Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia ei kiinnosta motoristit tai isot lihakset

Vierailija
06.06.2020 |

Missä iässä miehet ymmärtävät tämän?

Itse olen kynäniska urheileva DI, jolla aina riittänyt kauniita naisia. Nykyään on vaimo ja lapsi.

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kiinnostaa niin nainen on ns. "bimbo".

Vierailija
2/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Women rate the strongest men as the most attractive, study finds.

“No one will be surprised by the idea that strong men are more attractive,” said study author Aaron Lukaszewski, an evolutionary psychologist at California State University at Fullerton. “It's no secret that women like strong, muscular guys.”

https://www.google.com/amp/s/www.washingtonpost.com/news/speaking-of-sc…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Women rate the strongest men as the most attractive, study finds.

“No one will be surprised by the idea that strong men are more attractive,” said study author Aaron Lukaszewski, an evolutionary psychologist at California State University at Fullerton. “It's no secret that women like strong, muscular guys.”

https://www.google.com/amp/s/www.washingtonpost.com/news/speaking-of-sc…

:D

mies52v

Vierailija
4/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mjaa, sit mä olen ylpeästi bimbo. Kynäniskat ei sytytä yhtään. Tai pyöräilijät.

Vierailija
5/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miesten harrastuksista eivät liity pyhään vulvaan.

Vierailija
6/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa molemmat enkä ole bimbo. Oon tämmönen kotihiiri, joka viettää vapaa-aikansa videopelien ja piirtämisen parissa. Voi kun saisi komean lihaksikkaan miehen piirtomalliksi. Bonuksena pitkät hiukset.

Vierailija
7/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kiinnosta ei, kun katsoo tuota julkkis puolisoksi -ketjuakin. :D

Vierailija
8/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis elämässäsi epäonnistunut kun oli kauniita naisia mutta jouduit avioon.

T. Lihaksikas motoristi KTM

Vierailija
9/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää näyttää mieheltä.

https://www.saintsofsanquentin.com/photos/

Vierailija
10/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olet. Lisäksi yhtään ketään ei kiinnosta mikä sinut "sytyttää".

Vierailija
11/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olet. Lisäksi yhtään ketään ei kiinnosta mikä sinut "sytyttää".

:D Sinähän siitä keskustelun aloitit. Sehän on hyvä vaan, että naisilla on erilaisia makuja. On kaikille miehille ottajia.

Vierailija
12/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on motoristina huvittavaa, kun motoristeja halutaan tyypitellä omaksi ryhmäkseen, ikään kuin moottoripyöräilyä harrastavat ihmiset olisivat jotenkin yhdestä puusta veistettyjä.

Vierailija
13/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei kiinnosta ei, kun katsoo tuota julkkis puolisoksi -ketjuakin. :D

No sehän on pelkkä vitsiketju. Miksi julkkikset eroavat koko ajan?

Vierailija
14/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on motoristina huvittavaa, kun motoristeja halutaan tyypitellä omaksi ryhmäkseen, ikään kuin moottoripyöräilyä harrastavat ihmiset olisivat jotenkin yhdestä puusta veistettyjä.

No onhan se nyt aika turn off nykyään ajella ympyrää jollain meluavalla huvisaastutusvehkeellä. Kukaan järkevä ei sellaista harrasta.

Vierailija
15/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt aika turn off nykyään ajella ympyrää jollain meluavalla huvisaastutusvehkeellä. Kukaan järkevä ei sellaista harrasta.

Turn ON se on. Motoristimiehet on pääosin ihan hiton seksikkäitä. Varsinkin ne kyykkypyörillä ajavat nuoretmiehet.

Vierailija
16/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä sen takia ajele, että joku kiihottuisi musta, harrastan siksi, että se on mukavaa. Ja veikkaan, että moni moottoripyöristä moralisoiva ihminen kuitenkin ajaa autolla ja lentelee lentokoneella.

Vierailija
17/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastuksella on isot lihakset. On todella komea ja hyvässä kunnossa. Ulkonäössä on kuitenkin monia muitakin piirteitä joista tykkään, ja tykkäisin hänestä vaikka olisi isukki mahakin.

Vierailija
18/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turn ON se on. Motoristimiehet on pääosin ihan hiton seksikkäitä. Varsinkin ne kyykkypyörillä ajavat nuoretmiehet.

Voi kyllä olla kyse siitäkin, että sä kuvittelet ne seksikkäiksi. Kun on kypärä päässä ja ajokamppeet päällä, jää mielikuvitukselle tilaa. Kun ne ottaa pois, sieltä alta paljastuu ihan tavallinen tyyppi.

Vierailija
19/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moottoripyörä saastuttaa vähemmän kuin auto, koska moottoripyörä painaa vähemmän.

Vierailija
20/135 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin kiinnostaa, joitakin ei. Me naiset kun emme omaa täsmälleen samaa miesmakua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi