Onko Sauli Niinistö sinun presidenttisi?
Koetko, että Sauli Niinistö on johtanut Suomea hyvin? Edustaako hän sinulle tärkeitä arvoja? Löydätkö huomautettavaa Niinistön toiminnasta? Mitä hänen toimiaan et hyväksy? Äänestitkö Niinistöä presidentiksi? Haluaisitko Niinistön poikkeuslailla kolmannelle kaudelle?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö on paras presidentti siltä ajalta jonka minä muistan. Pidin myös Koivistosta, mutta eihän sitä oikein nykyisellä suomettumisymmärryksellä voi enää tässä ajassa arvottaa samoin kuin silloin joskus.
Tähän aikaan ei olisi voinut osua parempaa presidenttiä ja olen molemmilla kerroilla antanut ääneni hänelle.
Niinistö on toimillaan tuonut Suomea esille globaalissa maailmassa ja päässyt tapaamaan sekä USA:n, Venäjän että Kiinan johtajia ja se on harvinaista herkkua kenelle tahansa päämiehellemme. Suomi on jälleen kerran sillanrakentaja hankalissa konflikteissa joka on käytännössä se ainoa rooli jolla Suomi voi saada näkyvyyttä kansainvälisillä poliitikan areenoilla.
Allekirjoitan. Paras presidentti aikoihin ja seuraajalla on vaikeuksia täyttää saappaat.
Todellakin. Kultaranta keskustelut ja yhteydenpidot maailman maiden johtajiin ovat hoituneet Niinistön aikana kiitettävästi.
Koreaa puhetta. Olemme shakkilaudalla sotamies. sitten kun WW3 koneisto käynnistyy.
Vierailija kirjoitti:
Enpä keksisi ketään muuta näinä aikoina joka pystyisi toimimaan niin hyvin kuin Niinistö.
Parin vuoden päästä on vaikea löytää yhtä hyvä. ( ja olen äänestänyt vasemmistoa eniten) hävettää nyt se.
Toimimaan hyvin missä asiassa? Suomella ei enää ole omavaraisuutta ja toimintamallit imetään brysselin miesten palleista. Vanhat spermat. Hyhhyy.
Enpä keksisi ketään muuta näinä aikoina joka pystyisi toimimaan niin hyvin kuin Niinistö.
Parin vuoden päästä on vaikea löytää yhtä hyvä. ( ja olen äänestänyt vasemmistoa eniten) hävettää nyt se.