Tinder on pilannut loputkin mahikset tavismiehille.
Nykyisin useimmat kauniit naiset eivät edes koskaan mene baareihin tai muutenkaan miesten ilmoille. Ne voivat pysytellä paikoissa joissa kukaan iljettävä tavismies ei edes vahingossa pysty tulemaan pokaamaan. Punttis on joku leidylaine tms. Ja jos taas joku työntekijä kaupassa tms erehtyy yrittämään jotain niin se on heti valitus pomolle jotta se sika saadaan ruotuun.
Sitten kun ne haluavat miehen niin vetävät vaan jonkun 0.001% top miehen tinderissä oikealle. Jos et kuulu heihin, mahiksesi ovat nollaa.
Yritä siinä nyt sitten päteä luonteellasi. Roolisi on tyytyminen johonkin 30v alkkis yhoo naiseen. Ja sekin odottaa että käyttäydyt niinkuin se olisi joku tosi haluttava kaunotar. Jos et, niin tinderistä löytyy joku toinen luuseri joka on halukas vetää tuollaisia rooleja.
Kommentit (2120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli koska osa naisista on valmis harrastamaan seksiä eläimen kanssa, kaikki naiset harrastavat seksiä eläinten kanssa?
Hienosti osaat vääntää asiat nurinpäin. Jos joku mies maksaa seksistä apinan kanssa, niin hän ei ole missään mielessä toivottava kumppani vaikka hän olisi miten rikas ja komea. Teidän mielestä ihan kaikki naisten saamat mätsit on hyvä asia, mutta määrä ei tosiaankaan korvaa laatua. Tuhat pervoa ei vastaa yhtä hyvää. Ja se, joka on minun mielestä hyvä, ei välttämättä ole Pirjon tai Erjan mielestä.
Alkuperäinen väitehän oli, että koska joku mies on valmis seksiin eläimen kanssa, niin kaikki ovat. Halusin kysyä toimiiko sama yleistys naisiin.
Jatkat yleistämällä jonkun miehen näkemyksen kaikkien miesten näkymykseksi.
Ei ollut. Alkuperäinen väite oli, että miehet, siis tietyt miehet, ovat valmiita maksamaan seksistä apinan kanssa. Palstalle kirjoittavista miehistä osa, tai sitten yksi mies moneen kertaan, on kertonut miten paljon naiset saavat tykkäyksiä ja mätsejä Tinderissä. Kuulemma suttuiseksi blurrattu kuva ilman tekstiä on saanut satoja tykkäyksiä. Tämän perään selitetään, miten helppoa naisilla on. Minä en tajua, mitä hyötyä miesten, siis joidenkin miesten, on tykätä jokaisesta edes naista esittävästä. Naisen on liki mahdoton kahlata tuhansia miehiä läpi ja löytää ne pari, kolme, jotka häntä kiinnostavat.
Nyt tulee tietenkin kommentteja, että jokainen nainen tykkää niistä samasta kahdesta, kolmesta miehestä. Te palstalla mäyryävät miehet, siis ne, jotka mäyryävät, oletatte, että vain ulkonäkö merkitsee.
Osasinko kirjoittaa ilman, että yleistin kaikkii miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Alkuperäinen väite oli, että miehet, siis tietyt miehet, ovat valmiita maksamaan seksistä apinan kanssa.
Itseasiassa alkuperäinen kommentti leimasi kaikki miehet koska joku panee simpanssia. Tuohon hain kommenttia kertooko se naisista koska naiset panevat vaikka koiria.
Vierailija viestissä 472 kirjoitti:
Miehet tosiaan panevat vaikka simpanssia, joten se kertoo paljon miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Palstalle kirjoittavista miehistä osa, tai sitten yksi mies moneen kertaan, on kertonut miten paljon naiset saavat tykkäyksiä ja mätsejä Tinderissä. Kuulemma suttuiseksi blurrattu kuva ilman tekstiä on saanut satoja tykkäyksiä..
Tätä ei kertaakaan ole tainnut kukaan osata selittää, miksi iso määrä merkityksettömiä tykkäyksiä olisi hieno juttu.
Toki Tinderia voi käyttää kärjistäen kahdella tapaa. Ensimmäinen on tykätä kaikista, joissa ei ole jotain syytä olla tykkäämättä. Tällöin toki tulee jaettua paljon tykkäyksiä ja sitten voi matchien tultua katsoa johtaako keskustelu mihinkään ja osoittautuuko toinen oikeasti kiinnostavaksi. Toinen tapa on jo valikoida tykkäysvaiheessa, onko profiilissa mitään kiinnostusta herättävää. Tällöin tykkäyksiä tulee jaettua vähemmän kuin ensimmäisellä tavalla. Vähemmän tykkäyksiä johtaa pienempään määrään matchejä, mutta luultavasti laatu olisi parempi ja ihminen voisi keskittyäkin niihen syntyviin keskusteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Osasit ja ei tainnut olla liian vaikeaa, vai?
Mikä ongelma siinä muuten sitten on, jos vaikka tuleekin mätsi ammattiurheilijan kanssa? Minä käytin Tinderiä ihan sillä periaatteella, että karsin ihmiset ulkonäön perusteella, ilman mitään sen syvällisempää siinä kohtaa. Tykkäsin sellaisista ihmisistä, joista voisin kuvitella myös reaalielämässä kiinnostuvani. Olen käsittänyt että moni muukin käyttää sovellusta samalla idealla. Mitään statuksia en miettinyt sillä ne eivät ole minulle merkityksellisiä, en tosiaan edes tiennyt tämän henkilön olevan ammattiurheilija. Hänen profiilinsa oli hyvin tavallinen, eikä siitä voinut päätellä mitä hän tekee. Olisiko pitänyt jättää tykkäys antamatta?
Kaikilla ammattiurheilijoilla ei muuten ole kumppanina toista ammattiurheilijaa tai julkisuuden henkilöä. Ihan normaaleja ihmisiä monella heistä (myös tällä ko. miehellä nykyisin). Että vähän nyt mietin mikä ongelma tässäkin sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli koska osa naisista on valmis harrastamaan seksiä eläimen kanssa, kaikki naiset harrastavat seksiä eläinten kanssa?
Hienosti osaat vääntää asiat nurinpäin. Jos joku mies maksaa seksistä apinan kanssa, niin hän ei ole missään mielessä toivottava kumppani vaikka hän olisi miten rikas ja komea. Teidän mielestä ihan kaikki naisten saamat mätsit on hyvä asia, mutta määrä ei tosiaankaan korvaa laatua. Tuhat pervoa ei vastaa yhtä hyvää. Ja se, joka on minun mielestä hyvä, ei välttämättä ole Pirjon tai Erjan mielestä.
Alkuperäinen väitehän oli, että koska joku mies on valmis seksiin eläimen kanssa, niin kaikki ovat. Halusin kysyä toimiiko sama yleistys naisiin.
Jatkat yleistämällä jonkun miehen näkemyksen kaikkien miesten näkymykseksi.
Ei ollut. Alkuperäinen väite oli, että miehet, siis tietyt miehet, ovat valmiita maksamaan seksistä apinan kanssa. Palstalle kirjoittavista miehistä osa, tai sitten yksi mies moneen kertaan, on kertonut miten paljon naiset saavat tykkäyksiä ja mätsejä Tinderissä. Kuulemma suttuiseksi blurrattu kuva ilman tekstiä on saanut satoja tykkäyksiä. Tämän perään selitetään, miten helppoa naisilla on. Minä en tajua, mitä hyötyä miesten, siis joidenkin miesten, on tykätä jokaisesta edes naista esittävästä. Naisen on liki mahdoton kahlata tuhansia miehiä läpi ja löytää ne pari, kolme, jotka häntä kiinnostavat.
Nyt tulee tietenkin kommentteja, että jokainen nainen tykkää niistä samasta kahdesta, kolmesta miehestä. Te palstalla mäyryävät miehet, siis ne, jotka mäyryävät, oletatte, että vain ulkonäkö merkitsee.
"että vain ulkonäkö merkitsee."
Tinderissä kyllä....
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katosiko viestini? Sensuuri iski?
Tuota juttua siitä kuinka parisuhteessa vaaditaan enemmän voidaan pyörittää ikuisesti mutta todeksi se ei muutu.
Kovin vaatimus on semmoinen mikä rajaa isomman osan porukasta pois. Siksi formulakuskiksi on kovemmat vaatimukset kuin taksikuskiksi. Ihan sama onko vaatimuksia pienempi vai suurempi määrä.
Jos kevytsuhteisiin tarvitaan komeaa ulkonäköä (ja ehkä supliikkia?), on ulkonäkö kovempi vaatimus kuin kaikki se mitä vaaditaan parisuhteeseen yhteensä. Kiistaton fakta.
80% miehistä omaa mitä tarvitaan parisuhteeseen, pienempi osa sen mitä vaaditaan kevytsuhteiluun.
Ainakin 1212 on tämän selittänyt monta kertaa.
"Kovin vaatimus on semmoinen mikä rajaa isomman osan porukasta pois."
Voihan tämä olla tottakin, toki sillä edellytyksellä että yksilökohtaiset eroavaisuudet huomioidaan. Mutta jos nyt omalta kohdaltani ajattelen, niin kyllähän niitä miehiä, jotka huolisin sänkyäni lämmittämään yhdeksi yöksi on paljon enemmän kuin sellaisia, jotka sopisivat minulle elämänkumppaniksi.
Ei vaan voi olla totta, vaan on. Ja vielä itsestäänselvä asia, kaikille, jotka ovat älyllisesti rehellisiä.
Sitten jätät tuossa toiseessa lauseessa pois, että niitten miesten pitäisi myös hyväksyä sinut elämänkumppaniksi, eikä vain kevytsuhteeseen. Ja tähän sanot, että niinhän ne haluavatkin, koska Herra F halusi enemmän ja minä en. Jep, jep jep.
Pakko myöntää, että viestisi pointti jäi mulle hiukan hämäräksi, mutta olet tietenkin oikeassa siinä, että niiden ns. parisuhdekelpoisten miesten pitäisi haluta myös se heitä haluava nainen elämänkumppanikseen. Ja läheskään aina näin ei käy. Tämä tekee niistä ihmisistä, joiden kanssa parisuhde voisi onnistua vielä entistäkin harvinaisempia. Huomattavasti helpompi on löytää tyyppi, jonka pärstä ja käytöstavat miellyttävät riittävästi sen yhden illan ajan. Ei toki halut aina niiden yhden yön juttujenkaan suhteen mene yksiin, mutta oletettavasti helpommin kuitenkin, koska toiselle ei ole niin suuria vaatimuksia. En minä ainakaan ole kuullut naisten juuri valittelevan, kuinka vaikeaa on löytää miestä yhden yön seksiin... 😁
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä kyllä....-eri
Baarissahan hyvällä luonteella pääsee pitkälle. Tottakai ulkonäkö merkitsee. Kuka olisi kiinnostunut ihmisestä joka eu ulkonäön perusteella viehetä? Luulisin kuitenkin että harvalle tämä on ainoa merkitsevä kriteeri, mutta vähässä lienee ne kenelle ulkonäkö ei mitään merkkaisi.
Vela -72 kirjoitti:
Pakko myöntää, että viestisi pointti jäi mulle hiukan hämäräksi, mutta olet tietenkin oikeassa siinä, että niiden ns. parisuhdekelpoisten miesten pitäisi haluta myös se heitä haluava nainen elämänkumppanikseen.
Eikö molemminpuolinen halu sitä toista ihmistä kohtaan olisi oleellista? Ei se, että molemmat haluaa parisuhteen minusta riitä syyksi yhdessä ryhtyä parisuhteeseen vain parisuhteessa olemisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se tavismies muka voisi saada sen parisuhteen kun ette anna sille mätchiä tinderissä, baarissa alatte heti haukkumaan, olette vastaamatta mitään leikkien että tavismies on ilmaa, keksitte jonkun verukkeen miksi pitää heti häipyä jne?
