Tinder on pilannut loputkin mahikset tavismiehille.
Nykyisin useimmat kauniit naiset eivät edes koskaan mene baareihin tai muutenkaan miesten ilmoille. Ne voivat pysytellä paikoissa joissa kukaan iljettävä tavismies ei edes vahingossa pysty tulemaan pokaamaan. Punttis on joku leidylaine tms. Ja jos taas joku työntekijä kaupassa tms erehtyy yrittämään jotain niin se on heti valitus pomolle jotta se sika saadaan ruotuun.
Sitten kun ne haluavat miehen niin vetävät vaan jonkun 0.001% top miehen tinderissä oikealle. Jos et kuulu heihin, mahiksesi ovat nollaa.
Yritä siinä nyt sitten päteä luonteellasi. Roolisi on tyytyminen johonkin 30v alkkis yhoo naiseen. Ja sekin odottaa että käyttäydyt niinkuin se olisi joku tosi haluttava kaunotar. Jos et, niin tinderistä löytyy joku toinen luuseri joka on halukas vetää tuollaisia rooleja.
Kommentit (2120)
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Pakko myöntää, että viestisi pointti jäi mulle hiukan hämäräksi, mutta olet tietenkin oikeassa siinä, että niiden ns. parisuhdekelpoisten miesten pitäisi haluta myös se heitä haluava nainen elämänkumppanikseen.
Eikö molemminpuolinen halu sitä toista ihmistä kohtaan olisi oleellista? Ei se, että molemmat haluaa parisuhteen minusta riitä syyksi yhdessä ryhtyä parisuhteeseen vain parisuhteessa olemisen vuoksi.
Tottakai tarvitaan molemminpuolista halua sekä montaa muutakin asiaa, jotta ne elämänkumppanille asetetut vaatimukset kohtaavat. Tästähän eilen illalla jo pitkän viestin kirjoitinkin. Löytyy sivulta 21, käy sieltä lukemassa. En jaksa toistaa itseäni.
Juuri se on minun pointtini. Juuri siksi on minusta typerää väittää ikäänkuin jonkinlaisena totuutena, että yhden illan kumppanilta vaadittaisiin enemmän kuin parisuhdekumppanilta, kun sille yhden illan kumppanille riittää että pari asiaa natsaa molemminpuolisesti, mutta elämänkumppanin kohdalla ei riitäkään, vaan edellytyksiä jotta suhde voisi onnistua, on paljon enemmän.
Ei se ole typerää ollenkaan.
Miehenä tiedän itse että olen ollut parisuhteessa, mutta yhden yön suhteisiin ei ole ollut asiaa. Minulla ei ole sitä mitä vaaditaan että naisen saisi syttymään samana iltana seksiin (vs hitaampi tutustuminen), ja sama koskee monia suomalaisia miehiä. Parisuhteeseen voi päästä useampaa kautta, irtosuhteeseen tarvitaan juuri tietyt asiat.
Nykyäänhän kevytsuhteita haetaan pitkälti Tinderin kautta, mikä nostaa naamarajan todella korkealle miesten osalta.
Et vain osaa ajatella asiaa miesten näkökulmasta. Totta kai sinulle naisena on helpompaa löytää irtoseksiä kuin parisuhde.
Edelleen, eri ihmiset vaativat eri asioita erilaisissa tilanteissa. Ihan kuten te miehet, myöskään me naiset emme ole toistemme kopioita, joilla on kaikilla samanlainen kriteerilista. Joten kyllä on typerää tehdä yleistyksiä ja väittää että kaikki naiset, tai edes useimmat, vaatisivat irtoseksikumppanilta enemmän kuin elämänkumppanilta. Minä en väitä tällaista miehistä, miksi sinä tunnet tarvetta väittää sitä naisista?
Sanot olleesi parisuhteessa. Olet siis ilmeisesti ainakin yhden naisen mielestä ollut riittävän miellyttävän näköinen, ihana luonteeltasi ja seksuaalisesti puoleensavetävä. Mistä tiedät, ettei hän olisi sinunlaisesi miehen kanssa voinut yhden yön suhteeseen lähteä, jos olisi ollut hakemassa sellaista suhdetta? Onko hän kertonut sen sinulle? Ehdotitko hänelle seksiä ekalla tapaamisella?
Sanot että irtosuhteeseen tarvitaan juuri "ne tietyt asiat". Kertoisitko mitkä nämä tietyt asiat ovat, jotka omaamalla saa naisen kuin naisen haarat auki takuuvarmasti? Mitkä nämä tietyt asiat ovat, joista paitsi jäämällä ei yhtäkään naista voi koskaan yhden yön suhteeseen saada? Kiinnostaisi tietää, kun en itse pysty edes omalla kohdallani kovin tarkkoja, juuri tiettyjä kriteereitä määrittämään, mutta sinä miehenä tunnut tuntevan naisten sielunelämän niin aukottomasti, että katsot olevasi pätevä tällaisia asioita naisten puolesta määrittelemään.
"Tottakai sinulle naisena on helpompaa löytää irtoseksiä kuin parisuhde."
Aivan. Ja mistä tämä mielestäsi johtuu? Eikö asia olisi ihan päinvastoin, jos naisilla olisi irtoseksimiehille niin korkeat kriteerit, että vain harva mies pystyy ne täyttämään?
Ei, koska miehillä on irtoseksinaisille huomattavasti matalammat kriteerit kuin parisuhdenaiselle.
Ei voi olla kuin nainen kyseessä joka luulee, että tavallinen mies saisi jotain irtoseksiä jotenkin helposti. Missä todellisuudessa te elätte? Jos teidän kokemus on tuollainen niin ne miehet ei tosiaan ole tavallisia. Tavallinen mies ei mitään irtoseksiä saa vaikka haluaisikin.
En minä ainakaan ole väittänyt, että tavallinen mies saisi irtoseksiä jotenkin helposti. Varmaan jotkut saavat enemmän kuin toiset ja jotkut eivät ollenkaan. Sen verran kyllä rohkenen väittää, että kyllä tavallinenkin mies voi saada irtoseksiä. Ei se mikään mahdoton asia ole. Enhän minä itsekään ole seksiä, sen enemmän irto- kuin parisuhdesellaistakaan harrastanut muiden kuin tavallisten miesten kanssa. Olen myös nähnyt millaisia miehiä kaverini ovat baarista pyydystäneet. Ihan taviksia voittopuolisesti. Oma mieheni on ihan tavallinen mies ja enemmän hänellä on irtokumppaneita ollut kuin itselläni.
Niitä tavismies huippu-urheilijoita tai huippuälykkäitä, nekin oli taviksia.
Eipä ainakaan kukaan omista kumppaneistani ole huippu-urheilijoita tai huippuälykkäitä olleet. Tai hyvin ovat ainakin asian salanneet, jos ovat olleet. En toki kavereideni yhden illan pyydyksistä ole ruennut kyselemään, että selvisikö äo, mutta ei niistä moni ainakaan ulkoisesti tavallista ihmistä kummemmalta huippu-urheilijalta vaikuttanut.
Aviopuolisoni on mielestäni kyllä älykäs/fiksu. En minä hänen kanssaan olisi kohta 20 vuotta jaksanut olla, jollei olisi. Ihan tavallinen mies hän silti minusta on. Mutta kaiketi tuollainen alle 170cm pitkä, vaalea, iskämahainen, rillipää amiskoulutuksella varustettu mies on sitten sitä alfachadien huippukärkeä, kun on onnistunut jopa irtoseksiä elämässään saamaan...
Minä en edes ymmärrä tätä ap:n ruikuttamista täällä. Tämä on pääasiallisesti naisten keskustelupalsta, kohderyhmääsi , eli suoermegabeibeihin, kuuluvat naiset eivät edes hengaa täällä. Täällä viihtyvät vain sinun halveksimasi tavalliset naiset ja muutama kaltaistesi laassukka
Ap ei taida olla tavallinen mies. Tavis saa seksiä ja parisuhteen. Ap ei saa mitään, eikä tule saamaan, joten hän on kenties teidän las*sukoiden asteikolla 2-3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ap on vain (huono) trolli :D en koskisi pitkällä tikullakaan, koska olet tavis ulkonäöltäsi ja sitäkin rumempi luonteeltasi. T kaunis nainen.
Niin, tavis ulkonäöltään on aina ruma luonteeltaan. Sen te sanotte itsellenne ettei vahingossakaan tarttis tutustua sellaiseen ja joutua myöntämään että sellainen voi mies olla ihan mukava.
Parempi vaan tinderistä vetää noita top 0.001% miehiä oikealle. Hyötykäyttäväksi siaksi se tietenkin aina paljastuu. Mutta kuulemma ihan samanlaisia ne tavismiehetkin joten turha kokeilla sellaista.
