Fraasi "Jätä se sika"
Olisi kiva tietää millaisen tyypin mielestä "jätä se sika" on hauska juttu? Sitä viljellään kuitenkin hyvin usein täällä ja se on mielestäni kulunut loppuun jo kauan sitten... Itse yhdistän sen hieman yksinkertaisen ja mielikuvituksettomaan muka hauskaan henkilöön...
Kommentit (58)
Mitä järkeä tässä aloituksessa on? Sinä olet jo päättänyt mitä mieltä tuon lauseen sanojista olet, ja pidät itseäsi parempana ihmisenä. Pitäisikö tässä nyt tosissaan uskoa, että muutat mielipidettäsi tai jotenkin paremmin ymmärrät muita, jos asiaa sinulle selitetään? Voin kuvitella, kuinka tyrmäät vain jokaisen mielipiteen, joka ei sovi omaasi.
Älä nyt pelle länkytä, "jätä se sika" fraasi toimii aina.
Tällä palstalla on paljon tuollaista "muka hauskaa" jota viljellään mutta joka on ohittanut jo parasta ennen päivänsä kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt pelle länkytä, "jätä se sika" fraasi toimii aina.
Yksi fraasin viljelijä ilmoittautui...
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on paljon tuollaista "muka hauskaa" jota viljellään mutta joka on ohittanut jo parasta ennen päivänsä kauan sitten.
JSSAP ei ole mikään vitsi, vaan sisarellinen kehotus parempaan!
aivottomien kanojen kotkotusta. omaan ajatteluun palstan naiset eivät kykene
Joo näinhän se on kuten ap ounailee. Mutta jos lahjakkuus ei kerta kaikkiaan riitä fiksumpaan argumentointiin, niin tuolla mukahauskalla heitolla saa aina vähintäänkin muutaman yläpeukun.
Kaipa niillä vähemmänkin älykkäillä on oikeus osallistua keskusteluun. Vauvapalsta on kaikille.
Vierailija kirjoitti:
aivottomien kanojen kotkotusta. omaan ajatteluun palstan naiset eivät kykene
Voi lässyn lässyn lässyn :D. Toivottavasti tajuut miten täydellistä ajan ja elämän tuhlausta on istua täällä lauantaina illalla ja kuvitella että joku tuostakin heitosta jaksaisi loukkaantua. Elämä on lyhyempi kuin tajuatkaan.
Se on myös Naistenhuoneen insideläppä. Ei sitä tosissaan viljellä.
Typerään aloitukseen juuri sopiva eli jos joku arpoo väkivaltaisen tai päihteitä käyttävän puolison kanssa, ei tilanne ulkopuolisesta näkökulmasta tuon syvempää analyysia ansaitse.
Minusta olisi kiva tietää, millainen ihminen vaivautuu tekemään tällaisen aloituksen? Itse yhdistän tällaiset henkilöön, joka kokee olevansa muita parempi ja muodostaa mielipiteensä aina niin, että kaikki tiettyä asiaa tekevät ovat samanlaisia. Siis hyvin mielikuvitukseton henkilö, joka täyttää elämänsä tylsyyttä mollaamalla muiden tapoja vain siksi, että ne eivät vastaa aloittajan omaa mieltymystä. Tiukkapipoksikin tällaista voisi kutsua.
Minusta siat voisi perustaa jonkinlaisen MeToo kampanjan tuollaisen jatkuvan leimaamisen lopettamiseksi.
Vähintäänkin miekkari tuomiokirkon eteen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa palsaa, jos taso ei miellytä. Itse en ainakaan viitsisi käyttää aikaani muiden jutuille nyrpistelyyn.
Olen nähnyt viime aikoina paljon hyviä. Päästä sika takaisin luontoon.