JK Rowling twiittasi taas, joko kohta joutuu pyytämään anteeksi julkisesti?
JK Rowling jatkaa terf-asian ajamista ja vihaiset intersektionaaliset tiedostavat feministit ovat raivona. Viimeksi sai jo hurjan raivon niskaansa mutta nyt ei voi enää sanoa että olisi ollut yksittäinen aivopieru, jokohan kohta on ilman duunia? https://twitter.com/jk_rowling/status/1269389298664701952?s=19
Kommentit (563)
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä ja huutoa maailmaan mahtuu.
Ehkä mutta nykyajan ilmiöitä on se, että nää kylähullut pääsee lehtien etusivuille karjumaan outoja ehdottomia vaatimuksiaan siitä miten muiden pitää käyttäytyä ja mitä ei sovi ääneen sanoa 0sen sijaan että niiden sanomisille annettaisi tasan se arvo mikä niille kuuluu eli antaisi noiden kaikesta kovaan ääneen loukkaantujien meuhkata yksinään.
En näe nykykehitystä positiivisena koska mielipidejohtajuus asiassa kuin asiassa on annettu yhteiskunnan kahelimpien ja ehdottomimpien käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen avoimesti IGBT ja minua ottaa JK:n tekemä maalittaminen viiteryhmässä.
Kiitos! Aina on hyvä lisätä tietoisuutta meistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen avoimesti IGBT ja minua ottaa JK:n tekemä maalittaminen viiteryhmässä.
Miksi? Jos se kerran on tavallinen ja luonnollinen asia niin miksi siitä pitää olla kokoajan toitottamassa kovaan ääneen? Pikemminkin tuo julkisesti tapahtuva itsekorostaminen antaisi ymmärtää ettei se ole tavallinen ja luonnollinen asia koska siitä niin kovasti pitää jankuttaa joka tilanteessa. Eli vähän ristiriitaista signaalia teiltäpäin. Teidän kannattaisi pikkuhiljaa valita että haluatteko olla sulautuneena muuhun kansaan ja elellä elämäänne kuten muutkin vai spesiaalitapauksia joiden paikallaolo julistetaan aina fanfaarein.
Minua ei kiinnosta muiden taipumukset kunhan asianomaiset on aikuisia, kaikki mukana vapaaehtoisesti ja ketään ei vahingoiteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jos se kerran on tavallinen ja luonnollinen asia niin miksi siitä pitää olla kokoajan toitottamassa kovaan ääneen? Pikemminkin tuo julkisesti tapahtuva itsekorostaminen antaisi ymmärtää ettei se ole tavallinen ja luonnollinen asia koska siitä niin kovasti pitää jankuttaa joka tilanteessa. Eli vähän ristiriitaista signaalia teiltäpäin. Teidän kannattaisi pikkuhiljaa valita että haluatteko olla sulautuneena muuhun kansaan ja elellä elämäänne kuten muutkin vai spesiaalitapauksia joiden paikallaolo julistetaan aina fanfaarein.
Minua ei kiinnosta muiden taipumukset kunhan asianomaiset on aikuisia, kaikki mukana vapaaehtoisesti ja ketään ei vahingoiteta.
Ja taas IGBT-väkeä ollaan maalittamassa, vaikka syy on patriarkaattisissa rakenteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mutta nykyajan ilmiöitä on se, että nää kylähullut pääsee lehtien etusivuille karjumaan outoja ehdottomia vaatimuksiaan siitä miten muiden pitää käyttäytyä ja mitä ei sovi ääneen sanoa 0sen sijaan että niiden sanomisille annettaisi tasan se arvo mikä niille kuuluu eli antaisi noiden kaikesta kovaan ääneen loukkaantujien meuhkata yksinään.
En näe nykykehitystä positiivisena koska mielipidejohtajuus asiassa kuin asiassa on annettu yhteiskunnan kahelimpien ja ehdottomimpien käsiin.
Asian ytimeen. Toinen juttu on nämä some-yhtiöt, joita johtaa pähkähullujen sympatisoijat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas IGBT-väkeä ollaan maalittamassa, vaikka syy on patriarkaattisissa rakenteissa.
Onko kaikki IBGT-moduulit samaa väkeä vai jaetaanko ne vielä kaksi- ja neli-transistorisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki IBGT-moduulit samaa väkeä vai jaetaanko ne vielä kaksi- ja neli-transistorisiin?
Mihin mahtoi unohtua suurehko kuusitransistoristen ryhmä?
JK Rowling is Right—Sex Is Real and It Is Not a “Spectrum”
https://quillette.com/2020/06/07/jk-rowling-is-right-sex-is-real-and-it…
Lerssileenat ja kikkelikristiinat eivät menstruoi. Miksi totuuden sanomista paheksutaan?
JK Rowling said that sex is real, and the concept of that being the case shouldn’t be removed. In turn, she’s labelled as ‘scum’ and a ‘tr*nsphobic f*ck’. Nearly 12k people agree with that sentiment. This is extremism.
Vierailija kirjoitti:
JK Rowling said that sex is real, and the concept of that being the case shouldn’t be removed. In turn, she’s labelled as ‘scum’ and a ‘tr*nsphobic f*ck’. Nearly 12k people agree with that sentiment. This is extremism.
Sarah Paulson on iso pettymys. Retwiittasi tuossakin lainatun misogynistisen twiitin Rowlingista. Siis oksettavan ja vihaa huokuvan twiitin. En tiennyt, että hänkin on noin ällöttävä ja fanaattinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surulla olen seurannut sitä, miten heteroseksuaalit transuskovaist ovat ottaneet SETAn valtaansa eikä Suomessa enää yksikään järjestö aja homoseksuaalien ihmisten asiaa vaan päinvastoin, homoja yritetään kaikin voimin eheyttää heteroiksi hormoneilla ja tarpeettomalla kosmeettisella kirurgialla.