- ap
Kirjallisten oksennustesi perusteella et todellakaan ole mukava, eli ei tarvitse kenenkään "tutustua" syvällisemmin, sillä kuvasi piirtyy selkeänä ja kiistatta omasta tyhmyydestäsi ja jaanauksestasi johtuen: ruma sisältä ja ruma ulkoa. Tarkennuksena niin ruma sisältä, että pärställä tai ruholla ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Rutise Ap(ina) vain omasta puolestasi, kunnolliset tavismiehet ovat kuuminta hottia kunnollisille tavisnaisille.
Mistä teidät sitten löytää?
M37
Tavismiehillä ei ole mitään ongelmaa saada tavisnaisia. Sitä en ymmärrä, miksi ihmeessä pitää havitella kauniita naisia. Mitä lisäarvoa ap tuo kauniin naisen elämään? Kauniilla naisilla on omat markkinat. Veikkaan, ettei tuollaista katkeraa ruikuttajaa jaksa kuunnella edes tavisnaiset. Mihin sinä edes tarvitset naista? Jos reikää kaipaat, niin sellainen löytyy myös miehiltä, jotka ovat paljon auliimpia sen jakamisessa.
Paljastavinta ap:n vollotuksessa: kolmekymppinen yh, joka ei kelpaa ap:lle ei saisi kelvata kenellekään muullekaan. Normielämässä kuitenkin usein kelpaa, kunhan vaan ei ole ap:n kaltainen katkeroitunut, häijy myrkkymuratti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ap on vain (huono) trolli :D en koskisi pitkällä tikullakaan, koska olet tavis ulkonäöltäsi ja sitäkin rumempi luonteeltasi. T kaunis nainen.
Niin, tavis ulkonäöltään on aina ruma luonteeltaan. Sen te sanotte itsellenne ettei vahingossakaan tarttis tutustua sellaiseen ja joutua myöntämään että sellainen voi mies olla ihan mukava.
Parempi vaan tinderistä vetää noita top 0.001% miehiä oikealle. Hyötykäyttäväksi siaksi se tietenkin aina paljastuu. Mutta kuulemma ihan samanlaisia ne tavismiehetkin joten turha kokeilla sellaista.
- ap
Vain sinä olet tuollainen.
Minä tunnen useitakin mukavia tavismiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rutise Ap(ina) vain omasta puolestasi, kunnolliset tavismiehet ovat kuuminta hottia kunnollisille tavisnaisille.
M37
Mistä milloinkin, ei voi yleistää, mutta ei ainakaan Tinderistä.
Tämä on hyödyllinen ja opettavainen ketju. Oppina siitä kuka ei saa mitään eikä ketään ja miksi näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Johan tässä ketjussa on moneen kertaan kerrottu. Tavallisesta elämästä.
Ihme vätysten kitinää jo kolme-perkeleen-kymmentä sivua. Jos ei onnistu, niin unohtaakaa ne naiset. Kuka teille on uskotellut, että nainen on pakko saada elämään? Luuletteko, että se teidät "pelastaa"? Pelastus löytyy itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme vätysten kitinää jo kolme-perkeleen-kymmentä sivua. Jos ei onnistu, niin unohtaakaa ne naiset. Kuka teille on uskotellut, että nainen on pakko saada elämään? Luuletteko, että se teidät "pelastaa"? Pelastus löytyy itsestä.
Kun olisikin kyse naisen saamisesta, mutta ei, kyse on kauniin naisen plden saamisesta. Ei näille inisijöille nainen ole edes ihminen, nainen on vaan seksilelu
Ap itse tuolla kertoi että nämä naiset joilta haluaa pildeä ovat hänelle jotain mystisiä olentoja joita näkee telkkarissa niin kyse ei taida edes olla niistä tavallisista kauniista naisiata joita tuolla ulkona on vaan jostain victorias seacret malleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Pakko myöntää, että viestisi pointti jäi mulle hiukan hämäräksi, mutta olet tietenkin oikeassa siinä, että niiden ns. parisuhdekelpoisten miesten pitäisi haluta myös se heitä haluava nainen elämänkumppanikseen.
Eikö molemminpuolinen halu sitä toista ihmistä kohtaan olisi oleellista? Ei se, että molemmat haluaa parisuhteen minusta riitä syyksi yhdessä ryhtyä parisuhteeseen vain parisuhteessa olemisen vuoksi.
