Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on pääosin ilkeä, katkera ja muita lyttäävä ilmapiiri

Vierailija
07.06.2020 |

Harvassa on empaattiset ja ystävälliset ihmiset. Valitettavasti.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Vahingonilo suomalaisilta kyllä onnistuu, sen näkee vaikka miljoonasta kulmuni-avauksesta täällä. Kateellisempaa kansaa saa kyllä etsiä.

Vierailija
2/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä sellainen empaattinen ja ystävällinen poikkeus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivy!!!

Vierailija
4/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Vahingonilo suomalaisilta kyllä onnistuu, sen näkee vaikka miljoonasta kulmuni-avauksesta täällä. Kateellisempaa kansaa saa kyllä etsiä.

Sinä et taida seurata muiden maiden keskusteluja.

Vierailija
5/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammapalstalla tuollaista. Tosielämässä valtaosa ihmisistä mukavia, empaattisia ja avuliaita.

Vierailija
6/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen muuttamista Kiinaan.

Vierailija
7/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, helpottaisi rakentavan keskustelun käynnistämistä, jos kertoisit miten väitteesi ilmenee, ts. perustelisit sitä. Nyt muodostuu mielikuva, että olet vain henkilökohtaisesti pettynyt äskettäin jonkun yksittäisen suomalaisen sanoista ja tulit purkamaan siitä johtuvaa pahaa mieltä.

Vierailija
8/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraan kyllä, siksipä tiedänkin mistä puhun. Jos jollain menee oikein hyvin, ulkomailla ajatellaan, että ” mitä minä voisin tehdä, että minullakin menisi yhtä hyvin”, Suomessa ajatellaan, että ”mitähän minä voisin tehdä, että tuolla tyypillä menisi yhtä huonosti kuin minulla”.

Vierailija
9/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammapalstalla tuollaista. Tosielämässä valtaosa ihmisistä mukavia, empaattisia ja avuliaita.

Kunhan ymmärrät, että tällä pslstalla käy nykyään lähinnä eronneet, karanneet tai muuten vain elämässä katkeroituneet ikisinkut, joilla ei missään tapauksessa lapsia ollenkaan.

Vierailija
10/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä on, että toisista pitää ihan asiasta tehden hakea vikoja?!

Vierailija
11/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraan kyllä, siksipä tiedänkin mistä puhun. Jos jollain menee oikein hyvin, ulkomailla ajatellaan, että ” mitä minä voisin tehdä, että minullakin menisi yhtä hyvin”, Suomessa ajatellaan, että ”mitähän minä voisin tehdä, että tuolla tyypillä menisi yhtä huonosti kuin minulla”.

Ei tuo ole totta. Olet varmaan seurannut lähinnä söpöjen eläinvideioiden kommentteja Youtubesta.

Vierailija
12/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, kun minun ympärilläni ei tuollaista ilmapiiriä ole.

N51

Vierailija
13/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole samaa mieltä kanssasi, koska valtaosa ihmisistä on hyviä, kunnollisia ja mukavia.

Kannattaisikohan sinun muuttaa ja/tai vaihtaa tuttavapiiriäsi?

Vierailija
14/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vähentää somen, roskalehtien ja keskustelupalstojen selaamista huomattavasti. Tosielämässä useimmat ihmiset ovat fiksuja, mutta somesta ja netistä on valitettavasti tullut puolijauhoisten temmellyskenttiä.

Vierailija
15/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan on käynyt selville se, että toivotaan, kuinka ihmiset hymyilisivät enemmän, olisivat iloisempia ja puhuisivat enemmän. Siis muut ihmiset, en minä, mutta ne muut :D

Jospa me kaikki aloittaisimme itsestämme, niin silloinhan tämä "onlgelma" olisi ratkaistu. 

Vierailija
16/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu osassa suomalaisissa on kieltämättä sitä vikaa, että on aika vaikea koittaa syöttää heille kaikkea pskaa suklaana. Nuorempi sukupolvi on jo alettu koulusta asti kasvattaa niin että ovat mukavia, positiivisia ja kannustavia eivätkä jätä pskaa syömättä ja kiittävätkin vielä

Vierailija
17/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se löytyy helposti Suomenlahden vastakkaisella rannalta 😀

Vierailija
18/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan höpö höpöä!

Vierailija
19/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Olet siis haksahtanut uskomaan tuota vanhaa kliseetä siitä, että ulkomaalaiset olisivat jo perusluonteeltaan jotenkin rehtejä ja suoraselkäisiä ja ottaisivat reippaasti mallia naapureistaan. Onkohan kielitaitosi puutteellinen vai seuraatko sinä vain mieleisiäsi palstoja?

Muissa maissa osataan naarmuttaa naapurin autoa, pissiä naapurin uima-altaaseen ja puhua pahaa naapurin selän takana yhtä hyvin kuin Suomessakin. Suomessa ollaan kuitenkin sen verran rauhallisia, ettei esimerkiksi tuikata muiden autoja tuleen ja ryöstellä pienyrittäjien liiketiloja silloin, kun koetaan joudutun vääryyden kohteeksi.

Vierailija
20/23 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja lyttää nyt ilmapiiriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi