Naisia ei kiinnosta motoristit tai isot lihakset
Missä iässä miehet ymmärtävät tämän?
Itse olen kynäniska urheileva DI, jolla aina riittänyt kauniita naisia. Nykyään on vaimo ja lapsi.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on motoristina huvittavaa, kun motoristeja halutaan tyypitellä omaksi ryhmäkseen, ikään kuin moottoripyöräilyä harrastavat ihmiset olisivat jotenkin yhdestä puusta veistettyjä.
No onhan se nyt aika turn off nykyään ajella ympyrää jollain meluavalla huvisaastutusvehkeellä. Kukaan järkevä ei sellaista harrasta.
Turn ON se on. Motoristimiehet on pääosin ihan hiton seksikkäitä. Varsinkin ne kyykkypyörillä ajavat nuoretmiehet.
Voi kyllä olla kyse siitäkin, että sä kuvittelet ne seksikkäiksi. Kun on kypärä päässä ja ajokamppeet päällä, jää mielikuvitukselle tilaa. Kun ne ottaa pois, sieltä alta paljastuu ihan tavallinen tyyppi.
Katselen mä niitä huoltsikoilla. Namuja ne on enimmäkseen.
Yksi elämäni parhaista päätöksistä oli lopettaa salitouhut ja pudottaa massaa 20 kg. Nyt jaksaa käydä lenkilläkin. Lihasmassa on ihan turhaa nykymaailmassa ellei työ ole isojen kivien nostelua.
Vierailija kirjoitti:
Joitakin kiinnostaa, joitakin ei. Me naiset kun emme omaa täsmälleen samaa miesmakua.
inb4 joku mies sanoo tämän olevan tuubaa.
Aloituksen DI näköjään kokee motoristit ja lihaksikkaat miehet jotenkin uhkaavaksi :D Vaikka todellisuudessa useat ajaa motskalla koska tykkäävät siitä (kuten minä) ja lihaksikkuus voi tulla ihan vain harrastuksen sivutuotteena kuten miulla kun harrastan nyrkkeilyä.
Onneksi itsetuntoni ei ole niin huono että murehdin aloittajan tapaan "miten muut miehet yrittävät viedä naiseni" ja keksin kaikenlaisia kuvitteellisia skenaarioita kuten että joku ostaa moottoripyörän koska yrittää viedä naiseni :D
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen DI näköjään kokee motoristit ja lihaksikkaat miehet jotenkin uhkaavaksi :D Vaikka todellisuudessa useat ajaa motskalla koska tykkäävät siitä (kuten minä) ja lihaksikkuus voi tulla ihan vain harrastuksen sivutuotteena kuten miulla kun harrastan nyrkkeilyä.
Onneksi itsetuntoni ei ole niin huono että murehdin aloittajan tapaan "miten muut miehet yrittävät viedä naiseni" ja keksin kaikenlaisia kuvitteellisia skenaarioita kuten että joku ostaa moottoripyörän koska yrittää viedä naiseni :D
Eihän tällaisen aloituksen tekeminen mistään muusta kerrokaan. Joko huono provo tai surkeaa kateellista ulinaa.
Kiinnostaa,ikinä nähnny niin komiaa ukkoa kun pari motska-ukkoo oli.mut mikää titteli oli DI ,mieluummi asfalttimies,tai joku kuski.En kestä mitää pask..n tärkeetä äijää.Mikähän tätä maata riivaa,tittelillä oo mitää merkitystä.Varmaa sen ptätkänki pitää olla yks iso M.Moni nainen toki katsoo et ukol on massii.Iha,sama heti kuitenkaa naimisii menä ,vaik peitot pelmuis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on motoristina huvittavaa, kun motoristeja halutaan tyypitellä omaksi ryhmäkseen, ikään kuin moottoripyöräilyä harrastavat ihmiset olisivat jotenkin yhdestä puusta veistettyjä.
No onhan se nyt aika turn off nykyään ajella ympyrää jollain meluavalla huvisaastutusvehkeellä. Kukaan järkevä ei sellaista harrasta.
Turn ON se on. Motoristimiehet on pääosin ihan hiton seksikkäitä. Varsinkin ne kyykkypyörillä ajavat nuoretmiehet.
Joo se on tosi seksikästä kun motoristimies makaa sairaalassa jalat poikki hengityskoneessa ja lapset itkevät isäänsä sängyn vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Esim vaikka Banditilla ajava tulee verratuksi HD/BH-kuskeihin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi elämäni parhaista päätöksistä oli lopettaa salitouhut ja pudottaa massaa 20 kg. Nyt jaksaa käydä lenkilläkin. Lihasmassa on ihan turhaa nykymaailmassa ellei työ ole isojen kivien nostelua.
Joopa joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyörä saastuttaa vähemmän kuin auto, koska moottoripyörä painaa vähemmän.
Ja vielä harvempi pitää mitään meteliäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse harrastat? Nyt kiinnostaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Esim vaikka Banditilla ajava tulee verratuksi HD/BH-kuskeihin.
No eipä sekään, millaisella pyörällä ajaa, kovin paljon kerro siitä, millainen ihminen on.
Naisia kiinnostavat motoristit ja isot lihakset.
Joitain kiinnostaa, isoa osaa ei.
Viime Me Naisissa oli juttua jostain narskusta, joka oli pyöritellyt useita naisia. Eka nainen alkoi kertomaan: "Hän oli täydellinen unelmien mies, lihaksikas ja tatuoitu" :O. Siinä vaiheessa oli enää vaikea samaistua naisten tarinaan, niin kamalaa ja surullista kuin tuollainen onkin.
Miten joku voi haaveilla rikollisen näköisestä miehestä? Kuinka todennäköisesti se mies on kunnollinen? Mielestäni joku ongelma siellä on taustalla naisellakin, jos tuo on unelma.
Vierailija kirjoitti:
Joitain kiinnostaa, isoa osaa ei.
Viime Me Naisissa oli juttua jostain narskusta, joka oli pyöritellyt useita naisia. Eka nainen alkoi kertomaan: "Hän oli täydellinen unelmien mies, lihaksikas ja tatuoitu" :O. Siinä vaiheessa oli enää vaikea samaistua naisten tarinaan, niin kamalaa ja surullista kuin tuollainen onkin.
Miten joku voi haaveilla rikollisen näköisestä miehestä? Kuinka todennäköisesti se mies on kunnollinen? Mielestäni joku ongelma siellä on taustalla naisellakin, jos tuo on unelma.
Aika isolle osalle ihmisiä lihaksikas ja tatuoitu ei tarkoita "rikollisen näköistä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyörä saastuttaa vähemmän kuin auto, koska moottoripyörä painaa vähemmän.
Moni moottoripyörä kuluttaa enemmän kuin auto - sähköautoista nyt puhumattakaan. Ja tämä vaikka moottoripyörä painaa ainoastaan noin 200 kg ja auto 1000 - 2000 kg. Lisäksi autoon mahtuu viisi ihmistä + tavarat. Että mietipä uudestaan. Auto on ekologisuudeltaan ylivoimainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä harvempi elääkään vanhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni moottoripyörä kuluttaa enemmän kuin auto - sähköautoista nyt puhumattakaan. Ja tämä vaikka moottoripyörä painaa ainoastaan noin 200 kg ja auto 1000 - 2000 kg. Lisäksi autoon mahtuu viisi ihmistä + tavarat. Että mietipä uudestaan. Auto on ekologisuudeltaan ylivoimainen.
Unohdat nyt tästä sen, että autossa on usein kyydissä paljon vähemmän ihmisiä kuin viisi, usein vain se yksi, nimittäin kuski.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole kuitenkin niin päin, että suurin osa miehistä käy salilla ja kaahaa moottoripyörällä huonon itsetunnon takia. Todellisuudessa älykkäitä ja akateemisia naisia ei voisi vähempää kiinnostaa paljonko nostat penkistä tai kuinka pitkän kuminpolttoviivan saat aikaan Hervannan katuun.
Millainen mies tahansa käy, kunhan on hyvä tyyppi. Ei sillä ulkonäöllä ole väliä.