Miksi miehet ovat edelleen yhdessä halveksumansa naisen kanssa?
Ihmettelen vaan. Koko ajan saa kuulla ukkojen vinkumista että eukko on lihava, eukko pihtaa, eukko ei tee kotitöitä, eukko vaan nalkuttaa ja loisii lompakolla, blablablaa. Mutta silti miehet erittäin harvoin hakee avioeroa vaan useimmiten se on se nainen? Miksi???! Miksei vaan voi jättää sitä eukkoa jos se on kerran niin kamala? Häh?
Kommentit (24)
Seksi on kivaa. Ei siitä kannata kevyesti luopua. Vaatii vaivaa hankkia uusi hoito. M43
Miehillä ei ole samanlaista valinnanvaraa kuin naisilla
Vierailija kirjoitti:
Seksi on kivaa. Ei siitä kannata kevyesti luopua. Vaatii vaivaa hankkia uusi hoito. M43
Ei voi olla kyse siitä, etkö tiennyt että kaikki eukot on pihtareita ja avioliitossa seksi loppuu aina jossain vaiheessa vaimon toimesta? Tämän olen itse kuullut miehiltä.
No nehän saa mielihyvää siitä, että voivat kokea olevansa vahvempia. Eli siis kokevat vahvistuvansa, vaimonsa haukkumisesta ja alistamisesta. Saastat.
Olen tältä palstalta oppinut sen, että tietyt miehet eivät itsenäisty koskaan vaan jäävät kuin lapsen tasolle. Ei osata olla yksin. Jonkun pitää huolehtia.
Myös käytöstavat jäävät lapsen tasolle. Keskustelutaidot ovat olemattomat, jankataan vain asian vierestä ja ajetaan omaa mielipidettä muiden päälle huutamalla. Mennään myös henkilökohtaisuuksiin heti kun ei osata perustella.
Onneksi en tunne tällaisia miehiä elämässäni. Oletan siis, että tälle palstalle on vain kerääntynyt jokin omituisten otusten keskittymä, joka ihan syystäkin on yksin.
Nainen saa helposti uuden miehen. Mies voi olla lopun elämänsä yksin.
Niinhän ne naisetkin hengailee suhteissa jossa halveksivat miestä, mene ja tiedä miksi. Ehkä edelleen hyötyvät jotenkin.
Tällaiset aloitukset saavat minut uskomaan, että naiset ovat ihan oikeasti miehiä vähä-älyisempiä.
No kyl mut on jokainen miesystäväni sujuvasti jättänyt. Ehkä en ole sellainen riivinrauta jota ei uskalla jättää kun sukset menevät ristiin :D
Minä jäin paskaan liittoon, koska pidin yhteisestä omakotitalostamme niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla kyse siitä, etkö tiennyt että kaikki eukot on pihtareita ja avioliitossa seksi loppuu aina jossain vaiheessa vaimon toimesta? Tämän olen itse kuullut miehiltä.
Omani on kyllä rasittava, mutta toisaalta antavainen. M43
Vierailija kirjoitti:
Mies ei myöskään varsinaisesti kaipaa seuraa niinku naiset että ois pakko olla joku mukana tai ei voi mennä ulos iltaan yms. Naisilla onkin lähinnä arvoa miehille sen jälkikasvun kautta, ei niinkään ihmisinä tai kumppanina.
Miehet eivät usein tiedä, että sopusuhtainen ja koulutettu mies saa Tinderistä helposti uuden naisen. Ainakin PK-seudulla. Jos tietäisivät, eroaisivat joukoittain.
Luin vain otsikon ja vastaan siihen:
Koska uskon, että hän vielä muuttaa sen asian itsessään jota halveksun. Laiskuudesta johtuvan lihavuuden.
Tiedän, ei tule tapahtumaan ainakaan pysyvää muutosta, mutta kun on muuten niin hyvä nainen minulle.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no jos naiset saavat helposti uuden miehen, niin eikös silloin vastaavasti ne miehetkin saa naisen? Vai keitä ovat nuo "uudet miehet"? Jokin tuossa logiikassasi ei nyt täsmää. 🤔
AI SIELLÄ ON TÄNÄÄN TAAS LESBOMIESVIHAAJAMODE TÖISSÄ?
Jos jättäisi naisen, joutuisi huomaamaan, että ongelmat seuraa, kun ei se ollutkaan naisen vika, että elämä on syvältä, vaan ihan oma.
Ja sitten kun tällainen "eukko pihtaa"-mies eroaa/tulee jätetyksi ja tapaa naisen joka tykkää seksistä niin sekään ei ole hyvä. Sellainen nainenhan on kauhistus, ilmiselvä nymfo jota ei voi edes harkita vakavassa mielessä, koska sitä saisi vaan hävetä kun sehän n*ssii kaikki kaverit ja naapuritkin..
Näille marmattajamiehille ei ole mieleen yhtään minkäänlainen nainen. Liekö mies sopivampi?
Eihän ne miesvauvat pärjää yksinään.