Ihannoitko ruskettunutta ihoa? Miksi/miksi et?
Itse en ihannoi, se vanhentaa ja melanooman riski aina suurempi. Valitettavasti vain rusketun normaalilla pihalla ololla, joten monet luulevat, että varta vasten rusketan itseäni.
Kommentit (917)
Siis ainahan jos sitä aurinkoa ottaa kuuluu käyttää aurinkosuojaa.
Mutta suojaako ne sitten tarpeeksi auringolta? Itsekin hankkisin mieluummin rusketuksen nimenomaan kaupan tuotteilla.
Liian vaalea ei näytä kivalta. Nimittäin vaaleaveriköille rusketus sopii todella hyvin ja tuo kauniin sävyn.
Nyt on mielenkiintoinen keskustelu...
Neljänkympin jälkeen olen alkanut vältellä rusketusta. Ennen se sopi mulle tosi hyvin, kun on tumma tukka ja ruskeat silmätkin, aloin ainakin omasta mielestäni aina kesäisin näyttää eksoottiselta ja seksikkäältä. Mutta nyt kun on jo juonteita, niin sitten kun ruskettuu, juonteen pohjat yleensä ei rusketu, jolloin ilman rusketusta melko huomaamaton juonne oikein loistaa valkoisena uomana ruskean ihon keskeltä.
Ei ole mun mielestä wt-mäistä. Päinvastoin. Rusketus on yleensä ollut menestyneiden ja kauneutta arvostavien ihmisten juttu. Tietysti ero on sitten sillä onko joku överiksi vedetty auringon otto vai tasainen kaunis rusketus, joka on esimerkiksi itseruskettavilla hankittu.
Ruskettunuttu tekee kasvonpiirteet vähän "terävämmäksi" ja näin parantavat ulkonäköä
Vierailija kirjoitti:
Rusketus on yleensä ollut menestyneiden ja kauneutta arvostavien ihmisten juttu.
Historiasta et ainakaan tiedä yhtään mitään.
Kyllä rusketus usein nuorentaa ja saa kivemman näköiseksi.
Ja luonnollisen näköinen sen tulis olla.
Vain wt-jutut ovat kyllä jotakin aivan muuta kuin rusketuksen ihannointia
Rusketus on menestyjien juttu ? :)
Ihannoin ja oikeen toden teolla ihannoinkin.
Mitä vaaleampi, sen parempi.
Varsinkin intiimialueiden tumma ihonväritys on tosi yäk. Samoin ruskeat silmät on kuin koiraa katselisi silmiin.
Jos on luonnostaa heleä vaalea iho,niin olen havainnut että rusketus ei kaunista vaan päinvastoin vanhentaa useita jo yli kolmevitosiakin, puhumattakaan yli neli-viisikymppisistä.Vanhentaa paljon.
Kaunis 15-20 vuotias on kaunis ruskettuneena ja ilman.
Emmä nyt tiedä onko ihannointi oikea sana, mutta tykkään
Haluaako mustaihoiset sitten vaalentua auringossa?
Pidän, koska ihovirheet peittyy