On hassua että kun toisaalta transihmiset yrittävät väittää, ettei biologia määritä sukupuolta, niin samalla he yrittävät muuttua vastakkaisen sukupuolen edustajaksi yrittämällä muokata näitä biologisia ominaisuuksia. Jotka sitten eivät kuitenkaan määritä sukupuolta. Mitään logiikkaahan tuossa ei ole.
Minulla ei muuten ole mitään transihmisiä vastaan ja toki heillä kuuluu olla samat ihmisoikeudet kuin muillakin. Ongelmalliseksi menee, kun päästetään transnaisia esim. kilpailemaan naisten sarjoihin:
https://www.verkkouutiset.fi/transnaiselle-vaaditaan-paasya-naisten-pai…
https://www.hs.fi/urheilu/art-2000006278230.html
Luin myös transnaisesta, joka oli amerikkalaisessa naisten koripallojoukkueessa, ja joka haluttiin pois joukkueesta, koska hänellä oli luonnollisesti iso fyysinen etu muihin, oikeisiin naispelaajiin nähden.
Huhhuh, välillä mietin että onko tämän nykyajan transideologian takana oikeasti joku trans/naisvastainen hihhuliliike - niin sekopäisiä ulostuloja heiltä, että tekevät ennemminkin hallaa muka puolustamalleen liikkeelle. Noita lukiessa oikeasti rupeaa pohtimaan, että ovatko kaikki transseksuaalit ihan päästään vialla.
En ajattele noin koska tiedostan, että nämä ideologihörhöt ovat aivan oma kastinsa, mutta suututtaa niiden transseksuaalien puolesta, jotka ajattelevat omilla aivoillaan ja tiedostavat biologiset faktat. Heitä yritetään nyt vaientaa ja syyllistää ties millä nimityksillä.
Ja yksikään aktivistipelle ei tule kyllä minun naiseuttani pyyhkäisemään jonain "kokemuksena," jonka voi kuka tahansa Jaakko-Pellervo ottaa omakseen ihan niin vain päättämällä. Naiseus on ollut kautta historian *SE* syy miksi ihmisiä on alistettu ja heitä on pidetty enintään jonain koiran kaltaisena lemmikkinä. Ja nyt jotkut wokehörhöt yrittävät väittää, että kaikki tämä onkin ollut ihan siitä kiinni, miksi KOEN sukupuoleni?! Ei oikeasti sanat riitä.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka maalittaa ketä? Rowling ilmaisi mielipiteensä, ei se ole maalittamista. Se on mielipiteen ilmaisua.
Itse olen nais-kroppainen muunsukupuolinen enkä kyllä jaksa hermostua noista Rowlingin kommenteista yhtään kun ei ole siihen aihetta.
Briteissä eletään pimeää aikaa ny:, ihminen saatetaan poliisin toimesta hakea kotoa ja viedä käsiraudoissa kuulusteltavaksi, jos on käyttänyt trans-naisesta somessa pronominia "he". Jotkut trans-ihmiset tehtailevat rikosilmoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rowling ilkkui artikkelia, jossa puhuttiin ihmisistä, joilla on kuukautiset. Hänen mielestään ainoastaan naisilla voi olla kuukautiset. Se on transfobiaa ja myös misogynismiä, koska ei kaikilla cis-naisillakaan ole kuukautisia. Tuo linkitetty twiitti oli pelkkää olkiukkoilua, kun yritti pelastaa nahkansa tuon ilkkumisen jälkeen.
Voi sanoa suoraan, että naisilla on kuukautiset, koska ainoastaan naisilla voi olla kuukautiset.
Transmiehillä on kuukautiset, koska he ovat myös naisia.
Tuollainen "ihmiset, joilla on kuukautiset" retoriikka on vain todellisuuden hämärtämistä ja esimerkki genderideologisesta kielenkäytöstä. Sun täytyy nyt vain hyväksyä se fakta, että enemmistö ei tuon kyseisen kultin uskomuksia omaksu ja ovat Rowlingin kanssa ihan samaa mieltä. Faktat faktoina. Vain NAISILLA voi olla kuukautiset.
Öh, miten transmies on mies, jos tällä on kuukautiset? Ja miten transnainen on nainen jos ei ole leikattu? Minusta tässä transjutussa tuodaan esille stereotypiat. Tarkoittaako se, että pukeutuu kuin "nainen", eli mekkoihin, korkoihin, meikkaa jne., on nainen vaikka biologisesti on edelleen mies? Tässä oletetaan, että on nainen pukeutumisen ja käyttäytymisen perusteella?
Jos hiuksia halotaan, niin tässä tyypitetään nainen (ja samoin myös mies transmiesten kohdalla), koska yleistetään miten naiset pukeutuvat ja käyttäytyvät. Samoin miehet. Vaatetus ei pelkästään tee kenestäkään toisen (ok, ok, jonkin) sukupuolen edustajaa, vaan biologia. Pahoittelen jos joku pahoittaa mielensä, mutta biologia on biologiaa. Jos itse pukeudun ja käyttäydyn kuin mies, tekeekö se minusta miehen (olen siis biologisesti nainen)?
Voisiko joku transhenkilö nyt selittää tätä asiaa? Olen kyllä tietoinen että on myös psyykkinen sukupuoli, jossa tuntee olevansa eri sukupuolta kuin mitä on biologisesti. Jos transnainen leikkauttaa itselleen rinnat, mutta ei poista sukupuolielimiään, niin onko hän nainen? Minusta ei.
VOIKO MIEHESTÄ TEHTY NAINEN MENSTRUOIDA?
https://fi.wikipedia.org/wiki/IGBT