Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne lähdette kesälomamatkalle?

Vierailija
06.06.2020 |

Itseäni kiinnostaisi saaristo, jossain Turun suunnalla tai sitten pohjoiseen vaeltamaan, esim karhunkierros.
Alunperin suunnitelmissa oli Lofootit, mutta sinne ei taida piästä.
Ja Savossa itse asustelen.

Kommentit (415)

Vierailija
381/415 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen tulen käymään

ehkä viikoksi ja siitä kuukauden reissu maa- ja meriteitse niin, että lopuksi päädyn Britanniaan. En ole suunnitellut vielä reittiä. Britanniassa aion olla pari viikkoa.

Sitten olen tankannut Eurooppaa niin paljon, että voin palata asuinmaahani.

Kreikkaan minäkin lähden 🙂

Vierailija
382/415 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreetalle heinäkuun lopulla

Rakastan Kreikkaa. Olen käynyt useammalla saarella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/415 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albaniaan (Durres) ihastuin pari vuotta sitten, just ennen koronaan. Tarkoitus oli lähteä vierellä olevaan Sarandeen. 

No, nämä suunnitelmat muuttuivat kesän kestäväksi matkailuksi kodin ja Meilahden syöpäklinikan väliseksi. Ei siinä paljon edes maisemia näe....

Tämä homma kun takana, niin sitten lähden jonnekin. Ei väliä minne, mutta jonnekin. 

Vierailija
384/415 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolan Krakovaan elokuun puolenvälin paikkeilla neljäksi päiväksi meen mun äidin ja vanhimman isosiskon kanssa.

M28

Vierailija
385/415 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään sillä olemme köyhää työväkeä

Vierailija
386/415 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään eka norjaan kiertelemään , sieltä ruotsiin yhdelle järvelle josta on vuokrattu mökki. Viikko siellä ja kalastellaan ja nautitaan. Lapset me viemme vielä linnanmäelle ja visulahteen että saavat tehdä lasten juttuja. Ensi tiistai lähetään ja 10 päivää ollaan norjas ja ruotsis.

Vierailija
387/415 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä, lomarahat meni auton huoltoon ja nettikaupankäynnillä vasta 50 euroa jemmassa lomaa varten. Elokuun alkuun aikaa. Kotimaan matkailua ilman muuta, mutta kuinka kauas, se ei vielä ole tiedossa

Tossa tilanteessa lomailisin kotona ja alkaisin säästää joulun viettoon. Jouluun mennessä hinnat voivat olla pilvissä, eikä viidellä kympillä saa kuin maksalaatikkoa.

Vierailija
388/415 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesän ketju. Olisi kiva kuulla, miten matkat onnistuivat.

Vierailija
389/415 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin talvilomalla ulkomailla. Kesällä olen mieluiten Suomessa. Olen tämän kesäloman aikana matkaillut jo monessa kaupungissa ja maakunnassa. Vielä pari päivää mökkeilyä, juhannus lomaresortissa ja sitten töihin.

Ihana kesä ja loma, ja vaikka loma on pian ohi niin kesä ei ole.

Vierailija
390/415 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin toukokuussa 2 viikkoa Espanjan rannikolla. Helsingissä käydään heinåkuussa 4 päivän reissu ja syyskuussa viikoksi manner-Kreikkaan. Kreikkaan mennään miehen kanssa kahdestaan, muut reissut perheen kanssa

Vierailija
391/415 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille

Vierailija
392/415 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun lopussa kai Lappi, syyskuussa Ranskaan. Ei muualle, ja tuossakin on kaksi matkaa liikaa. Lähden kun satuin lupaamaan.

Vierailija
393/415 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiostarille.

Vierailija
394/415 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon viereiselle luonnonsuojelualueelle :), ehkä myös vesibussilla lähisaareen saunomaan. Mahdollusesti myös Loviisaan asuntomessuille ja vanhoja taloja ihailemaan.

Vierailija
395/415 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo Budapestissa tovin, aion olla vielä toisenkin tovin. Yhteensä siis kaksi kuukautta. Ja muutakin Unkaria tulee kierrettyä.

Suosittelen.

Vierailija
396/415 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset lähtee Suomen kesästä ulkomaille?

Vierailija
397/415 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltoihin.

Vierailija
398/415 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä itsekin mietin. Haluan nauttia Suomen kesästä ja loskakeleillä sitten lähteä harmaata pakoon ulkomaille.

Kai se sitten kun monen on "pakko" reissata niin lähdetään saman tien ulkomaille. Toki Suomessa esim. hotellien hinnat niin järkyttäviä että lisää muutaman satkun ja pääsee jo muutamaksi päiväksi ulkomaille...

Vierailija
399/415 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilaatikolla ppipahda kolmesti viikossa. Täytt säästää kun on kovat ajat jotka Orpo jengeineen koventaa tästäkin.

Vierailija
400/415 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa töistä vapaata 3 vk muuten kuin kesälomalla.