Jos sua ruvetaan baarissa heti haukkumaan, teet jotain pahasti väärin. Montako kertaa tästäkin pitää teidän kanssa keskustella? Aloita siitä että meet juttelemaan suurin piirtein selvin päin ikäisillesi naisille ikäistesi ihmisten paikassa (ei kulmakuppilan alkoholisteille).
Ihan kuule olette ite yläpeukuttaneet mammoja jotka kertovat täällä että alkavat heti haukkua, eivät edes vaivaudu vastaamaan mitään, jne. "En ole velkaa hyviä käytöstapoja kellekään"...
Mielestäni (mt-) vika on kyllä noissa kyseisissä naisissa.
Älä sinä minusta huolehdi. Osaan kyllä etsiä naisia joilla on käytöstavat paikoista joissa sellaisia naisia on. Eli ei suomesta.
- ap
Varaudu hankkimaan toinen ammatti. Noista maista missä naiset tekee aloitteita ja tulee avoimesti juttelemaan oletetaan miesten ottavan vetovastuun perheen hyvinvoinnista. Oletko taloudellisesti ja henkisesti valmis tähän? Monelle on tullut itku pitkästä ilosta naisen mennessä töihin ja jättäessä miehensä lopullisesti tyhjiksi käyneiden lupausten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä kyllä....-eri
Baarissahan hyvällä luonteella pääsee pitkälle. Tottakai ulkonäkö merkitsee. Kuka olisi kiinnostunut ihmisestä joka eu ulkonäön perusteella viehetä? Luulisin kuitenkin että harvalle tämä on ainoa merkitsevä kriteeri, mutta vähässä lienee ne kenelle ulkonäkö ei mitään merkkaisi.
Niin, mutta hyvällä luonteella voi paikata puutteet ulkonäössä. Ongelma on siinä että tinderissä vähemmän komealle miehelle ei anneta mahdollisuutta.
Mulla ei ole juuri mitään vientiä tinderissä, mutta livenä on jonkin verran. Olen suht sosiaaalinen ja heitän tyhmää läppää, niin se on poikinut jotain pientä silloin tällöin vaikka sinkkuna olenkin tällä hetkellä.
Se sama -eri
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että näiden ketjujen tarkoitus on ylläpitää status quota. Syrjäytymistä, päihteiden käyttöä, lievempänä sosiaalista eristäytymistä vaikka olisikin työelämässä, joillakin kaappihomoutta. Ei haluta ottaa vastuuta omasta elämästä tai mennä epämukavuusalueelle tai lopettaa kaljoittelua ja pössyttelyä, hakeutua terapiaan. Jollakinhan elämän valuminen sormien läpi on perusteltava. Naiset saa ottaa syntipukin paikan.
Minä taas koen, että se muistuttaa armollisuudesta itseään kohtaan. Vaikka tekisi asiat oikein (koulutus, työpaikka, terveelliset elämäntavat, järkevät harrastukset), ei paljoa auta, jos on hävinnyt naamalotossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että näiden ketjujen tarkoitus on ylläpitää status quota. Syrjäytymistä, päihteiden käyttöä, lievempänä sosiaalista eristäytymistä vaikka olisikin työelämässä, joillakin kaappihomoutta. Ei haluta ottaa vastuuta omasta elämästä tai mennä epämukavuusalueelle tai lopettaa kaljoittelua ja pössyttelyä, hakeutua terapiaan. Jollakinhan elämän valuminen sormien läpi on perusteltava. Naiset saa ottaa syntipukin paikan.
Minä taas koen, että se muistuttaa armollisuudesta itseään kohtaan. Vaikka tekisi asiat oikein (koulutus, työpaikka, terveelliset elämäntavat, järkevät harrastukset), ei paljoa auta, jos on hävinnyt naamalotossa.