Tottakai tarvitaan molemminpuolista halua sekä montaa muutakin asiaa, jotta ne elämänkumppanille asetetut vaatimukset kohtaavat. Tästähän eilen illalla jo pitkän viestin kirjoitinkin. Löytyy sivulta 21, käy sieltä lukemassa. En jaksa toistaa itseäni.
Juuri se on minun pointtini. Juuri siksi on minusta typerää väittää ikäänkuin jonkinlaisena totuutena, että yhden illan kumppanilta vaadittaisiin enemmän kuin parisuhdekumppanilta, kun sille yhden illan kumppanille riittää että pari asiaa natsaa molemminpuolisesti, mutta elämänkumppanin kohdalla ei riitäkään, vaan edellytyksiä jotta suhde voisi onnistua, on paljon enemmän.
Ei se ole typerää ollenkaan.
Miehenä tiedän itse että olen ollut parisuhteessa, mutta yhden yön suhteisiin ei ole ollut asiaa. Minulla ei ole sitä mitä vaaditaan että naisen saisi syttymään samana iltana seksiin (vs hitaampi tutustuminen), ja sama koskee monia suomalaisia miehiä. Parisuhteeseen voi päästä useampaa kautta, irtosuhteeseen tarvitaan juuri tietyt asiat.
Nykyäänhän kevytsuhteita haetaan pitkälti Tinderin kautta, mikä nostaa naamarajan todella korkealle miesten osalta.
Et vain osaa ajatella asiaa miesten näkökulmasta. Totta kai sinulle naisena on helpompaa löytää irtoseksiä kuin parisuhde.
Edelleen, eri ihmiset vaativat eri asioita erilaisissa tilanteissa. Ihan kuten te miehet, myöskään me naiset emme ole toistemme kopioita, joilla on kaikilla samanlainen kriteerilista. Joten kyllä on typerää tehdä yleistyksiä ja väittää että kaikki naiset, tai edes useimmat, vaatisivat irtoseksikumppanilta enemmän kuin elämänkumppanilta. Minä en väitä tällaista miehistä, miksi sinä tunnet tarvetta väittää sitä naisista?
Sanot olleesi parisuhteessa. Olet siis ilmeisesti ainakin yhden naisen mielestä ollut riittävän miellyttävän näköinen, ihana luonteeltasi ja seksuaalisesti puoleensavetävä. Mistä tiedät, ettei hän olisi sinunlaisesi miehen kanssa voinut yhden yön suhteeseen lähteä, jos olisi ollut hakemassa sellaista suhdetta? Onko hän kertonut sen sinulle? Ehdotitko hänelle seksiä ekalla tapaamisella?
Sanot että irtosuhteeseen tarvitaan juuri "ne tietyt asiat". Kertoisitko mitkä nämä tietyt asiat ovat, jotka omaamalla saa naisen kuin naisen haarat auki takuuvarmasti? Mitkä nämä tietyt asiat ovat, joista paitsi jäämällä ei yhtäkään naista voi koskaan yhden yön suhteeseen saada? Kiinnostaisi tietää, kun en itse pysty edes omalla kohdallani kovin tarkkoja, juuri tiettyjä kriteereitä määrittämään, mutta sinä miehenä tunnut tuntevan naisten sielunelämän niin aukottomasti, että katsot olevasi pätevä tällaisia asioita naisten puolesta määrittelemään.
"Tottakai sinulle naisena on helpompaa löytää irtoseksiä kuin parisuhde."
Aivan. Ja mistä tämä mielestäsi johtuu? Eikö asia olisi ihan päinvastoin, jos naisilla olisi irtoseksimiehille niin korkeat kriteerit, että vain harva mies pystyy ne täyttämään?
Ei, koska miehillä on irtoseksinaisille huomattavasti matalammat kriteerit kuin parisuhdenaiselle.
Ei voi olla kuin nainen kyseessä joka luulee, että tavallinen mies saisi jotain irtoseksiä jotenkin helposti. Missä todellisuudessa te elätte? Jos teidän kokemus on tuollainen niin ne miehet ei tosiaan ole tavallisia. Tavallinen mies ei mitään irtoseksiä saa vaikka haluaisikin.
