Naisia ei kiinnosta motoristit tai isot lihakset
Missä iässä miehet ymmärtävät tämän?
Itse olen kynäniska urheileva DI, jolla aina riittänyt kauniita naisia. Nykyään on vaimo ja lapsi.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on motoristina huvittavaa, kun motoristeja halutaan tyypitellä omaksi ryhmäkseen, ikään kuin moottoripyöräilyä harrastavat ihmiset olisivat jotenkin yhdestä puusta veistettyjä.
No onhan se nyt aika turn off nykyään ajella ympyrää jollain meluavalla huvisaastutusvehkeellä. Kukaan järkevä ei sellaista harrasta.
Turn ON se on. Motoristimiehet on pääosin ihan hiton seksikkäitä. Varsinkin ne kyykkypyörillä ajavat nuoretmiehet.
Niistä harvempi elääkään vanhaksi.
Ihan mielenkiinnosta, miten paljon moottoripyöräkuolemia sä arvelet, että Suomessa tapahtuu vuosittain? Veikkaisin, että arvioit luvun huomattavasti korkeammaksi kuin se todella on, jos kuvittelet, että suurin osa motoristeista kuolee moottoripyöräonnettomuudessa.
En minä ainakaan haluaisi perustaa perhettä motoristin kanssa ja koko ajan pelätä tuleeko hän enää kotiin.
Moottoripyörä on niin vaarallinen laite, että jos keksittäisiin vasta nyt niin sillä ei 100% varmasti saisi ajaa yleisillä teillä.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on motoristina huvittavaa, kun motoristeja halutaan tyypitellä omaksi ryhmäkseen, ikään kuin moottoripyöräilyä harrastavat ihmiset olisivat jotenkin yhdestä puusta veistettyjä.
No onhan se nyt aika turn off nykyään ajella ympyrää jollain meluavalla huvisaastutusvehkeellä. Kukaan järkevä ei sellaista harrasta.
Mitä itse harrastat? Nyt kiinnostaa...
Sienestystä ja kuviokelluntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Esim vaikka Banditilla ajava tulee verratuksi HD/BH-kuskeihin.
No eipä sekään, millaisella pyörällä ajaa, kovin paljon kerro siitä, millainen ihminen on.
Niin sehän oli tässä se pointti.
Mä sun viestistäsi käsitin, että Banditilla ja HD:lla ajavat ihmiset ovat ihan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitain kiinnostaa, isoa osaa ei.
Viime Me Naisissa oli juttua jostain narskusta, joka oli pyöritellyt useita naisia. Eka nainen alkoi kertomaan: "Hän oli täydellinen unelmien mies, lihaksikas ja tatuoitu" :O. Siinä vaiheessa oli enää vaikea samaistua naisten tarinaan, niin kamalaa ja surullista kuin tuollainen onkin.
Miten joku voi haaveilla rikollisen näköisestä miehestä? Kuinka todennäköisesti se mies on kunnollinen? Mielestäni joku ongelma siellä on taustalla naisellakin, jos tuo on unelma.
Aika isolle osalle ihmisiä lihaksikas ja tatuoitu ei tarkoita "rikollisen näköistä".
Kuinka isolle osalle, ja mistä tiedät? Tilastot pöytään, kiinnostaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turn ON se on. Motoristimiehet on pääosin ihan hiton seksikkäitä. Varsinkin ne kyykkypyörillä ajavat nuoretmiehet.
Kiitos siitä autoilijoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen DI näköjään kokee motoristit ja lihaksikkaat miehet jotenkin uhkaavaksi :D Vaikka todellisuudessa useat ajaa motskalla koska tykkäävät siitä (kuten minä) ja lihaksikkuus voi tulla ihan vain harrastuksen sivutuotteena kuten miulla kun harrastan nyrkkeilyä.
Onneksi itsetuntoni ei ole niin huono että murehdin aloittajan tapaan "miten muut miehet yrittävät viedä naiseni" ja keksin kaikenlaisia kuvitteellisia skenaarioita kuten että joku ostaa moottoripyörän koska yrittää viedä naiseni :D
Eiköhän se ole kuitenkin niin päin, että suurin osa miehistä käy salilla ja kaahaa moottoripyörällä huonon itsetunnon takia. Todellisuudessa älykkäitä ja akateemisia naisia ei voisi vähempää kiinnostaa paljonko nostat penkistä tai kuinka pitkän kuminpolttoviivan saat aikaan Hervannan katuun.
Musta on hassua, että jonkun harrastuksista tehdään tuollaisia itsetuntopäätelmiä. Mä ajan moottoripyörällä, koska se on hauskaa, ei siksi, että joku ajattelisi musta jotain. Olen älykäs ja akateeminen nainen.
Voin tietenkin vastata vain omasta puolestani, mutta itseäni on aina miellyttänyt sellainen "naapurinpoika" eli tavallinen suomalainen mies ilman mitään sen kummempia ulospäin näkyviä fanituksia ja mieluummin introvertti kuin ekstrovertti. Siis sellainen normipainoinen, suht terveellisesti elävä yksiavioinen ja perhekeskeinen mies. Toki mies saa ajaa vaikka prätkällä jos siitä tykkää, mutta minua ei sen harrastuksen kyytiin saa.
N43
Ei jestas mikä trainwreck-ketju ja tällaiseen provoon te tosissanne vastailette???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä sekään, millaisella pyörällä ajaa, kovin paljon kerro siitä, millainen ihminen on.
Mä sun viestistäsi käsitin, että Banditilla ja HD:lla ajavat ihmiset ovat ihan erilaisia.
Kaikki luokitellaan samaan rikollisjengiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei jestas mikä trainwreck-ketju ja tällaiseen provoon te tosissanne vastailette???
Mä en oo vastannut avaukseen mitään, olen keskustellut muiden ketjuun osallistujien kanssa. Mä en edes lukenut avausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisin tiedotteita kun lukee niin suurin osa kyllä koheltaa ihan itse itsensä hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän, että sä halusit olla hauska, mutta onko näin kuluneet stereotypiat oikeasti hauskoja? Mun mielestä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse harrastat? Nyt kiinnostaa...
Sienestystä ja kuviokelluntaa.
Uskon. Ja varoa mitä sieniä vetää.
Miettikää sitä motoristin hautunutta pallihikeä, kun nahkavermeet riisutaan....... ja ajovaatteita ei varmaan voi edes pestä. Hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Yksi elämäni parhaista päätöksistä oli lopettaa salitouhut ja pudottaa massaa 20 kg. Nyt jaksaa käydä lenkilläkin. Lihasmassa on ihan turhaa nykymaailmassa ellei työ ole isojen kivien nostelua.
Ei läskin tiputtaminen haitaksi ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän, että sä halusit olla hauska, mutta onko näin kuluneet stereotypiat oikeasti hauskoja? Mun mielestä ei.
Eihän se missään nimessä hauskaa olekaan. AV:lla tämän tästä näitä samaa aihetta hipovia aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää sitä motoristin hautunutta pallihikeä, kun nahkavermeet riisutaan....... ja ajovaatteita ei varmaan voi edes pestä. Hyi helvetti!
Useimmiten ajaessa tulee pikemminkin kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisin tiedotteita kun lukee niin suurin osa kyllä koheltaa ihan itse itsensä hengiltä.
Koska luet mitä haluat lukea.