Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehiä huijataankaan rintsikoilla

Vierailija
07.06.2020 |

Pistän tuonne aijaahan esimerkin rintsikoiden voimasta, jopa ilman täytteitä.
Minulla on ns. laajat rinnat, eli ne ovat kiinnittyneet laajalle aluelle rintakehään ja menevät pitkälle kohti kainaloita. Rintarauhaset ovat levällään kun makaan selälläni ja silloin minulla on melkeinpä lattarinta.
Vasemmanpuoleisin kuva on rinnoistani, kun seison.
Keskimmäinen kuva kuvaa tilannetta hyvissä, tukevissa rintsikoissa.
Oikeanpuoleinen kuva on minusta ratsastamassa. Minulla on mielestäni hyvänmuotoiset nahkapussit, joiden sisällä rintarauhaset ovat, joten ne ovat parhaimmillaan punnerrusasennossa. Valitettavasti ensi tapaamisella harvoin pääsee esittelemään niitä punnerrusasennossa!!!!
Laita osoiteriville
aijaa piste com kautta kcdwQL

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hienot  kyllä noista kiinni ottaa kun ajelee takaapäin   oliko kuvaa toosastasi kanssa? kiitos

Vierailija
2/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat rinnat ja oikein näpäkät nännit. Mutta missä se huijaus oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mahdat hakea takaa tällä? Tissejä on yhtä monenlaisia kuin on naisia (joillakin miehilläkin on).

Naisten keskuudessa on levinnyt väärää tietoa että silikonitissit ovat ainoat hyvät. Valitettavasti näin ei ole, vaan useimmiten sellaiset näyttävät jotenkin vähän oudoilta.

Tosi monet miehet eivät myöskään niin välitä tisseistä, vaan vyötärön ja lantion muodoista eli ovat ns. peppumiehiä. Siispä he mieluummin katselevat lantion kaaria myös seksin aikana ja tissit jäävät vailla huomiota. Kuulun itse myös tuohon pepuntuijottajaryhmään. Haluan naista jolla on hyvä perse. Hyviä peppuja on - kuten tissejä - monenlaisia ja -kokoisia. Yksinkertaisimmillaan riittää on että lantio on leveämpi kuin vyötärö ja pakarat ovat olemassa. Sen jälkeen loppu on vain hienosäätöä.

Mutta nuo ovat tosi kivat tissit. 8/10 - ei paha ollenkaan!

Vierailija
4/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaus on siinä, että baarissa minulla on nuo keskikuvan isot boobsit, joillakin rintsikoilla ne ovat kuin Marilynin tötteröt, mutta kun riisun rintsikat, ne ovat vasemmanpuoleisen kuvan roikut. Ja kun menen selälleni sänkyyn, ne valahtavat kainaloihini. Aina sitä odottaa jännityksellä, mitä mies tuumaa, kun isoa pebaa minulla ei juuri ole. On vain kuntosalilta hankitut lihaksikkaat rasvattomat pakarat.

Vierailija
5/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole yksikään vielä karkuun juossut kun olen vapauttanut riippurintani vankilasta :D Oliskin edes sellaiset täyteläiset vaan ovat ylhäältä "kapeat".. Alhaalla on sitten kaikki täyte mutta niin ne vaan ovat asiansa ajaneet.

Vierailija
6/14 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on niin isot rinnat, että tässä 68 vuoden iässä pystyn talviaikana heittämään tissit olalle. Joskus kylmän kelin aikaan kiedon tissini kaulaliinaksi. Mieheni naidessa minua aunukseen, tissini läiskyy ja loiskuu ihanasti edes takas.

Vierailija
7/14 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa huijata kuin Marilyn ikään. Rintsikoilla hänellä oli 34D mutta alastonkuvissa 34B. Hänellä rintsikoissa oli täytettä, sinulla vain tukikudoksia. Rintojensa muodolle kukaan ei voi (juuri) mitään, mutta ulkomuotoa voi muuttaa mieleisekseen rintsikoilla. Tuskin ne miehet enää sanovat ei siinä vaiheessa, kun rintsikat riisutaan. Itsekin pidän niitä mieluiten päällä yhdynnän alkuvaiheessa ja otan pois vasta kun nousen päälle. Miesystävälle tämä sopii, koska olen sanonut haluavani tehdä niin.

Vierailija
8/14 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo aloituskuvan rinnat on kauniit ja näyttää tosi pehmeiltä, haaveilen pääseväni hyväilemään tuollaisia. Tykkään pehmeistä riipuista jopa enemmän kuin kiinteistä palloista.

Vierailija
9/14 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit rinnat! Samaa mieltä myös, että entistä kauniimmat punnerrusasennossa. Kiva sille kuka alle pääsee. Ei tuosta nyt pettuuruus huou.

M

Vierailija
10/14 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

paatko linkin uudelleen tulee ihan tissit ilman rintsikoita vaan

Vierailija
11/14 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin käytän rintsikoita siksi, että isot rintani tarvitsevat tukea, en huijatakseni miehiä.

Vierailija
12/14 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rinnat on kauniita ja kaikki naiset on kauniita mutta kaikkia miehiä ei kaikki kiinnosta.

Vierailija
13/14 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin 75D, näyttää hyvältä rintsikoissa mutta vapautettuna kolmen lapsen raskauden jäljiltä roikkuvat ja arpiset riipparit.

Vierailija
14/14 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vaimolta miksi rintaliiveissä pitää olla toppaukset, niin vastaus oli aika ilmiselvä:

Jos ei olisi, niin nännit näkyisi läpi ja miehet tuijottaisivat tissejä.

Samasta syystä naisten uimapuvuissakin voi olla toppaukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi