Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako henkilöauton omistaja tietää, jos haen hänen ajoneuvon tiedot vaikkapa fonectan kautta

Mestari123
06.06.2020 |

-

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hänelle kilahtaa tekstari siitä, että hänen tietojaan on haettu. Mikäs nyt korttelikyylää kiinnostaa tällä kertaa?

Vierailija
2/15 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tulee myös kirje postissa omistajalle jossa on kyseisen tiedon hakijan nimi ja osoitteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, ei saa tietoa. Katso huoletta vaan.

Vierailija
4/15 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muikkeli paskat välittää vaikka stalkkaat. Hihittelee ukkosi alla.

Vierailija
5/15 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa tietää. Tarkastan aina treffikumppanin autosta, omistaako sen itse ja onko velka-auto (eli rahoitusyhtiön omistama)

Vierailija
6/15 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muikkeli paskat välittää vaikka stalkkaat. Hihittelee ukkosi alla.

Ukkosi alla?

Vierailija
7/15 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nuorempana selvitin, onko oma auto vai rahoitusyhtiön. Kai mestari tietää, että tietoa kuka on katsellut tietoja ei mene mihinkään suuntaan. Älä usko näitä,jotka valehtelevat.

Vierailija
8/15 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata maksaa fonectalle, saat tiedon haettua ilmaiseksi Trafin sivuilta. Vaatii tosin kirjautumisen.

Vierailija
9/15 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata maksaa fonectalle, saat tiedon haettua ilmaiseksi Trafin sivuilta. Vaatii tosin kirjautumisen.

Trafi on velvollinen luovuttamaan lokitiedot tietojen katselijoista pyydettäessä. Mutta automaattisesti ei tule tietoja siitä, kuka auton tietoja on katsellut.

Vierailija
10/15 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sieltä näkee muuta kuin omistajahistorian 2 euron maksulla? En minä ainakaan ole kenenkään osoitteita tai puhelinnumeroita sieltä saanut. Ostin itse autoa niin silloin tuli kaikki tarkistettua aina vielä Trafista. Ja niistä tiedoistahan ne kaupat jäivät sitten kiinnikin :)

Vierailija
11/15 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, lokitietojen sisältö on yhtä suojattavaa gdpr tietoa, eikä sitä luovuteta kenellekään. jos on epäilyksiä väärinkäytöstä niin tietosuojavaltuutettu voi tarkistaa käytänteet ja lokitiedot, mutta hänkään ei voi tuoda näitä julkisuuteen.

Vierailija
12/15 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trafi on velvollinen luovuttamaan lokitiedot tietojen katselijoista pyydettäessä. Mutta automaattisesti ei tule tietoja siitä, kuka auton tietoja on katsellut.

Taidan muuten pyytää tämän. Kiinnostaa ketkä rekisteriin pääsevät ovat katselleet tietojani.

Vierailija
13/15 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilattiin kerran yhden auton tiedot, kun oltiin ostamassa autoa. Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole, että auton tietoja kyselee? Ostimme sen auton sitten vielä lopulta.

Vierailija
14/15 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa tietää. Tarkastan aina treffikumppanin autosta, omistaako sen itse ja onko velka-auto (eli rahoitusyhtiön omistama)

Minä ostin 50 000e auton pätkällä.

Ihan vaan siksi kun korot ja kulut oli 0%.

Olisin voinut ostaa auton myös käteisellä, mutta ennemmin sijoitan sen pääoman tuottavampiin kohteisiin kuin autoon.

Vierailija
15/15 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin 50 000e auton pätkällä.

Ihan vaan siksi kun korot ja kulut oli 0%.

Olisin voinut ostaa auton myös käteisellä, mutta ennemmin sijoitan sen pääoman tuottavampiin kohteisiin kuin autoon.

Poikkeuksia aina on, mutta useimmiten velka-Audeilla ajajat ovat PA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan