Oletko tyytyväinen asuntoosi?
Istun tässä sohvalla ja aloin miettiä kuinka olen niin onnellinen tästä asunnosta. Toivottavasti tästä ei tarvitse muuttaa pois kuin vain arkussa. Onko muita, jotka ovat löytäneet sen täydellisen kodin?
Kommentit (26)
Osittain kyllä. Kaappitilaa on huonosti, mutta näköala on niin kaunis, vihreitä lehtipuita ja metsää.
En ole. Meillä on kyllä kaunis koti, mutta liian pieni ja se harmittaa. Jos saisi yhden tai kaksi huonetta lisää niin olisin enemmän kuin tyytyväinen. Mutta ei ole omalla budjetillani mahdollista.
Olen tosi tyytyväinen. Ollaan asuttu tässä alle vuosi ja toivottavasti asutaan vielä pitkään.
En, sadan neliön omakotitalo on auttamatta liian pieni 7hengen perheelle, jossa lapset lähestyy teini-ikää
Kohtuudella ajatellen olen tyytyväinen. Asunto on riittävän tilava meille, hyväkuntoinen ja hyvällä paikalla. Tietysti voi aina haaveilla, miten muuttaisi Töölönlahdelle tai Olympiaterminaalia vastapäätä. Käytännössä en kuitenkaan ole halukas maksamaan kaksi kertaa enempää kuin mitä tämä nykyinen maksaa.
Olen melko tyytyväinen, muttavuoden päästä muutetaan ja uskon olevani sitten siihen asuntoon erittäin tyytyväinen. Ainakin se on sitten oma ja oman maun mukaan tehty.
Olen erittäin tyytyväinen. Pelottaa, että joudun muuttamaan tästä homevaurion tms. takia.
Muutin 4v sitte vanhaan, 2kerroksiseen taloon vuokralle. Remonttia ei oo paljoo tehty, siks varmaan vuokrakin halpa. Mutta tää on just hyvä mulle ja kissalaumalle. On erikseen makuuhuone ja työhuone yläkerrassa. Kissoille on aidattu piha. Naapureita ei oo ihan lähellä. Kyllä mä tässä pysyn niinkauan ku mahollista.
Jos olisi varaa, ostaisin vanhan koulun. Sisustaisin sen retrotyyliin. Ompelija-kuvanveistäjä
Olen tyytyväinen raameihin, jotain kaluste- ja sisustusasioita haluan muuttaa sitten kun on paremmin rahaa.
Tykkään kodistamme, tosi paljonkin, mutta olen jo kohta kaksi vuotta etsinyt uutta. On vain vaikea löytää parempaa :) Olen kuitenkin neljä vuotta jo nukkunut olohuoneessa ja haluaisin itselleni makuuhuoneen.
No en todellakaan enää. On omistusasunto sinänsä ihan hyvässä yhtiössä, mutta nykyisin on liikaa sijoitusasuntoja ja siksi v*tusti liikaa metelöiviä naapureita. Lisäksi kaipaan oman rauhan lisäksi omaa saunaa ja pihaa ja ehkä hieman lisää tilaakin. Tai ainakin fiksumpaa pohjaratkaisua. Nyt vielä lisä-ärsytystä aiheuttaa tämä auringonpaiste kun kämppä on kuin sauna ja tuulettaa ei voi edes yöllä, koska joku superluuseri vetää röökiä parvekkeellaan non-stoppina.
Olen. Tämä on ihanasti remontoitu, hyvällä paikalla ja just sopivan kokoinen. Tuntui heti kodilta. En tiedä onko mulla varaa tässä kauaa asua, asun vuokralla.
Olen! Ylimmän kerroksen saunallinen kaksio, ikkunoista ja lasitetulta partsilta jokimaisema, ei muita taloja näkyvillä. Uusi talo, sopivasti kaappitilaa ja hyvä pohjaratkaisu.
Harmittaa melkein, että aika pian tämän asunnon oston jälkeen aloin seurustella, mutta jos muutetaan yhteen, tarvitaan isompi asunto ja joudun sitten muuttamaan tästä pois. 😅
Rakastan kotiani. Ostin tämän 14 vuotta sitten ja olen remontoinut mieleisekseni. Kerrostaloasunto oli opiskelijana ensimmäinen oma kotini. Sitten rivari ja lasten ollessa pieniä 40-luvun ok-talo. Ympyrä on nyt sulkeutunut ja siis jälleen asun kerrostalossa.
En hirvee vuokramurju. Vuokrat niin kalliita ettei parempaakaan voi just nyt valita. Ainut hyvä että hiljaista vaikka kansainväliset naapurit.
Olen tyytyväinen kotiimme.Tosin todenäköisesti tästä muutamme muutaman vuoden sisään.