🙄
Miten monta kertaa tästä täytyy sanoa? Elämme vuotta 2020 emme 1950 milloin oli pakko olla joku. Siksi täällä päin maailmaa treffailu on verrattavissa melkeinpä harrastustoiminnaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙄
Miten monta kertaa tästä täytyy sanoa? Elämme vuotta 2020 emme 1950 milloin oli pakko olla joku. Siksi täällä päin maailmaa treffailu on verrattavissa melkeinpä harrastustoiminnaksi.
No minä haluaisin perustaa perheen ja yksin se ei onnistu. Jos joku haluaa treffailla harrastuksena, se hänelle suotakoon.
Hassu myytti tuo "jotkut naiset jotka välittävät rahasta/statuksesta".
Lähes kaikki naiset välittävät näistä. Siksi hyvätuloisimman viidenneksen miehet pääsevät naimisiin lähes poikkeuksetta, kun taas pienituloisiman viidenneksen miehistä vaille naista jää n. puolet.
Huom. nämä kattavat lähes puolet Suomen miehistä. Ei siis puhuta Hollywood-tähdistä vaan tavismiehistä joiden välillä on tasoeroja.
Toisekseen raha ja status ratkaisee onko mahdollisuuksia naiseen joka on esimerkiksi nättti, hoikka ja hauska. Tuntemani nätit, hoikat ja hauskat naiset nauttivat kaikki mukavasta elintasosta riippumatta omista tuloistaan. Selkeästi ulkonäköä ja hauskuutta on siis vaihdettu rahoihin ja statukseen, joita ei kaikilla itsellään ole.
Huom. kiitos ylipainoepidemian, tavisnainen nyt on eri asia kuin tavisnainen 20 vuotta sitten, jolloin tavisnaisella oli vielä naisellinen kroppa eikä ylipainoisen 50+ miehen kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta hyvällä luonteella voi paikata puutteet ulkonäössä. Ongelma on siinä että tinderissä vähemmän komealle miehelle ei anneta mahdollisuutta.
Tuskin pääset yksin lähestyessä esittämään sitää hyvää luonnettasi, vai? Eri juttu jos porukassa tulee istuttua iltaa ja toinen siinä huomaa luonteesi ja juttusi. Et voi verrata sekunneissa tehtävää arviota tuollaiseen pitkäkestoisempaan jutteluun. Tinder-selaamista vastaa, että menet baarissa naiselle heittämään sen onelinerin ja joko saat vastakaikua tai lähestyt seuraavaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä kyllä....-eri
Mulla ei ole juuri mitään vientiä tinderissä, mutta livenä on jonkin verran. Olen suht sosiaaalinen ja heitän tyhmää läppää, niin se on poikinut jotain pientä silloin tällöin vaikka sinkkuna olenkin tällä hetkellä.Se sama -eri
No, jos sulla on vientiä livenä, miksi se haittaa, että ei ole vientiä Tinderissä? Vai haittaako, viestistä ei aivan selvinnyt?
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki naiset välittävät näistä. Siksi hyvätuloisimman viidenneksen miehet pääsevät naimisiin lähes poikkeuksetta, kun taas pienituloisiman viidenneksen miehistä vaille naista jää n. puolet.
Huom. nämä kattavat lähes puolet Suomen miehistä. Ei siis puhuta Hollywood-tähdistä vaan tavismiehistä joiden välillä on tasoeroja.
Toisekseen raha ja status ratkaisee onko mahdollisuuksia naiseen joka on esimerkiksi nättti, hoikka ja hauska. Tuntemani nätit, hoikat ja hauskat naiset nauttivat kaikki mukavasta elintasosta riippumatta omista tuloistaan. Selkeästi ulkonäköä ja hauskuutta on siis vaihdettu rahoihin ja statukseen, joita ei kaikilla itsellään ole.
Huom. kiitos ylipainoepidemian, tavisnainen nyt on eri asia kuin tavisnainen 20 vuotta sitten, jolloin tavisnaisella oli vielä naisellinen kroppa eikä ylipainoisen 50+ miehen kroppa.
