Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihannoitko ruskettunutta ihoa? Miksi/miksi et?

Vierailija
07.07.2006 |

Itse en ihannoi, se vanhentaa ja melanooman riski aina suurempi. Valitettavasti vain rusketun normaalilla pihalla ololla, joten monet luulevat, että varta vasten rusketan itseäni.

Kommentit (917)

Vierailija
21/917 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän rusketusta tooooosi kauniina :) Sellainen kivat kevyt ja tasanen rusketus,, ai ettää...

Vierailija
22/917 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä rusketusta kauniina noin yleisesti. Joillekin kevyt päivetys sopii. Överi rusketus tuo mieleen britannian tosi-tv-wt-pellet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/917 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii, jos on kohtalainen

Vierailija
24/917 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, menenkin tästä purkille

Vierailija
25/917 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se parantaa,etenkin kropan ulkonäköä tosi paljon,tekee pirteemmän näköiseksi yms.joten joo.ja aurinko kans piristää tosi paljon.ei kukaan mieti pitkän aikavälin seurauksia muutenkaan:-D

Vierailija
26/917 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl tyyliin kaikki jotka vähääkään esittelee esim kroppaansa,niil on Aina joko tekorusketus tai aito.rusketus muuttaa nii paljon ja parantaa.

Vierailija
27/917 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskettuneet on kauniita.

Vierailija
28/917 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan! Kunpa naiset ymmärtäisivät että auringonotto vanhentaa ja vaalea iho on kaunista

Vierailija
29/917 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseruskettavilla pillereillä hankittu rusketus parantaa ja kaunistaa ihoa, peittää ihovirheet ja rusketus näyttää kauniille ja luonnolliselle.

Vierailija
30/917 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plebeijit ruskettuu. :D

Vierailija
31/917 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Rusketus ja tummuus yleensä yhdistetään köyhyyteen ja työväenluokkaisuuteen maailmalla, varakkaat tekevät sisätöitä eivätkä pääse kärventämään nahkaansa.

Vierailija
32/917 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sen varsinaisessa merkityksessä, mutta se mitä aurinko ja merivesi jättää jälkeensä kuuman kesäpäivän jälkeen on kaunista.

Ei purkista, ei väkisin aurinkoa ottamalla, vaan rentoa mukavaa olemista, lomamoodissa.

Myös valkoinen kuulas iho on kaunis.

Vierailija
33/917 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihannoi, ei vaan miellytä omaa silmää. Kalpea on nätti, samoin normaalin maltillisesti ruskettunut ja pisamanaama vasta nätti onkin. Itseruskettava-oranssinaamat ja solariumin*ekerit (tuntuu pöljältä sensuroida vaan minkäs teet :/) näyttävät surkuhupaisilta.

Vierailija
34/917 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän todellakin ruskettuneesta ihosta. Ei siis sellaisesta pähkinänruskeasta vaan kauniin paahtuneesta hunajansävystä. Itse en edes rusketu enempää. Olen paljon kauniimman ja freesimmän näköinen päivettyneenä kuin talvenharmaana. Tuntuu kuin sävyn mukana karisisi monta vuotta kasvoilta!

Ikää on kohta 59v eikä vielä edes kunnolla ryppyjä. Iho on kimmoisa ja kuulakas. Olen aina viettänyt paljon aikaa ulkona mutta se ei ole vahingoittanut ihoa lainkaan, tuntuu että päinvastoin iho on vielä parempi kun saa annoksen D vitamiinia säännöllisesti. 

Vierailija
35/917 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoranaisesti ihannoi, mutta onhan ruskettunut iho lämpimän kesän aikana ja jälkeen normaalimman  ja terveemmän näköinen, kuin vitivalkoinen. Rakastan auringossa olemista ja teen kaikki pihatyötkin kesällä bikineissä, jos vaan sää sallii, joten luonnollisesti olen kesän jälkeen hyvinkin päivettynyt.

Talvella olen valkoinen, en kaipaa solariumeja, tai suihkurusketusta, tmv.

Vierailija
36/917 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän luonnollista rusketusta hyvännäköisenä ja mielestäni se tekee ihmisestä hiukan kaunniimman. Parantaa myös ihon laatua, jos esim pillereillä hankittu

Vierailija
37/917 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketuksella saa kyllä peitettyä kauniisti ihovirheet.

Vierailija
38/917 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rótusóta kohta kirjoitti:

Múslimit vihaa valkoista ihoa, koska ovat kateellisia sille. Ráiskaavat valkoisia ihmisiä ei himon vaan häpäisyn ja alistamisen takia.

Nyt menit kyllä ihan ohi aiheen...

Vierailija
39/917 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihannoinut kaunista ja hyvin ruskettunutta ihoa.

Vierailija
40/917 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoa saa kaunniimmaksi varsinki jos rusketus saa ihon näyttämään tasaiselta ja korostaa kasvon piirteiden parhaita puolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme