Mikä nettiliittymä teillä on kännykässä ja minkä hintainen?
Oma liittymä oli alunperin 6,90e/kk ja operaattori on jo monta kertaa nostanut hintaa ja nyt se nousee jo 15,90e/kk 5M liittymä. Alkaa olla jo liian kova hinta liittymästä kun sitä kuitenkin käyttää vain vähän.
Kommentit (11)
Mikä operaattori aloittaja sinulla on? Minulla on telian. 25 euroa kuukaudessa.
Vierailija wrote:
Mikä operaattori aloittaja sinulla on? Minulla on telian. 25 euroa kuukaudessa.
Dna.
9,90 e telia 5M netti..puhelut ja txt erikseen
Vierailija wrote:
9,90 e telia 5M netti..puhelut ja txt erikseen
Ei sellaista ole myynnissä.
Oma oli alunperin 13.90, nyt jo 22.90 pakkokallistamisen takia. Alunperin 21M 3G, nyt 200M 4G. Omasta tahdosta en ole nopeutta nostanut. Tosin on tuo halvempi kuin kaikki uudet liittymät mitä nyt saa.
Mulla 19,90 ja 200M, rajaton Elisalta. Nyt tarjosivat 300m hintaan 23.90kk. Otin sen mutta katson jos löytyisi halvempi
Elisan liittymä eli nettikin sen. En tiedä miten kuukausimaksun osuudet jakautuu eri ominaisuuksien kesken.
Asun haja-asutus alueella ja tuli vastaa tällänen sivu: https://sunhinta.fi/puhelinliittyma/ siellä puhuttiin ettei 5G olis oikeesti 5G kun se tuotetaan 4G taajuuksilla, noh kävin katsomassa telemastoja ja huomasin ettei meille oikeasti tule edes 5G:llä taajuuksia vaan korkeimmillaa 1800mhz tajuudella yhteys joka on 4G, siitä lähti kaikki liittymät sit vaihtoon 40€ säästöä kuukaudessa
Elisa ja 10€ vuodessa, puhelin on turhake.
Telia Dot 8,10e/kk ja mukana maksuton mobiilivarmenne. Vaikuttaa tosin siltä että tuota liittymää ei enää myydä uusille asiakkaille.
600M 5G liittymä, olisi jotain 40€/kk mutta kun on työsuhdepuhelin niin maksan käytännössä jotain 6€/kk verotusarvon takia.