Määrittele ensin tavallinen mies ja kerro mikä oikeus juuri sinulla on määritellä, kuka on tavallinen.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua te miehet vönisette täällä että Tinderissä ei tule mätsejä ja ei pääse tussua mankumaan naisilta. Naisia ei kiinnosta, ja jos on näin vaikeaa, niin vttuako siellä Tinderissä roikutte. Sitä tussua saa ostettua rahalla- vai onko kynnyskysymys se, että siitä joutuu maksamaan? Kun tavaran pitäisi olla teille ilmaista
Ei nämä nykyajan vässykkämiehet osaa enää edes käydä huorissa. Sinnekin pitäisi äidin taluttaa hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olisikin kyse naisen saamisesta, mutta ei, kyse on kauniin naisen plden saamisesta. Ei näille inisijöille nainen ole edes ihminen, nainen on vaan seksilelu
Ap itse tuolla kertoi että nämä naiset joilta haluaa pildeä ovat hänelle jotain mystisiä olentoja joita näkee telkkarissa niin kyse ei taida edes olla niistä tavallisista kauniista naisiata joita tuolla ulkona on vaan jostain victorias seacret malleista.
Voi kyynel hänelle. Minäkin haluaisin Jude Lawin patukkaa, tai enemmänkin, mutta olen aina tiedostanut, että se on mahdotonta.
Ap:n oikea ongelma on se, että hän haluaisi saada harhakuvitelmansa todeksi, eikä tietenkään voi siinä onnistua. Instagramin ja nykyinen pintasiloinen maailma saa jotkut miehet luulemaan, että naiset on saatavilla jokaiselle. Jos päivät pääksytysten tuijottaa instababeja niin todellisuus hämärtyy ja normaaliuden raja häviää. Eihän noi kotona nyhjättävät nettierakot näe enää tavallisia naisia missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tavallinen noin 40 vuotias kahden lapsen isä on kanssasi eri mieltä. Ikä siksi noin koska viisi vuotta tässä tinderöintiä takana.
Lopeta se miehenä esiintyminen. Ihan hyvä yritys siinä mielessä, että et sanonut itseäsi rumaksi ja lihavaksi. Olisi ollut liian läpinäkyvää.
Vaika sinulla ei käy flaksi, niin ei se tarkoita ettei kenelläkään kävisi.
Minusta on ollut kiinnostava jutella naisten kanssa Tinder-kokemuksista ja aika samoja latuja ne ovat menneet kuin omat kokemumseni. Ainoan eron tehnyt, että kohdalleni ei ole osunut naista joka olisi ollut kaverin kuvilla liikkeellä ja naiset eivät aloita vonkaamalla petiseuraa. Yhteisiä kokemuksia taas on, että viesteihin ei vastata, toinen ei kerro mitään tai vastaa suoriin kysymyksiin 1-5 sanalla.
Kuvien suhteen kuten joku tuossa jo sanoikin, niin todella harva näyttää paremmalta livenä kuin kvuissaan. Tämän takia olen itse alkanut olemaan varsin kriittinen kuvien kanssa. Ei kuvaa, huono kuva tai yksikin ei viehettävä kuva niin vasemmalle vain.
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehillä ei ole mitään ongelmaa saada tavisnaisia. Sitä en ymmärrä, miksi ihmeessä pitää havitella kauniita naisia. Mitä lisäarvoa ap tuo kauniin naisen elämään? Kauniilla naisilla on omat markkinat.
Tätä keskustelua lukiessa minulle tulee fiilis, että olen ymmärtänyt kauneuden väärin. Ei minusta tavallisuus ja kauneus ole toisiaanpoissulkevia ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua te miehet vönisette täällä että Tinderissä ei tule mätsejä ja ei pääse tussua mankumaan naisilta. Naisia ei kiinnosta, ja jos on näin vaikeaa, niin vttuako siellä Tinderissä roikutte. Sitä tussua saa ostettua rahalla- vai onko kynnyskysymys se, että siitä joutuu maksamaan? Kun tavaran pitäisi olla teille ilmaista
Jos olet ketjua lukenut, niin sinulle saattanut paljastua miten osamiehestä vönisee, osan kokemukset Tinderista ovat jotain ihan muuta ja moni koittaa asiallisesti keskustella aiheesta minkä kokeen mielenkiintoiseksi.
Hei, minä en ainakaan laske ap:ta edes tavis-miesten joukkoon, saatikka sitten kunnollisten tavis-miesten joukkoon. Eikö tämä ketju todista asian?