Naisia ei kiinnosta motoristit tai isot lihakset
Missä iässä miehet ymmärtävät tämän?
Itse olen kynäniska urheileva DI, jolla aina riittänyt kauniita naisia. Nykyään on vaimo ja lapsi.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitain kiinnostaa, isoa osaa ei.
Viime Me Naisissa oli juttua jostain narskusta, joka oli pyöritellyt useita naisia. Eka nainen alkoi kertomaan: "Hän oli täydellinen unelmien mies, lihaksikas ja tatuoitu" :O. Siinä vaiheessa oli enää vaikea samaistua naisten tarinaan, niin kamalaa ja surullista kuin tuollainen onkin.
Miten joku voi haaveilla rikollisen näköisestä miehestä? Kuinka todennäköisesti se mies on kunnollinen? Mielestäni joku ongelma siellä on taustalla naisellakin, jos tuo on unelma.
Aika isolle osalle ihmisiä lihaksikas ja tatuoitu ei tarkoita "rikollisen näköistä".[/quote
Tarkoitat omia piirejäsi? Minun laajassa tuttavapiirissä on toisin, mutta en silti menisi kertomaan mutulla "aika isolle/pienelle osalle"- väittämiä.
Ikäkin vaikuttaa, luulenpa että saat eri vastaukset jos kysyt 70- tai 20-vuotiaalta. Yleistykset siis ilman tutkittuja lukuja on turhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Motoristien elämä on usein sitä yhtä moottoripyörää. Harvat miehetkään tuntuu haluavan naisen, jonka harrastus on aikasyöppö elämäntapa.
Lihaksikkuuden viehätys on kiinni lihasten koosta. Kiitos ei puuceen kokoisille rautakankibodareille.Kävin viime vuonna kerran, tänä vuonna käynyt kerran ajelemassa. T:N51
No minä perustan käsitykseni entisiin työkavereihini ja muutamaan tuttavaan. Mopon rassausta, lisää mopon rassausta, miittejä muiden harrastajien kanssa ympäri Suomea, kesälomareissut liittyy usein moottoripyöriin ja pitkiin ajomatkoihin... Ehkä he sitten ovat harvinaisen aktiivisia.
Jorma Paksunen-Pystynen kirjoitti:
Naisia kiinnostaa ensi sijaisesti iso kalu ja toissijaisesti iso vehje. Tää on tosi vaikka muuta häveliäästi väittävät.
Vain poikkeustapauksia. Ei silti mukavahan se varmaan naiselle iso olisi. Rakastunut nainen ei edes näe vehjettä kun ekaa kertaa meette painimaan.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Motoristien elämä on usein sitä yhtä moottoripyörää. Harvat miehetkään tuntuu haluavan naisen, jonka harrastus on aikasyöppö elämäntapa.
Lihaksikkuuden viehätys on kiinni lihasten koosta. Kiitos ei puuceen kokoisille rautakankibodareille.Kävin viime vuonna kerran, tänä vuonna käynyt kerran ajelemassa. T:N51
No minä perustan käsitykseni entisiin työkavereihini ja muutamaan tuttavaan. Mopon rassausta, lisää mopon rassausta, miittejä muiden harrastajien kanssa ympäri Suomea, kesälomareissut liittyy usein moottoripyöriin ja pitkiin ajomatkoihin... Ehkä he sitten ovat harvinaisen aktiivisia.
Nuorena jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo on niitä tosiharrastajia. Jokaisessa harrastuksessa on aina niitä, jotka käyttää kaiken liikenevän aikansa harrastukseen.
M37
Kyllä joitain voi kiinnostaa vaikkei kaikkia
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen pitää näyttää mieheltä.
Vankilakundit kiinnostavat kuitenkin verraten harvoja naisia.
(sellaisiakin naisia siis toki on, mutta vähän)
Mulla on sähköskootteri, siinä sähkömoottori. Oonko motoristi? Ja jos ajaissani sillä oon alasti, niin
oonko naturisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitain kiinnostaa, isoa osaa ei.
Viime Me Naisissa oli juttua jostain narskusta, joka oli pyöritellyt useita naisia. Eka nainen alkoi kertomaan: "Hän oli täydellinen unelmien mies, lihaksikas ja tatuoitu" :O. Siinä vaiheessa oli enää vaikea samaistua naisten tarinaan, niin kamalaa ja surullista kuin tuollainen onkin.
Miten joku voi haaveilla rikollisen näköisestä miehestä? Kuinka todennäköisesti se mies on kunnollinen? Mielestäni joku ongelma siellä on taustalla naisellakin, jos tuo on unelma.
Aika isolle osalle ihmisiä lihaksikas ja tatuoitu ei tarkoita "rikollisen näköistä".
Tarkoitat omia piirejäsi? Minun laajassa tuttavapiirissä on toisin, mutta en silti menisi kertomaan mutulla "aika isolle/pienelle osalle"- väittämiä.
Ikäkin vaikuttaa, luulenpa että saat eri vastaukset jos kysyt 70- tai 20-vuotiaalta. Yleistykset siis ilman tutkittuja lukuja on turhia.
Tarkoitan ihan sillä perusteella, että kun tatuoinnit ovat kasvattaneet suosiotaan 90-luvun loppupuolelta asti, niin minusta olisi aika kummallista, että suurin osa ihmisistä ydistäisi tatuoinnit rikollisuuteen, kun niitä näkee jatkuvasti joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valjakkala ei näytä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin lähinnä 3.s vasemmalta vartaloa..
Vierailija kirjoitti:
Vain poikkeustapauksia. Ei silti mukavahan se varmaan naiselle iso olisi. Rakastunut nainen ei edes näe vehjettä kun ekaa kertaa meette painimaan.
mies52v
Näkee, mutta mitäpä se enää siinä vaiheessa auttaa. Fiksumpi sitten seuraavalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
San Quentinin vankilan vankeja ne kuitenkin ovat kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52vNäkee, mutta mitäpä se enää siinä vaiheessa auttaa. Fiksumpi sitten seuraavalla kerralla.
Olet varmaan sitten poikkeustapaus.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti niille tulee silti säkillisiä kirjeitä naisilta vankilaan ihan Suomessakin. Mitä pahempi rikollinen niin sitä enemmän
Yhtä kaikki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
San Quentinin vankilan vankeja ne kuitenkin ovat kaikki.
on,on..
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sähköskootteri, siinä sähkömoottori. Oonko motoristi? Ja jos ajaissani sillä oon alasti, niin
oonko naturisti?
Oot sähkövatkaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti niille tulee silti säkillisiä kirjeitä naisilta vankilaan ihan Suomessakin. Mitä pahempi rikollinen niin sitä enemmän
Jaa, että oikein säkillisiä. Kyllä se edelleen on se tietty ihmistyyppi, johon konnat vetoavat. Vai ihanko oikeasti luulet, että rikollisten kanssa seukkailu on kaikkien perusmarjojen juttu? (Jos nyt luulit, niin kerrottakoon: ei ole.)
Enpä hankkinut moottoripyörää kyllä sillä ajatuksella, että se naisia kiinnostaisi. Hankkiiko joku oikeasti siksi?
M37