Musiikkia millä karkoittaa lapsiperheet?
Hei!
Tänä kesänä käy jatkuvasti niin että joka piknikillä kahvitauolla tms. ulkona viereeni tulee lapsiperhe.Lapset kiljuvat kuin siat, rikkovat rauhan ja pilaavat maiseman. Lisäksi olen vuokrannut ennen niin hiljaisen työhuoneen jonka pihaan ne leiriytuyvät huutamaan. Nyt olen miettinyt alkaa soittaa musaa jolla me saisi väistymään.Vinkkejä?
Kommentit (56)
Kyllä joku kamala kakofoninen jazz kakka olisi varmasti tehokkain. Lapsista lähtee jo muutenkin meteliä ni se jazz siihen päälle ni pää hajois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä oudot vanhemmat, jos eivät lähde nostelemaan tuon kuullessaan.
Me kyllä kuunnellaan mansonia kotonakin, vaikka lapset kyllä tykkää enemmän rammsteinista.
No ei se manson tai rammstein nyt yleisesti ottaen nyt niin ei-lapsiystävälliseltä kuulosta ja kuuntelenkin välillä, mutta ehkä en nyt tuota kappaletta kuuntelisi lasten kanssa.
Kokeile Yoko Onon "Don't Worry Kyoko (Mummy's Looking for Her Hand in the Snow)":
Jotain sellaista, jossa lauletaan näitä isojen poikien lauluja siten, että lapset voivat rallattaa niitä koko matkan kotiin.
Esim. tämä:
Noita on vaikka kuinka paljon. Nämä jää lapsille päähän hyvin. Voitte vielä laulaa itsekin mukana.
Dimmu Borgir, Burzum, Venom.. sitä soimaan niin että seinät ryskyy niin perheet kaikkoaa.
Oopperaa ja laula mukana nuotin vierestä. Tai ganstaräppiä, jota voit tehostaa vielä pitämällä paitaa missä on kissan kokoinen hampun lehden kuva ja räppäämällä kaikki n*igga, kill ja bitch sanat mukana tuijottaen lapsiperhettä vihaisen näköisenä.
Pitäisi tietää kyseisten lapsiperheiden musamaku. Kyllä minun tuntemat isät ja äidit kuuntelee useita tässä ehdotetuista :D
t. hevari
Turmion Kätilöiltä esim. Tirehtööri.
Mun lempibiisi oli lapsena The Bad Touch, vaikka tajusin kyllä sen kertovan seksistä, koska osasin englantia jo aika pienenä. Sen tyyppinen siis toimii varmimmin vain, jos muksuilla on vanhemmat mukana. Inhosin pienenä lähinnä Elviksen musiikkia. Äidilläni oli Elviksen vinyylilevy, jota kuunteli aina siivotessaan, ja se ajoi minut takuuvarmasti ulos. Ehkä Elvis toimisi näihinkin lapsiin?
Vierailija kirjoitti:
M. A. Numminen.
M.A. Numminen ja Pedro Hietanen esiintyvät lastenjuhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä minut sinne laulamaan niin varmasti häipyy kaikki!
Sama! Vedetäänkö duettona?
Seksilaulut eivät toimi, koska lapset eivät ymmärrä mitä niissä lauletaan ja vanhemmat tietävät tämän. Kirkkomusiikista ulkomaiset voisivat toimia. Suomenkieliset on niin tuttuja, joten eivät välttämättä tehoa, unohtamatta jos perhe sattuukin olemaan uskonnollinen.
Ja tietysti tuo laulaminen. Pistä lempimusiikkiasi soimaan ja lauleskele mukana mahdollisimman epävireisesti.