Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti piheyttään X-tra "jäätelötuutteja", järkyttävä maku ja ainesosat

Vierailija
07.06.2020 |

Mies kävi äsken kaupassa, pyysin tuomaan jäätelöä, mielellään monipakkauksessa olevia tutteja tai puikkoja. Mies osti 3 kpl X-tra merkin 6 tuutin jäätelöpakkausta. Yksi paketti oli maksanut 93 senttiä, mikä musta oli hieman epäilyttävää. Ollaan kuitenkin ihan keskituloisia, joten mieluiten suosisin ihan Suomessa valmistettua jäätelöä noiden halpatuotteiden sijaan. Mies kuitenkin tohkeissaan selitti, että miten halpaa, 6 kpl tuutteja vaan 93 senttiä niin pakko oli ostaa noita sitten peräti kolme kappaletta. No maistettiin yhdet tuutit ja en voinut syödä loppuun. Aivan käsittämätöntä kuraa. Mies veti mielenosoituksellisesti 3 kpl ja sanoi, ettei muka ole hassumpaa. Makuaisti hävinnyt? Noiden X-tra jäätelöiden viisi ensimmäistä (eli eniten sisältävää) valmistusainetta ovat: VESI, GLUKOOSI-FRUKTOORISIIRAPPI, SOKERI, RASVATON MAITOJAUHE, KOOKOSÖLJY. Siis yäk! Halvalla ei todellakaan saa laatua! En tiedä kummalle olen enemmän kiukkuinen; S-ryhmälle että edes myyvät tuollaista vai miehelle, joka ostaa noita intopinkeänä kun on niin halpaa. Ehkä enemmän kuitenkin miehelle, koska eihän se ole tyhmä joka pyytää (tässä tapauksessa myyjä eli S-ryhmä).

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kuitenkin ihan keskituloisia=Mies on keskituloinenXD

Vierailija
2/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kuitenkin ihan keskituloisia=Mies on keskituloinenXD

Mikäs tää kommentti oli? Mulla on itseasiassa meistä isompi palkka kuin miehellä, hän ei ole edes valmistunut vielä. Mutta yhteinen tili on,  sen mukaan kirjoitin että OLLAAN keskituloisia. 

ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-tra tuotteet on syvältä. Korkeintaan vanulappuja voi kyseisestä merkistä ostaa. Ei mitään syötävää tai juotavaa.

Vierailija
4/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä mitään halpiskuraa, hyi.

Vierailija
5/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sinun tarvitse niitä syödä? Mies saa ostaa ja syödä mitä haluaa, samoin sinä voit ostaa ja syödä kotimaista jäätelöä. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
6/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

X tran reseptejä on muutettu hintojen pudottamiseksi. Esim. meetvurstista puuttuu mausteet.

Vierailija
7/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne on valmistettu?

Vierailija
8/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

X-tra tuotteet on syvältä. Korkeintaan vanulappuja voi kyseisestä merkistä ostaa. Ei mitään syötävää tai juotavaa.

Monet Xtra tuotteet on olleet pettymyksiä, esim. wc paperi on sellaista hiekkapaperia että sitä ei Erkkikään käytä jos arvostaa yhtään mukavuutta ja vie lähellekään kriittisiä paikkoja. Xtra kahvi on aivan hirveän makuista. Kyseisissä asioissa ei pysty säästämään.

Mutta joo, jotain Xtratuotteita tulee ostettua silti, mutta aina vähän varauksella :-D Kivennäisvesi on saanut kelpuutukseni, ja kerran jopa ostin katkarapuja ja ihan kai katkaravun makuisia nekin oli.

Vierailija
9/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski menee nyt vaan itse sinne kauppaan omilla rahoillaan. Hopi hopi ja kipi kipi

Vierailija
10/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö on semmoinen tuote, että jos sitä harvoin ostetaan niin se pitää olla hyvää, ymmärrän tuohtumuksesi :D

Vierailija
11/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku ostaa jäätelöä? Itse tehden parempaa ja helppo valmistaa, tosin laiskurit ei pysty edes siihen.

Vierailija
12/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne on valmistettu?

Puolassa. Mieluiten suosisin kotimaista, ei mitään järkeä raahata Puolasta jäätelöä, puhumattakaan tuollaisesta jäätelön korvikkeesta. 

ap 

Vierailija
13/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että olet keskituloinen, mutta vähä-älyinen.

Vierailija
14/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida hanuri nousta sohvalta kun on tehnyt mieli herkkua. Mies lähetetty kauppaan ja nyt itketään.

Vierailija
15/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai sinun tarvitse niitä syödä? Mies saa ostaa ja syödä mitä haluaa, samoin sinä voit ostaa ja syödä kotimaista jäätelöä. Ongelma ratkaistu.

En syökään, sillä se ei ollut mielestäni jäätelöä. Jäädytettyä vettä ja glukoosi-fruktoorisiirappia sokerilla ja kookosöljyllä. Ei kiitos. Avauduin tänne spontaanisti kun lähinnä huvitti ja ärsytti miehen hetkellinen piheily, ettei muuten fiksulle ihmiselle tullut mieleen miten laatu saattaa korreloida hinnan kanssa merkittävästi. Ja osti vielä kolme laatikkoa noita hirvityksiä! Huvitti myös, miten mies ei voinut myöntää töppäystään vaan hampaat irvessä veteli kolme kappaletta noita. Olen varma, että loput 14 tuuttia jää syömättä. 

Toisekseen ihan mielenkiinnosta mietin, miten hintojen alas laskemiseksi ollaan valmiita myymään ihan surkeaa laatua. 

ap

Vierailija
16/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan aina Rainbown toffeetuutteja. Maksaa 1,32 e /6 kpl ja ovat tosi hyviä. Keskituloisia ollaan mekin.

Vierailija
17/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia ihmiset näyttävät nykyään niin kammottavilta. Ostetaan halvinta mahdollista kuraa ja syödään sitä moninkertaisesti yli tarpeen ja kohtuullisuuden, ”koska on niin halpaa”. Tosi masentavaa! Sitten ihmetellään ylipainoa ja diabetestä.

Vierailija
18/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on vielä halvempia tuutteja; 8kpl paketti maksaa 90senttiä.

Vierailija
19/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs valion tuutin raaka-aineet sitten on? Pingviinin?

Vierailija
20/97 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski menee nyt vaan itse sinne kauppaan omilla rahoillaan. Hopi hopi ja kipi kipi

Klassista aihe vapaata :D  Puolet kommenteista näitä: 

- loisit miehen rahoilla

- laiska tyranni, komentaa miehen kauppaan

- läski, tykkää vaan herkutella eikä ees jaksa itse ostaa herkkujaan.  

Vaikka oikeasti: 

- tienaan enemmän kuin mies ja maksan määrällisesti enemmän asumis- ruoka yms. kuluistamme. 

- teen suurimman osan ruokaostoksista, nyt mies oli tulossa autolla töistä niin ajattelin, että on kätevää jos hän nappaa matkan varrelta kaupasta pakasteita mukaan niin eivät ehdi sulaa. 

- olen liikunnallinen normaalipainoinen 

- mies on meistä enemmän herkkujen perään. 

ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi