin kun olin viime kesänä Tinderissä. (Elokuussa lopulta löytyi toivottavasti se "elämäni mies"). Mutta Tinderissä oli jonkin verran noita katkeroituneita naisvihaajia. Heidät tunnisti mm. profiilitekstin maininnat: 

- ei prinsessoille jne. 

Nuo 2 alempaa löytyvät monelta naiseltakin. Miten määrittelisit heidät sitten vastaavasti?

M37

Vierailija
72/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen naiseni on ollut Tinderistä hankittu viimeisen 3 vuoden aikana, kun olen ollut taas markkinalla 15 vuoden tauon jälkeen. Ja olen ihan korkeakoulutettu tavis. En enää edes yritä naisia livenä, kun homma hoituu Tinderissä niin vähällä vaivalla. AP:n ongelma on itse kehitetty. M42

Ihan sama homma, Tinderistä löytyy tosi helposti seuraa. Osan kanssa tavataan livenä, osan kanssa juttu tyrehtyy melkein alkuunsa, mutta mitäs siitä.

M43

Vierailija
73/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen naiseni on ollut Tinderistä hankittu viimeisen 3 vuoden aikana, kun olen ollut taas markkinalla 15 vuoden tauon jälkeen. Ja olen ihan korkeakoulutettu tavis. En enää edes yritä naisia livenä, kun homma hoituu Tinderissä niin vähällä vaivalla. AP:n ongelma on itse kehitetty. M42

Ihan sama homma, Tinderistä löytyy tosi helposti seuraa. Osan kanssa tavataan livenä, osan kanssa juttu tyrehtyy melkein alkuunsa, mutta mitäs siitä.

M43

Kiinnostaa kyllä miten? En ole tavannut ketään tinderin kautta toistaiseksi. Vinkit kehiin.

M37

Vierailija
74/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei prinsessoille jne. 

Nuo 2 alempaa löytyvät monelta naiseltakin. Miten määrittelisit heidät sitten vastaavasti?

M37

Aika paha sanoa tapaamatta. Sano sinä miehenä

Eiköhän nuo kommentit perustuneet kokemukseen. Vastaavia tulee vastaan muissakin seuranhakupalveluissa, mutta ei samoilla lauseilla-ja niiden takana on tietynlainen ihmistyyppi

Vierailija
75/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei prinsessoille jne. 

M37

Aika paha sanoa tapaamatta. Sano sinä miehenä

Eiköhän nuo kommentit perustuneet kokemukseen. Vastaavia tulee vastaan muissakin seuranhakupalveluissa, mutta ei samoilla lauseilla-ja niiden takana on tietynlainen ihmistyyppi

En minä tiedä, en ole heitä myöskään tavannut. Ajattelin vaan ovatko he sitten vastaavasti katkeroituneita.

M37

Vierailija
76/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo kolmas sanasi sen kertoi.

Sinä katselet vain kauniita naisia. Tavikset ei sulle kelpaa?

Jaa-a. Mitähän itselleni kävisi tinderissä. Naamalla en osumia keräisi, mutta vartaloni on melkoisen pantava.

Eihän naisetkaan deittaile kuin komeita joten ihan sama se on kummasta sukupuolesta on kysymys. Kummallekkaan ei tavis kelpaa.

Sitten täytyy vissiin olla vain yksin ja ulista. Haukkua vielä naiset kaupanpäälle, koska jostain syystä miehillä on ihan eri oikeudet vaatia kaunotarta kuin naisilla komistusta. Ja samaan aikaan me, joille kelpaa itsemme kaltainen tavistiina tai tavistimppa paremmin kuin hyvin, pariudumme keskenämme. 😊

Ei muuta kuin onnea valitsemallasi tiellä.

Ei sinulle mikään tavis kelpaa. Tiedät itsekin.

Ihan tavis tuo mun rakas mieheni kyllä on. Ei ole mikään komea alfa chad ja ihan duunariammatissakin vielä. Mutta toisin kuin sinulle, hänelle kelpasi kaltaisensa tavisnainen, eli minä. Sen takia ehkä sinä ruikutat vauvapalstalla instabeibeistä haaveillen ja minun mieheni tekee lämpimiä voileipiä meille iltapalaksi elämäänsä tyytyväisenä. 😊

Eikai täällä haaveile kuin ap intabeibeistä. Suurimalle osalle miehistä ei tavisnaiset anna minkäänlaista huomiota. Ne joille kelpaa tavismies on varratuja ja jos eroavat niin ovat heti viety markkinoilta. Vapaana on pääsääntöisesti vain naisia joiden kriteerit on niin korkealla ettei niitä tavismies pysty täyttämään.

Suurin osa miehistä on avio- tai avoliitossa naisen kanssa. En tajua tätä teidän logiikkaanne.

Niin kysehän olikin vapaana olevista eikä varatuista.

No eiköhän jokainen aviossa oleva ole aikanaan ollut vapaa. Suurimmalle osalle kuitenkin puoliso on löytynyt, joten ei voi pitää paikkaansa, että naiset kelpuuttaisivat vain pienen osan miehistä. Millaisissa sfääreissä täytyy oikein olla, että ei tajua näinkin yksinkertaista faktaa?

Vierailija
77/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä se jumalauta jaksat päivästä toiseen esittää jotain naistenmiestä täällä, vaikka asut Helsingissä ja olet yli neljäkymppinen. Tuon ikäisissä on muutenkin miesten markkinat. Yritä nyt viimein tajuta, että olet sijaintisi ja ikäsi vuoksi etulyöntiasemassa moniin muihin miehiin nähden.

M31

Vierailija
78/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä ihan tosi juttu. Kun periaatteessa ne rumatkaan naiset ei kelpuuta, kun hyvännäköiset miehetkin antaa niille sydämiä. Olin joskus hyvin tavallisen naisen kanssa ja hän näytti että hänellä oli monta sataa matchia, itellä joku muutama kymmenen ehkä? 

Ehkä pitäis ruveta bodaamaan ja hankkia rusketus niin vois olla vähän paremmat mahikset. :D 

Vierailija
79/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se jumalauta jaksat päivästä toiseen esittää jotain naistenmiestä täällä, vaikka asut Helsingissä ja olet yli neljäkymppinen. Tuon ikäisissä on muutenkin miesten markkinat. Yritä nyt viimein tajuta, että olet sijaintisi ja ikäsi vuoksi etulyöntiasemassa moniin muihin miehiin nähden.

M31

Heh. Täällä jätkät jo angstaa toisilleen. :)

Mitäpä jos itsekin muuttasit sinne missä niitä naisia on? Helpottuisi hommat huomattavasti.

Vierailija
80/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ei prinsessoille jne. 

M37

Nuo "kysy ite jos haluat saada selvää" -tyypit ovat kyllä pahimpia. Koko parisuhdekin on varmaan sitten "jos haluat yhtään mitään niin kaiva se minusta väkisin esiin, olen niin huomionkipeä etten kykene toimimaan ilman aggressiivista aktivointia, vastustellakin saatan". Voi pyhä jysäys. Ihan syystä nämä tyypit jäävät työttömiksi / duunareiksi / päihdeongelmaisiksi, kun muut porskuttavat menemään.