Naiset tätiytyvät huumorilla. Entä miesten setäytyminen?
Naiset tätiytyvät huumorilla ja viljelevät hulvatonta itseironiaa ikääntymisestään, ainakin täällä toisessa ketjussa: https://www.vauva.fi/keskustelu/3776834/kertokaa-miten-tatimaistyitte-v….
Mitäs miesten setäytyminen? Itse en pysty muistamaan yhtään vastaavaa itseironista keskustelua aiheesta vaikka olen vuosikaudet sekä opiskellut että työskennellyt miesvaltaisella alalla.
Kommentit (7)
Käyttäväthän monet nuoret miehet neuletakkeja, chinoja, ocdb-paitoja, loafereita yms. ja ajavat sedan-mallisia autoja.
Miksi sitten kaduilla ja kaupoissa näkee niin paljon kiukkuisia tätejä? Monien ilmeetkin niin kireitä ettei niille uskalla edes päivää sanoa.
Eli jos sanon vanhalle luokkakaverille, että oletpas tätiytynyt sitten viime näkemän niin onko reaktio positiivinen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten kaduilla ja kaupoissa näkee niin paljon kiukkuisia tätejä? Monien ilmeetkin niin kireitä ettei niille uskalla edes päivää sanoa.[/
Ei siellä juuri näe nuoriakaan hymyissä suin, ei edes kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos sanon vanhalle luokkakaverille, että oletpas tätiytynyt sitten viime näkemän niin onko reaktio positiivinen?
Itseironia on hieman eri asia kuin toisille möläyttely.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos sanon vanhalle luokkakaverille, että oletpas tätiytynyt sitten viime näkemän niin onko reaktio positiivinen?[/
Riippuu tietysti jos luokkakaveri huikkaa sulle samoin ja ratkeatte yhdessä nauruun.
Itse ajattelin tätiytyä samaan tahtiin kuin Jenni Alexandrova. Tässä ollaan molemmat 40v ja painetaan edelleen menemään kukkamekoissa. Elämä on paljon hauskempaa jos murehtii vähemmän.