Millaiset erot ovat 2. viidenneksen ja 4. viidenneksen välillä? Mielestäni tämä kertoisi enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin pääset yksin lähestyessä esittämään sitää hyvää luonnettasi, vai? Eri juttu jos porukassa tulee istuttua iltaa ja toinen siinä huomaa luonteesi ja juttusi. Et voi verrata sekunneissa tehtävää arviota tuollaiseen pitkäkestoisempaan jutteluun. Tinder-selaamista vastaa, että menet baarissa naiselle heittämään sen onelinerin ja joko saat vastakaikua tai lähestyt seuraavaa naista.
En heitä onelinereitä, vaan esimerkkinä menen ihan vaan juttelemaan jos joku kivannäköinen nainen istuu yksin.
Joidenkin kanssa keskustelu sujuu kun rasvattu ja joidenkin kanssa tökkii vähäsen (eli joudun itse ylläpitämään keskustelua)
Melkein kaikista kohtaamisista on jääny vähintään ook fiilis, ja pari kertaa siitä on seurannut tapailua jonkun aikaa.
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin, kyllähän se, että saako leivän päälle muutakin, kuin ylähuulen on aika tärkeää. Mutta kuinka paljon merkitystä rahalla ja statuksella oikeasti on? Suurin osa naisista pitänee korkeampaa elintasoa kivana bonuksena, ei rajaavana kriteerinä.
Ja nyt kun muistetaan, että esimerkiksi kodinhoitoon liittyvät työt on pääosin edelleenkin naisten vastuulla, ei montaa naista kiinnosta tuoda paitsi sitä leipää pöytään, myös siivota sitä pöytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä kyllä....-eri
Mulla ei ole juuri mitään vientiä tinderissä, mutta livenä on jonkin verran. Olen suht sosiaaalinen ja heitän tyhmää läppää, niin se on poikinut jotain pientä silloin tällöin vaikka sinkkuna olenkin tällä hetkellä.Se sama -eri
Minusta taas luonteella ei pysty kompensoimaan ulkonäköä. Ulkonäkö (tai ehkä paremminkin koko ulkoinen olemus) joko nappaa tai ei, ja se osaltaan määrittelee olenko kiinnostunut tutustumaan henkilöön parisuhdemielessä. Tietysti kukaan ei ole täydellinen ja useimmalla varmasti jotain puutteita ulkonäössä on, mutta aina niihin ei kiinnitä huomiota. Se on hyvä merkki. Jos taas jokin heti häiritsee (voi olla vaikea edes tarkemmin määritellä mikä), kiinnostusta ei synny. Toisaalta myös luonteessa voi olla heti jokin asia joka tökkii niin pahasti, ettei vaan pysty, mutta se on sitten jo toinen juttu.
Luulen, että jos jotain viritelmää olet joidenkin kanssa saanut aikaiseksi, nuo ihmiset eivät ole alun alkaenkaan nähneet ulkonössäsi mitään suurtaa vikaa. Koska jos sitä näkee, mitään suhteen tapaistakaan ei pysty kuvittelemaan.
Itse näkisin, että on taviksia ja julkkiksia. Suurin osa suomalaisista on taviksia. Se että ihminen on kaunis/komea ei tee hänestä julkkista, voi tehdä muttei todennäköisesti ei tee. Useimmissa asioissa erot ihmisten kesken ovat suurempia kuin erot sukupuolen sisällä. Ei liene mitään asiaa mitä kaikki suokupuolen edustajat tekisivät samalla tavalla samoin syin.
Tältä pohjalta on minusta älytöntä väittää Tinderin pilanneen tavismiesten mahkuja yhtään mihinkään, koska joka päivä tavismiehet löytävät seuraa ja parisuhteitakin Tinderin kautta. Monen kumppaniksi valikoituu kaunis nainen, osalle myös komea mies.
Vaikea uskoa esimerkiksi baarissa asiallisen aloituksen johtavan haukkumiseen ellei aloituksen jälkeen jää vänkäämään.