Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavuuden raja menee koossa 44

Vierailija
07.06.2020 |

Se on nyt huomattu, koon 44/46 jälkeen aloin näyttää tantalta ja sitä ennen koossa 40/42 vielä just sopusuhtaiselta, olen siis pitkä. Nyt taas koossa ja 38/40 näytän hoikalta. Tämä siis peilissä, valokuvissa ja ihan luonnossa, myö slalasti ja uimapuvussa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalaisilla miehillä se menee jossain 38 koossa jo.

Ihmettelen miksi ennen oli s tai m paidat isompia kuin xxl nyt. On vanhoja s paitoja jotka menee päälle vielä nyt lihavana.

Koossa 38 nuorena naisena minua haukuttiin toisinaan pulskaksi. En vieläkään ymmärrä.

Vierailija
42/43 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunsin itseni aika possuksi jo 38-koossa.

Sama.. normaalisti 34-36 ja olen hoikka. 38 on jo vähän tantta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paidan kauluksen koko 39/40 cmRinnanympärys 100–104 cmVyötärönympärys 88–93 cmLantionympärys 103–107 cmTuumakoko 33”–34”

Miesten koko 52

Rinnanympärys 100–104 cm Vyötärönympärys 85–89 cm Lantionympärys 108–112 cm

Naisten 44-46

Ottaako toi kokovertailu huomioon mittasuhteet, rinnat ja takapuolen? 44-46 kokosella naisella saattaa ns. vastaava miesten koko kinnata rinnan ja takapuolen kohdalta, lörpöttää vyötäröltä ja hartioista ja olla liian pitkä.

Mulla on farkkujen tuumakoko 31, mutta käytän esim. mekoissa vaatekokoa 44, teepaidoissa L.

Siinähän ne mitat mainitaan, mikä on rinnan-, vyötärön tms ympärys.

Toki näin miesten vaateita ostavana naisena väittäisin että isolle persaukselle ei aina miesten vaatteissa ole niinkään tilaa, mutta minulle merkitsee ehkä nyt se lahkeen mitta. Rintojakaan kun ei ole mutta onhan noissa ympärys mitattu.

Esim. tuolla tokmannilla josta nuo mitat on, niin naisten housut kun killuu jossain nilkkojen yläpuolella suurimmassa koossa. Sitten vasta tajusin että parempi ostaa miesten puolelta, kokoa pienempi passaa mulle.

Eli jotakuinkin naisten puolelta xxl, lahkeet ei riitä, miesten puolelta xl ja kaikki ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä